Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: 10eke

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    13

    Standaard Even voorstellen: 10eke

    Hoi Allemaal,

    Afgelopen juni ben ik getrouwd en nu ga ik samen met mijn man op een verlate huwelijksreis naar Florida. Het is de bedoeling om in mei 2011 te gaan. We hebben nu een idee hoe we een klein rondje willen maken en ga op dit forum nog verder opzoek te gaan naar meer informatie over Florida.

    Groeten 10eke

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Even voorstellen: 10eke

    Welkom op het forum en nog hartelijk gefeliciteerd. Een huwelijksreis naar Florida, super. Je vindt hier echt heel veel informatie en als je het niet vinden kunt, altijd vragen. We willen graag helpen en tips geven.
    Veel succes,
    groetjes
    Anita

  3. Top | #3
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: 10eke

    Florida als huwelijksreis - zo is het bij ons ook begonnen, in 1995. Het reisburo had bij alle boekingen aangegeven dat het om een honeymoon ging, gevolg in vrijwel alle hotels champagne op de kamer.
    Wij waren direct floridaverslaafde, en kijk eens wat er van is gekomen, een huisje in de sunshine state. Je bent gewaarschuwd! :wink:

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    13

    Standaard Re: Even voorstellen: 10eke

    Bedankt voor de waarschuwing. Ik zeg maar niks tegen manlief want hij weet nog wel 100 andere plekken waar hij nog op vakantie zou willen gaan en dan mag ik straks niet meer naar Florida.

  5. Top | #5
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: 10eke

    Hoi 10eke,

    Welkom op dit informatieve forum, superleuk om een verlate huwelijksreis te gaan doen in het mooie Florida. Wij zijn 18 jaar geleden ook op 'verlate' huwelijksreis geweest naar Florida. Toen al het 'virus' opgelopen, nooit meer kwijt geraakt, en nog steeds elke keer genieten als we er weer zijn. Maar ook andere delen van de wereld bekeken hoor, dus er is nog hoop voor je man ;-) Je kunt er een mooie mix van maken!!
    Veel leesplezier en geniet van alle leuke voorbereidingen!!

    Greetz, Remco



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •