Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: WDW Resorts: Shades of Green

  1. Top | #1
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard WDW Resorts: Shades of Green

    Weet er iemand of je militair moet zijn van amerika of kan het ook als je een militair bent die ook in afganistan actief is .

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: shades of green resort

    Waar heb je het over?
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #3
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: shades of green resort

    Dit is een resort van disney speciaal voor militairen.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: shades of green resort

    Ja is alleen voor militaire van het amerikaanse leger!

    Meer info Shades of Green

    Helaas moet je een valid DoD ID laten zien, en dus kun je dit niet als buitenlandse militair boeken.
    Laatst gewijzigd door calypso; 01-09-10 om 14:02.

  5. Top | #5
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: shades of green resort

    Ik weet bijna zeker dat ook Nederlandse militairen die actief zijn in oorlogsgebied als Afghanistan van deze korting gebruik kunnen maken.
    Er is al eens een topic geweest hierover.
    Ik zou zeggen gewoon bellen en vragen. Nee heb je en ja kun je krijgen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #6
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: shades of green resort

    Ik denk het ook bij reservatie moet je state of other country indrukken maar weet toch niet zeker of dit ook voor europeese militairen geld

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: shades of green resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Helaas moet je een valid DoD ID laten zien, en dus kun je dit niet als buitenlandse militair boeken.
    Het geldt niet alleen voor Amerikaanse militairen maar voor iedereen die over een zogenaamde Common Access Card (= US DoD ID + smartcard) beschikt. Er zijn ook buitenlandse militairen die een dergelijk kaart hebben. Indien je die niet hebt dan is in sommige gevallen een (nationale) defensie pas ook voldoende. In principe geldt de regeling inderdaad alleen voor Amerikaanse militairen of militairen die werkzaam zijn in de VS. Maar hoewel je er strict genomen geen recht op hebt geldt zoals ik al vaker heb gezegd, nee heb je en ja kun je krijgen. Gewoon bellen dus.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: shades of green resort

    Ik heb juist een email gehad dat er ook militairen kunnen verblijven die in een oorlogsgebied zitten waar usa aan deelneemt

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Het geldt niet alleen voor Amerikaanse militairen maar voor iedereen die over een zogenaamde Common Access Card (= US DoD ID + smartcard) beschikt. Er zijn ook buitenlandse militairen die een dergelijk kaart hebben. Indien je die niet hebt dan is in sommige gevallen een (nationale) defensie pas ook voldoende. In principe geldt de regeling inderdaad alleen voor Amerikaanse militairen of militairen die werkzaam zijn in de VS. Maar hoewel je er strict genomen geen recht op hebt geldt zoals ik al vaker heb gezegd, nee heb je en ja kun je krijgen. Gewoon bellen dus.
    De CAC card die je noemt geeft je geen toegang tot dit resort gewoon omdat voor nederlanders op de kaart staat dat zij een Civilian Affiliate zijn. De kleur is dan ook ROOD terwijl die van de amerikanen zelf blauw of groen is.

    Alleen als je een sponsor hebt die in de US gestaitoneerd is kan het wel ; "Foreign military may stay at the Shades of Green only if the sponsor is currently stationed at a US base within the continental US".

    Ik werk zelf voor de US ARMY hier in Nederland werk en heb dus een DoD ID card heb maar krijg toch geen toegang tot dit resort krijg omdat ik dus geen sponsor heb die in de US gestationeerd is!

    En met de pas van het Ministerie van Defensie die ik ook heb kom je al helemaal niet mee binnen.

    Maar goed je kunt het altijd proberen door hun te bellen 1(888)593-2242

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Ik heb juist een email gehad dat er ook militairen kunnen verblijven die in een oorlogsgebied zitten waar usa aan deelneemt
    Als dit echt specific gemeld is dat nederlanderse militairen daar zouden kunnen verblijven zou me dat echt verbazen.
    Denk meer dat bedoelt werd dat US militairen die in een oorlogsgebied hebben gediend ook hier kunnen verblijven.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-09-10 om 19:47. Reden: samengevoegd

  10. Top | #10
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: shades of green resort

    yep je hebt gelijk je moet zo een kaart hebben en het geld dus niet voor europese militairen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •