Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Even voorstellen: NicoBrugge

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: NicoBrugge

    Hallo iedereen,

    Wij zijn een gezin uit Brugge, België, ikzelf 37, Mireille 34 en onze jongste 2 jaar.

    Eerst en vooral wat een geweldige site. Ben hier toevallig opgeraakt omdat wij een last minute cruise wilden boeken naar de Caribbean deze winter(januari). Dan wilden we nog een verblijfje er bij doen en van het een komt het ander.

    Nu weten we niet meer wat we willen, lol.

    We overwegen om een 14-21 tal dagen te gaan naar Orlando waarvan 1 week cruise in het midden.

    Had graag geweten of iemand een amerikaanse site kan aanbevelen waar ik vliegtickets kan bestellen, een week verblijf nabij walt disney, een cruise en dan nog een week verblijf met huur auto voor die 3 weken.

    Boek ik dit liever appart? Een reisbudget van 4000$ zonder maaltijden, is dit doenbaar?

    Er is zoveel aanbod....... en welke sites zijn de betere....


    Groetjes en tot later,

    Nico

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Even voorstellen: NicoBrugge

    Beste Nico en familie,

    Welkom op dit gezellige en zeer informatieve florida forum. Ga op je gemak alle alles af op dit forum je krijgt hierdoor nog veel meer indrukken. Wat betreft de vragen kan ik je alleen helpen met de tickets en de autohuur. Voor autohuur zijn er verschillende aanbieders. Tot nog toe is usareisen.de de goedkoopste van allemaal. Je zal ongetwijfeld goedkopere sites in Amerika vinden maar hun verhuurtarieven zijn altijd zonder verzekeringen. De Europese sites zijn altijd inclusief. Voor tickets kan je op elke willekeurige site kijken. Normaal is connections.be scherp geprijsd maar ook Expedia.com of .be kunnen je helpen.

    Verder wil ik je ook aanraden om eens bij de Amerika reisbureaus die hier veelvuldig op het forum voorbij komen, een aanbieding te laten doen voor zo'n pakketreis.

    Succes met de voorbereiding.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: NicoBrugge

    Dank voor je response, nu lekker verder lezen op dit forum (doe ik al enkele dagen), wat een info !!! Tips altijd welkom, bvb: graag hadden wij een villa/condo geboekt met 2 slpkmrs. Toch hadden wij graag eentje met hotelservice, vnl. voor ons breakfast.

    Tot later...

  4. Top | #4
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Even voorstellen: NicoBrugge

    Hallo Nico & gezin,

    Welkom op het Floridaforum, Ik denk voor je autohuur dat je best kijkt bij usareisen.de of sunnycars.be .
    Voor je vlucht kan je kijken bij euroreizen.be (Brugge) of ook via airberlin naar Miami of Ft Myers vanuit Dusseldorf (is maar 2u30 rijden vanuit Brugge) en zeker interesant geprijsd, of via connections.be of airstop.be .
    Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen met mijn uitleg.

    Veel groeten
    Hans.
    Love to Travel

  5. Top | #5
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Even voorstellen: NicoBrugge

    Hallo Nico,

    wat ik ook vergeten te vermelden heb, de parking in Dusseldorf is merkelijk goedkoper dan in Zaventem, dat is toch ook een leuke opsteker.

    Grt Hans.
    Love to Travel

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: NicoBrugge

    Hallo, dank voor de tips, heb al beetje idee maar is toch een heel werk.

    Wat ik ook moeilijk vind is om een geschikte vlucht te vinden voor ons met onze kleinste van 2.5j.

    Met tussenstop, vroeg vertrekken, laat vertrekken, terugreis? Dat zijn toch een pak uren reizen voor zo klein pernukkeltje. Vorig jaar enkele uren naar Spanje gevlogen en viel reuze mee, dus nu een stap verder. Weet wel niet welke uren het beste zijn.

    Nico
    Laatst gewijzigd door NicoBrugge; 05-10-10 om 12:20.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: NicoBrugge

    Voor je kind maakt het niet veel uit zo'n reis, als die moe is gaat die slapen.

    En welke tijden ideaal zijn om te vliegen, ik heb op verschillende tijden gevlogen en het maakt mij weinig uit. Ik kijk wel naar de aankomst tijd in Orlando (of andere plaats in Florida) omdat je daarna nog een auto moet ophalen en naar een huis/hotel/condo moet rijden. Dan wil ik toch niet pas om 23.00 uur aankomen zeker gezien de 6 uren tijdsverschil waardoor het in NL al 5 uur 's nachts is.

    Maar maak je om de kleine niet al te druk, met een beetje vermaak en wat snoepjes zijn die meestal makkelijk zoet te houden.


  8. Top | #8
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Even voorstellen: NicoBrugge

    Hallo Nico,

    Wij hebben geboekt voor een rechtstreekse vlucht volgende zomer met Air Berlin vanuit Dusseldorf naar Ft Myers. Dus ik denk dat dat wel goed is, zeker voor je kindje van 2,5 jaar oud. Het voordeel van een rechtstreeks vlucht ten opzichte van een onrechtstreekse vlucht is dat je je niet hoeft op te jagen wanneer je in Amerika toekomt met douane en controles wegens tijdsgebrek tussen de vluchten.
    Je zit zo direkt op je plaats van bestemming en in vakantiestemming

    Groetjes
    Hans.
    Love to Travel

  9. Top | #9
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: NicoBrugge

    Nico,

    Welkom op dit forum van floridaverslaafden.
    Er zijn een aantal topics voor gezinnen met kleine kinderen:

    Reizen met kleine kinderen
    vliegen met kinderen
    florida met kinderen
    WDW met kleine kinderen

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: NicoBrugge

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans uit Koekelare Bekijk Berichten
    Je zit zo direkt op je plaats van bestemming en in vakantiestemming .
    Als je in Ft. Myers moet zijn wel, naar Orlando is het nog 3 uur rijden.
    Die zit ik dan liever op Washington/Chigago/Detroit etc. Airport in transit :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •