Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 31 van de 196 EersteEerste ... 2129303132334181131 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #301
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @Zelos, al geprobeerd om via een email met de klantenservice in contact te komen om dit voor te leggen?

    Al kan het zijn dat je dan net zoals in het verleden met Martinair ook niet verder komt maar niet geschoten is altijd mis.


  2. Top | #302
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    @Zelos, al geprobeerd om via een email met de klantenservice in contact te komen om dit voor te leggen?

    Al kan het zijn dat je dan net zoals in het verleden met Martinair ook niet verder komt maar niet geschoten is altijd mis.
    Ik heb ze een mailtje gestuurd, maar ik heb zeer slechte ervaring met de klantenservice van Arkefly. Ik zie het dus niet bepaald positief in.

  3. Top | #303
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @Zelos
    .........Mij ontgaat de logica compleet...............

    Waarom zou er logica in de aanbiedingen moeten zitten?
    Ze doen een bepaalde aanbieding, die hun schikt of die ze "prikken"

    AH biedt toch ook 2 voor de prijs van 1, waarom niet 1 voor de halve prijs, kan de alleenstaande of klein gezin er ook van profiteren ???

    Knaapje

  4. Top | #304
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Mij ontgaat de zin van deze discussie over de ticketprijs eigenlijk compleet. Of ik nu met United, de KLM, Delta of Virgin vlieg, de ticketprijzen verschillen per vertrekdag, per vertrek- of aankomsttijd en lay-over, per route en per periode en dat zelfde geldt ook nog eens voor de terugreis. Dat is al jaren zo, nog nooit iets over gehoord. Waarom zou dat dan bij Arke ineens vreemd zijn?

    De ticketprijs is een gegeven. Ik vraag me helemaal niet af wat de logica achter een bepaalde prijsstelling is, al heb ik wel een idee. Het is al vaker gezegd, de prijs van een ticket wordt door veel factoren bepaald en het is uiteindelijk de aanbieder die de prijs van een ticket bepaalt. Logisch dat die probeert er zo voordelig mogelijk uit te springen. Dat proberen wij als consument toch ook?

    Je kunt mailen, bellen en zanikken tot je een ons weegt, op de prijs van een ticket heb je als individu geen invloed. Ook niet op de periode waarvoor een aanbieding geldig is. Mopperen dat 'het' niet op de site staat, slaat eigenlijk nergens op. Via de site kan je immers slechts voor een bepaalde periode boeken. En voor die periode is de aanbieding wel geldig, niks op aan te merken dus. En dat je bij Arke niet langer dan drie aaneengesloten weken kunt boeken, is niets nieuws.

    Ook de denigrerende opmerking over de kwaliteit van een callcentermedewerker die de prijsverschillen niet kan verklaren vind ik een beetje sneu Het is niet de taak van een callcentermedewerker om de prijselasticiteit van een vliegticket van een bepaalde maatschappij uit te kunnen leggen aan een klant.

    Dus waar gaat het over? Sommige klanten vinden een contact met de klantenservice waarin ze niet te horen krijgen wat ze graag willen horen, per definitie een nare ervaring. En dan gaan ze maar een beetje mopperen op een forum. En dan moet de hele Raad van Bestuur met alle aandeelhouders van Arkefly er weer aan te pas komen.......\\/.



  5. Top | #305

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    En zo is het Ton.Ik snapte de consternatie ook niet helemaal.:smile:
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/

  6. Top | #306
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    @Zelos
    .........Mij ontgaat de logica compleet...............

    Wat terzijde, maar over logica en aanbiedingen gesproken.
    Kreeg van Aer Lingus een aanbieding om voor EUR 249 naar de USA te vliegen.
    Bleek om een enkele reis NAAR de USA/Orlando te gaan.
    Wat de terugreis kost wordt over gezwegen, en al eens geprobeerd als toerist met een enkeltje op zak de VS binnen te komen ?
    Maar je kijkt toch even op hun site....... MARKETING, meneer!!!
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 23-01-12 om 19:51.

  7. Top | #307
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Nee nu gaat het nog ergens over in dit topic. #-o


  8. Top | #308
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Men geeft aan dat 3-weekse cyclus te maken heeft met optimaal bezetting vliegtuigen. Mij ontgaat dat volledig. Vorig jaar zijn wij 4 weken geweest en gevlogen met ArkeFly. Was toen geen probleem.... Medewerkers van Arke Reisburo's ergeren zich ook groen en geel aan hun callcenter-collegae Weten helemaal niets. Ga even bij een reisburo langs, krijg je goede informatie en hebben er alles aan gedaan om die max. 23 dagen te doorbreken. Helaas zonder resultaat. Weer een ander geeft aan dat het te maken heeft als tegenhanger van de KLM Werelddeals maar marketingtechnisch kan ik daar ook geen enkele verklaring voor vinden. Blijft een beetje maf!

    Moderator Michael: Commentaar op ander forumlid verwijderd. Onderling commentaar graag onderling per PB geven. Dit voegt namelijk niets toe aan het onderwerp.
    Dit geldt voor alle forumleden, jong en oud, Floridafanaat of newbie.
    Vragen hierover kun je via een privébericht (PB) aan een moderator stellen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-12 om 20:43.

  9. Top | #309

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Het heeft idd te maken met de 21 dagen cyclus.
    Dat is een marketing instrument wat ArkeFly gebruikt om haar vliegtuigen zo vol als mogelijk te krijgen voor alle beschikbare data. Dit omdat ArkeFly primair een vakantievlieger is (Daarmee bedoel ik vlucht+transfer+hotel+transfer+vlucht)en pas secundair de losse ticketverkoop. Let op dit verschilt per route. Het is geen geheim dat naar Orlando en Florida het gedeelte van de passagiers aan boord wat alleen een vlucht boekt (dus geen pakketreis) hoger is.
    Vraag me niet hoe het precies werkt met die cyclus, ik kan je dat ook niet helder uitleggen. Er is in ieder geval over nagedacht en idd zoals hierboven gesteld een vorm van marketing.Naar wat ik begrepen heb door de reisduur te maximeren de hoeveelheid passagiers het beste verdeeld. Zo voorkom je bv dat de kist aan het begin van een vakantie overvol is op de heenreis en op het eind van de vakantie overvol voor de terugreis. En de gemiddlde pakketreisganger gaat echt niet langer dan 3 weken naar een gemiddelde ArkeFly bestemming.
    Maar zoals gezegd, het fijne weet ik er niet van (en wil ik ook niet weten) Don''t shoot the messenger
    Overigens verbaasd het me dat een reisburo je niet verder kan helpen. Ik heb altijd begrepen dat een Arke Reisburo dit wel kan regelen. Maar ik kan het mis hebben.

  10. Top | #310
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Moderator Michael: Commentaar op ander forumlid verwijderd. Onderling commentaar graag onderling per PB geven. Dit voegt namelijk niets toe aan het onderwerp.
    Dit geldt voor alle forumleden, jong en oud, Floridafanaat of newbie.
    Vragen hierover kun je via een privébericht (PB) aan een moderator stellen.


    Begrijp ik het goed dat we bepaalde forumers de vrije hand geven om alles te roepen over andere forumleden en als je een keer wat terugschrijft je bericht wordt weggehaald? Het bepalen of een discussie wel of niet relevant is voegt namelijk niets toe. Maar goed.... wel vaker gemerkt op dit forum. Zal wel weer een zedepreek via pb krijgen....
    Laatst gewijzigd door Njit; 23-01-12 om 21:01.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •