Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: Fotoshoot in Walt Disney World

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Fotoshoot in Walt Disney World

    Hallo

    Ik ga volgend jaar eind mei op huwelijksreis naar Disney World... Ik had daar graag een fotoshoot gedaan... Weet iemand daar een goede fotograaf en of het wel toegelaten is om een fotoshoot te doen in Disney World? Moet ik ergens toestemming vragen ofzo... Alvast bedankt...
    Groetjes

    Charlene

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Fotoshoot Disney World

    Disney heeft in de parken heel veel eigen fotografen rondlopen, wellicht is het ook mogelijk om via Disney een goede fotograaf toegewezen te krijgen tegen een vergoeding die met je mee loopt.

    Probeer dit anders eens na te vragen bij Disney via de mail.


  3. Top | #3
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Fotoshoot Disney World

    http://www.disboards.com/forumdisplay.php?f=55



    Voor alle vragen over Disneymoons kun je hier de antwoorden vinden.:lol:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: Fotoshoot Disney World

    Heel erg bedankt voor de informatie...

    Ik heb al heel wat goede tips op die site gevonden...

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard fotohoot huwelijksreis

    Hallo

    Ik heb in mijn vorig berichtje gevraagd of iemand een goede fotograaf kende om een fotoshoot te doen op mijn huwelijksreis in Walt Disney World volgend jaar.. Ik heb een verwijzing naar een toffe forum site gekregen en heb daar Randy Chapman gevonden... Heeft iemand al eens een fotoshoot met hem gedaan? En denken jullie niet dat ik beter een fotograaf van Disney zelf zou nemen? Alvast bedankt voor jullie reacties...
    Groetjes
    Charlene

    << Mod. Ta2 Gerrit; Ik heb je bericht verplaatst naar je andere topic hierover.
    Zo houdt je de boel een beetje bij elkaar in één onderwerp :-) >>
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 29-09-10 om 11:21.

  6. Top | #6
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Fotoshoot Disney World

    Als je alles bij Disney doet zou ik zeker een fotograaf van Disney nemen. Misschien iets duurder maar zij kennen de plekjes en zullen waarschijnlijk ook wel iets doen met characters (hetzij live of erin gephotoshops)
    Je kunt het niet overdoen he
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  7. Top | #7
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Fotoshoot Disney World

    Misschien toch even een kleine waarschuwing. Je mag niet zo maar "verkleed" het park betreden. Voor de hotels zal het wel meevallen maar de parken zijn een absolute no no.
    Alleen kinderen tot 12 jaar mogen dit.
    Dit is omdat de andere gasten al heel snel geneigd zijn om je dan aan te zien voor een character of prinses en je eigen veiligheid in gevaar komt.
    ( boze ouders die je belagen omdat je weigert handtekeningen uit te delen)
    Wil je in de parken zelf foto's nemen zou het denk ik wijzer zijn een Disney fotograaf te nemen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #8
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Fotoshoot Disney World

    Goed punt van Tinkerbell. Wij zijn afgelopen zomer getrouwd op WDW, maar de parken mag je echt niet betreden in trouwjurk. De hotels juist wel, zelfs een hele leuke ervaring. Iedereen die je feliciteert, meisjes die de bruid met open mond nakijken. Of je er 'zomaar' foto's mag laten maken door een eigen fotograaf .... geen idee #-o. Maar goed, dat heb je misschien al uitgezocht.

    De standaard Disney Photopass fotografen vind ik persoonlijk nog wel eens wisselend van kwaliteit. Neem aan dat je als specifiek een fotograag krijt toegewezen, dat die wel goed van kwaliteit zal zijn.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #9
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Fotoshoot Disney World

    Is het niet zo dat je voor opening in de parken kunt met trouwkledij en fotograaf van disney . Zolang je maar betaald zal dit wel mogenlijk zijn denk ik .
    Is hier eens niemand getrouwd in fort wilderness en had dat koppel geen fotoshoot in het park voor opening ??? Of vergis ik me
    ja hoor kijk maar eens op p2
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...trouwen&page=2
    Laatst gewijzigd door cindy74; 29-09-10 om 16:44.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosevents Bekijk Berichten
    Als je alles bij Disney doet zou ik zeker een fotograaf van Disney nemen. Misschien iets duurder maar zij kennen de plekjes en zullen waarschijnlijk ook wel iets doen met characters (hetzij live of erin gephotoshops) Je kunt het niet overdoen he
    Dacht ik ook al. Een gewone fotograaf zal waarschijnlijk niet overal toestemming krijgen om te komen. Ik zal eens informeren bij Disney. Bedankt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Misschien toch even een kleine waarschuwing. Je mag niet zo maar "verkleed" het park betreden. Voor de hotels zal het wel meevallen maar de parken zijn een absolute no no. Alleen kinderen tot 12 jaar mogen dit. Dit is omdat de andere gasten al heel snel geneigd zijn om je dan aan te zien voor een character of prinses en je eigen veiligheid in gevaar komt. ( boze ouders die je belagen omdat je weigert handtekeningen uit te delen)
    Wil je in de parken zelf foto's nemen zou het denk ik wijzer zijn een Disney fotograaf te nemen.
    Bedankt voor de tip. Ja tis natuurlijk wel begrijpelijk als je daar zo rondloopt in een trouwjurk dat de kinderen je verwarren met één van de prinsessen. Ik was van plan een ivoorkleurig kleedje tot op de knie aan te doen omdat ik het niet zie zitten mijn trouwjurk met me mee te slepen. Dus dat zal wel geen probleem zijn zeker?!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Goed punt van Tinkerbell. Wij zijn afgelopen zomer getrouwd op WDW, maar de parken mag je echt niet betreden in trouwjurk. De hotels juist wel, zelfs een hele leuke ervaring. Iedereen die je feliciteert, meisjes die de bruid met open mond nakijken. Of je er 'zomaar' foto's mag laten maken door een eigen fotograaf. geen idee #-o. Maar goed, dat heb je misschien al uitgezocht. De standaard Disney Photopass fotografen vind ik persoonlijk nog wel eens wisselend van kwaliteit. Neem aan dat je als specifiek een fotograag krijt toegewezen, dat die wel goed van kwaliteit zal zijn.
    Super dat je getrouwd bent in WDW... Was waarschijnlijk een onvergetelijke ervaring. Ga eens contact opnemen met Disney zelf en dan hoor ik wel wat ze te zeggen hebben. Hopelijk krijg ik een goede fotograaf toegewezen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Is het niet zo dat je voor opening in de parken kunt met trouwkledij en fotograaf van disney. Zolang je maar betaald zal dit wel mogenlijk zijn denk ik. Is hier eens niemand getrouwd in fort wilderness en had dat koppel geen fotoshoot in het park voor opening ??? Of vergis ik me ja hoor kijk maar eens op p2 http://www.floridaforum.nl/showthrea...trouwen&page=2
    ja na het lezen van de link die je hebt doorgestuurd lijkt dit me idd mogelijk, wel jammer als je om 6u het park ingaat dat het dan nog donker is, zo heb je natuurlijk ook niet veel aan je foto's, het positieve is dan weer dat er geen andere mensen op je foto's staan. Denk dat ik in een gewoon kleedje wel overdag het park in zal mogen om foto's te nemen zeker?!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-09-10 om 13:00. Reden: samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •