Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Even voorstellen: Natascha666

  1. Top | #1
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Even voorstellen: Natascha666

    Hoi allemaal,

    Ik zal mij even voorstellen; ik ben natascha, 26 jaar en kom uit tje sunny state van nederland...zeeland en droom al er al jaren van om naar Florida op vakantie te gaan :grin:
    Mijn vader is vorig jaar geweest en is nu ook besmet met het florida virus dus hebben we besloten om gewoon volgend jaar te gaan!:mrgreen:
    Samen met ons 3tjes, zusje gaat ook mee, moeders ziet het na de eerste keer amerika niet meer zitten :-k

    Het hangt een klein beetje af van de gesteldheid van de heup van mijn vader of we volgen jaar kunnen maar we willen dan in mei gaan ( lukt het niet volgend jaar dan het jaar erop) maar ik wil dus mijzelf toch al voorbereiden want mocht het door kunnen gaan dan wil ik wel in december ofzo boeken.

    Nu heb ik al flink wat research gedaan maar heb toch mijn twijfels over de route en of we het zelf moeten boeken of voor een pakket reis gaan??:wink:

    We gaan 10 tot 12 dagen, ik wil beginnen in orlando 3 dagen dan afzakken naar beneden richting tampa of clearwater, 1 of 2 dagen en daarna nog verder afzakken richting fort myers/sanibel island of direct door miami voor 3/4 dagen waar we zeker de everglades niet willen missen en als laatste 1 of 2 dagen the keys en dan twijfel ik of we terug vliegen vanaf miami of terug naarboven gaan om nog 1 stop te houden aan de oostkust en vanaf orlando terug te vliegen....iemand daar een tip over ook wat het beste is betreffende prijs van je vliegticket? Of de route in omgekeerde volgorde? Graag jullie advies....

    Verder heb ik zitten kijken of hotels zelf te boeken zijn maar dit vindt ik vrij lastig gezien al die keus en is dit daadwerkelijk zoveel goedkoper?

    Ik heb ook een site gevonden Fly2america.nl
    Hier kun je bv ook kiezen om hotels en huur auto te boeken maar de vlucht zelf, heeft iemand ervaring met dit bedrijf of met een ander waar leuke pakketreizen voor een mooie prijs worden aangeboden??
    Ik zie ook nergens dat ze zijn aangesloten bij de SGR en ANVR??
    Hotels hoeven niet denderd luxe te zijn want daarvoor gaan we niet, als het maar schoon is en we eens lekker kunnen douchen en slapen zijn wel al tevree!

    Sorry voor al mijn vraagjes maar dit wordt mijn eerste grote reis dus wil dat wel 1 maken om nooit te vergeten....:-D

    Hoop snel wat van jullie ervaren Florida-gangers op te kunnen steken :mrgreen:

    groetjes natascha

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Zelf boeken of pakketreis??

    Fly2america.nl maakte deel uit van het inmiddels failliet verklaarde Travel Products USA B.V.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #3
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Zelf boeken of pakketreis??

    Ik heb de alle vier de keren gewoon geboekt bij USA Funvacations. Weet niet of het zelf boeken heel veel goedkoper is, maar ze konden me van zoveel info voorzien dat ik niet eens zelf verder op zoek ging. Uiteraard heb je ook nog American Estates en American Vacations, nu heeft iedereen reclame gehad.

    Volgend jaar ga ik naar de westkust, aangezien ik zelf mijn ticket moest boeken (gespaarde miles), doe ik de hele reis maar denk ik zelf boeken met alle kennis die ik heb opgedaan met de afgelopen reizen. Volgende keer Florida? Gewoon weer via USAFV.

    Als een reisbureau niet is aangesloten bij SGR, dan boek ik er niet.

    Mei is in elk geval een mooie periode, niet te koud en niet te heet en net voor het orkaanseizoen. Al heeft Florida dit jaar geen last gehad van orkanen tot nu toe en we zijn al bij de letter M geweest.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Natascha666

    Welkom op dit forum waar al heel veel over Florida geschreven is. De planning die je nu hebt is denk ik op zich al een mooie planning, niet te gehaast want dan heb je geen tijd om dingen te gaan bekijken. Ik denk dat het het mooiste is voor jullie om te landen in Orlando en te vertrekken vanaf Miami of omgekeerd.

    En wat betreft het boeken, je kan het zelf boeken maar wees beducht voor de vele valkuilen zoals faillissementen van bedrijven maar ook van particulieren die huisjes/appartementen verhuren. Mede daarom heb ik dit jaar voor het eerst gekozen voor een USA fun vacations en die bleken nog voordeliger te zijn dan als ik zelf zou boeken. Zij zijn aangesloten bij de SGR en dat geeft toch even meer zekerheid.

    Deze mensen verblijven zelf ook veelvuldig in Florida en kunnen je daardoor goed adviseren aangezien het voor jou toch de eerste keer is.

    Succes met plannen, vragen moet je hier gewoon stellen dan zorgen de andere forum leden wel voor de antwoorden.


  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: Even voorstellen: Natascha666

    Afgelopen zomer hebben we ook voor eerst gekozen voor USA Fun Vacations (vorige keren American Vacations en 1x American Estates) zij kwamen deze keer als "goedkoopste" uit de bus, is perfect bevallen.
    Laatst gewijzigd door yohn; 29-09-10 om 15:24.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Natascha666

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natascha666 Bekijk Berichten
    Mijn vader is vorig jaar geweest en is nu ook besmet met het florida virus (...) moeders ziet het na de eerste keer amerika niet meer zitten :-k
    Dat hoor je niet vaak op het forum... mensen die *niet* besmet raken met het virus... tenzij er natuurlijk iets is voorgevallen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natascha666 Bekijk Berichten
    Nu heb ik al flink wat research gedaan maar heb toch mijn twijfels over de route en of we het zelf moeten boeken of voor een pakket reis gaan??:wink:
    Mijn eerste reis naar Florida was ook een pakketreis. Nou was dat in 1995, toen het internet nog relatief weinig voorstelde, maar ik was blij dat we het zo gedaan hadden, om twee redenen: ik had vooraf geen idee over hoe gemakkelijk het zou zijn om op de bonnefooi hotels te nemen en dus heel wat meer gemoedsrust; en ze hadden een prachtreis uitgestippeld met heel veel informatie over waar je allemaal heen kon gaan, en dat hebben we dan ook gedaan.
    Welkom bij de club en wellicht hoor je na je Floridatrip ook tot de verslaafden.

  7. Top | #7
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Even voorstellen: Natascha666

    Even een florida update;

    De route is vastgestelt: 3n orlando, 1n tampa, 1n fort myers en 5n miami omdat we 1 dag everglades en 1 dag keys willen doen. We willen vliegen vanaf brussel want dat is om de hoek voor ons...
    De offertes zijn ook binnen en denk ook al welke dat de winnaar is dus nu is het wachten wat papa zn heup gaat doen, ik houdt nu even aan als we eind van de maand nog niets weten we het in mei even laten lopen want anders is het te laat om te boeken denk ik en willen we in november volgend jaar gaan!

    Heeft iemand nog ervaring met florida in november qua drukte, prijzen ed.??

  8. Top | #8
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Natascha666

    In november kun je heel lekker overal in, prijzen zijn prima, druk is het er zeker niet, supertijd om te gaan.
    Mijn vrouw gaat elk jaar in November met haar vriendinnen lekker een weekje relaxen!! Heerlijk weer treffen ze altijd, rond de 28/29'C en volop zon.
    Hoewel dat laatste geen garantie is.....

  9. Top | #9
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Natascha666

    Als je er de dag na Thanksgiving nog bent, dan kun je de gekte van Black Friday nog meemaken. Dat wordt een extra koffer meenemen...

  10. Top | #10
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Even voorstellen: Natascha666

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Als je er de dag na Thanksgiving nog bent, dan kun je de gekte van Black Friday nog meemaken. Dat wordt een extra koffer meenemen...

    wat is black fridayops:? een soort doldwaze beijenkorf dagen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •