Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 40

Onderwerp: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    Ik ben er niet in die periode maar tickets voor het hoogseizoen kan je over het algemeen niet snel genoeg boeken om nog redelijke prijzen te hebben. Gokken op een aanbieding voor die periode zou ik zelf nooit doen en ik denk dat die kans ook erg klein is.

    Visum? Eerst mochten we altijd een visa waiver formulier invullen welke tegenwoordig is vervangen door het online invullen van een ESTA formulier waar je tegenwoordig een kleine bijdrage voor moet betalen. En je kan deze aanvragen met een geldigheidsduur van maximaal 2 jaar. Let er wel even op dat je paspoort ook geldig is voor de periode die je weg gaat. Als je nml. een nieuw paspoort moet hebben dan moet je de ESTA ook weer opnieuw aanvragen.

    Vraag je ESTA niet te laat aan, meestal krijg je meteen akkoord maar dat gebeurt niet altijd en dan kunnen er een aantal dagen overheen gaan voordat je een akkoord hebt.


  2. Top | #12
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    Je reispaspoort duurt 12 werkdagen in belgie .
    Persoonlijk zou ik niet naar miami rijden voor 3 dagen maar ik zie dat jullie bush gardens willen doen waarom niet in tampa of clearwater beach verblijven en van daar terug naar orlando voor je terugvlucht miami is toch al vlug 4 uur rijden
    Laatst gewijzigd door cindy74; 19-09-10 om 14:46.

  3. Top | #13
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    Dag Ellen,

    Wij zitten ook van 16 juli in Florida volgend jaar, wij hebben nog maar juist onze villa in Cape Coral vastgelegd, ik denk dat de vluchtprijzen weer zullen dalen in het najaar, je moet er nog geen paniek over maken. Je reispas moet je niet te vroeg aanvragen want ze is maar 5 jaar geldig en als je het Florida-virus te pakken krijgt wil je wel zo veel mogelijk genieten voor je terug een reispas moet aanvragen hé.

    Groetjes
    Hans.
    Love to Travel

  4. Top | #14
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    das waar maar wij hebben onze reispas vorige maand aangevraagd voor de 14 dolar uit te sparen voor de esta en als je met 4 gaat is het toch al wat:

    en de auto boek ik altijd via usa reisen dit is toch bijna altijd het goedkoopst maar de prijzen verschijnen pas in december . Gaan jullie met kinderen
    Laatst gewijzigd door cindy74; 19-09-10 om 15:30.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    15

    Standaard Re: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    Neen, we zijn met 2 of 3 volwassenen. De auto willen we ook huren met alle verzekeringen erbij zodat er ons niks kan overkomen.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    Yep die verzekeringen moet je zeker doen .
    En wat betreft miami als je 4 uur moet rijden kom je pas smiddags aan heb je eigenlijk een dag en half want de vluchten naar belgie vertrekken meestal s´middags en je moet hier 3 uur op voorrand zijn .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 19-09-10 om 15:36.

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    15

    Standaard Re: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    maar ik vind het allemaal niet simpel. t'is de eerste keer dat ik ga en als je alles bij een reisbureau zou boeken dan krijg je misschien ook meer uitleg maar ik vrees dat je dan ook duurder uitkomt. de meeste reisbureau's weten nu ook nog geen prijzen heb ik de indruk.
    al ervaringen met connections en expedia?

  8. Top | #18
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    Meer uitleg op reisbureaus eu ik denk het niet ik weet meestal meer dan zij en stel dan de vragen waar zij ook geen antwoord op weten .
    Wij hebben onze vluchten vorig jaar op het reisbureau geboekt en je krijgt echt niet meer uitleg . Misschien ben je meer gerust als je alles door een reisbureau laat boeken maar meer uitleg neen hoor .
    Expendia heb ik al gebruikt en is goed . Connections hebben meestal promos op gebied van vluchten maar dit jaar is dit ook niet het geval . Kijk eens op united , continental , american airlines , us airlines zelf en bel dan naar een reisbureau of je dit aan dezelfde prijs kan boeken bij hun ( wij hebben dit vorig jaar gedaan en het was 10 euro duurder dan bij american airlenes ) . Nog een tip neem een annulatie en reisbijstand bij touring ofzo omdat als je alles apart gaat boeken komt dit voordeliger uit .

  9. Top | #19
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    Ellen,

    Met Connections of Airstop ben je meestal toch wel een stuk duurder uit, en de prijzen die ze afspreken met de luchtvaartmaatschappijen hebben ze nog niet binnen, daarom dat ze nog niet teveel interesse tonen voor wat af te spreken. Je auto boek je best via usa-reizen.de of via sunnycars.be denk ik.

    Mvg Hans.
    Love to Travel

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    15

    Standaard Re: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    Hoe zit het eigenlijk met de beenruimte in het vliegtuig?
    Kan je ook kiezen om aan het raam te zitten enzo?
    Ja, ik heb oneindig veel vragen. :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •