Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: WDW Resorts: Shades of Green

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Shades of Green resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    De CAC card die je noemt geeft je geen toegang tot dit resort gewoon omdat voor nederlanders op de kaart staat dat zij een Civilian Affiliate zijn. De kleur is dan ook ROOD terwijl die van de amerikanen zelf blauw of groen is.

    Alleen als je een sponsor hebt die in de US gestaitoneerd is kan het wel ; "Foreign military may stay at the Shades of Green only if the sponsor is currently stationed at a US base within the continental US".

    En met de pas van het Ministerie van Defensie die ik ook heb kom je al helemaal niet mee binnen.
    Het zal ongetwijfeld waar zijn wat je zegt. Ik stel alleen vast dat het met mijn kaart geen enkel probleem is om in aanmerking te komen voor de eerder genoemde. Dat zelfde geldt ook voor mijn defensie pas. In de spaarzame gevallen waarin ik voorheen wel eens mijn military ID moest laten zien volstond deze kaart meestal wel. Soms moest ik een korte toelichting geven wat het precies was, maar daar bleef het dan ook wel bij. Ik heb al eerder aangegeven dat als je niet over een CAC beschikt je er in principe geen recht op hebt op deze kortingsregeling. Hierbij heb ik het natuurlijk wel over de CAC’s die militairen hebben. We hebben het per slot van rekening over military discount.
    Aan bovenstaande methode kun geen rechten ontlenen en de behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Dat neemt niet weg dat je in de VS erg vaak gebruik kunt maken van military discounts. VS militair of niet. Wellicht heeft dit te maken met het respect dat de gemiddelde Amerikaan voor een militair heeft.
    Mijn advies: voordat je iets wilt gaan kopen c.q doen, Google even met als steekwoorden wat je wilt gaan kopen c.q. doen en military discount. Het kost een paar seconden en je kunt er behoorlijk wat mee besparen.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Shades of Green resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Ik stel alleen vast dat het met mijn kaart geen enkel probleem is om in aanmerking te komen voor de eerder genoemde. Dat zelfde geldt ook voor mijn defensie pas.
    Mag ik dan vragen welke CAC card jij dan hebt aangezien want zou dan wel eens willen zien of die zo anders is dan die van mij?

    Ik heb het diverse keren geprobeerd met de Defensie pas maar nooit gelukt want burgers en militairen hebben dezelfde binnen Defensie daar zit geen verschil in. Dus ook dat vind ik dan vreemd, maar goed schijnbara heb jij dan meer geluk gehad dan ik.

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Shades of Green resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Mag ik dan vragen welke CAC card jij dan hebt aangezien want zou dan wel eens willen zien of die zo anders is dan die van mij?
    CAC met blauwe band
    Affiliation: military affiliate
    Agency/department: Air Force
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Ik heb het diverse keren geprobeerd met de Defensie pas maar nooit gelukt want burgers en militairen hebben dezelfde binnen Defensie daar zit geen verschil in. Dus ook dat vind ik dan vreemd, maar goed schijnbara heb jij dan meer geluk gehad dan ik.
    Blijkbaar. Maar zoals ik al eerder aangaf wordt er 9 van de 10 niet eens naar mijn ID gevraagd. Misschien ligt het aan de manier waarop je het vraagt? Ik zal bijvoorbeeld nooit de vraag stellen of ik ergens recht op heb. Ik geef altijd aan dat ik gebruik wil maken van de military discounts die ze hebben. De enige vraag die ze dan wel eens stellen is of ik militair ben. Een oprecht ja volstaat meestal.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Shades of Green resort

    Het topic gaat over Shades of Green resort, iemand al met een niet amerikaanse militaire id binnen geweest?
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •