Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 40

Onderwerp: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    15

    Standaard Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    Hallo,

    Ik wil volgend jaar voor het eerst naar Florida gaan en ik zit nog met zoveel vragen. Vandaar mijn berichtje op dit forum.
    Ik heb al een beetje een programma in gedachten voor Orlando en Miami.
    * Universal Studio's & islands of adventure (2 dagen)
    * Discovery Cove & Sea World (2 dagen)
    * Busch Gardens (1 dag)
    * Disney's MGM studios + animal kingdom (2 dagen)
    * Nog een te kiezen waterpark
    * Jungle island (1 dag)
    * Monkey jungle (1 dag)
    * Everglades (1 dag)
    * Duck tours Miami (1 dag)

    Ik vroeg mij af via welke weg dat het het betrouwbaarste en voordeligste is om te boeken (zowel verblijf, vlucht, auto). Vertrek liefst vanuit Zaventem. Iemand heeft mij verteld om via Connections te boeken.

    Vanaf wanneer zouden we best kunnen boeken voor de periode van juli 2011?

    Ik ben ook nog op zoek naar een goed hotel. Ik heb gehoord dat er zoiets bestaat als een soort van hotel met allemaal appartementen zodat je toch een keuken hebt enzo. Lijkt me heel handig.

    Alvast heel erg bedankt voor de info!

    Grtjs,
    Ellen

  2. Top | #2
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Orlando + Miami -> juli 2011

    het ligt eraan hoor connections is niet altijd goedkoop je moet echt zoeken voor een voordelige vlucht ben er ook me bezig en kom niet goedkoper dan 630 per persoon uit .
    Parken lijken me goed te doen maar hoelang gaan jullie .
    auto boek ik altijd langs usa reisen . Hotels moet je ook een beetje heel veel intenet surfen .

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    15

    Standaard Re: Orlando + Miami -> juli 2011

    we hadden gedacht van zo'n tweetal weken te gaan. normaal gezien gaan we met drie personen en niemand van ons heeft ervaring met reizen naar amerika. dus ja, alle tips zijn welkom. :-P

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Orlando + Miami -> juli 2011

    Welkom op dit forum waar je alles te weten kan komen over Florida, met een beetje zoekwerk en door de niet gevonden dingen te vragen wordt je hier in korte tijd stukken wijzer.

    Wat betreft het boeken van je reis kan je voor de periode Juli niet vroeg genoeg zijn, momenteel zijn er wat goedkope vluchten met Britisch Airways echter weet ik niet of diezelfde prijzen er ook zijn vanaf België maar dat moet je dan even uitzoeken. Hoe langer je wacht hoe duurder de prijzen voor het hoogseizoen meestal worden.

    Sinds kort kijk ik zelf voor de goedkoopste vluchten op http://matrix.itasoftware.com/ waar je heel veel maatschappijen op tegen komt.

    Uiteraard kan het per aanbieder dan nog wel wat verschillen en er zijn ook wel eens acties maar je kan daar wel vrij goed de huidige prijsstellingen zien.

    Of je wil gaan wachten op een actie moet je voor jezelf bepalen, als je afhankelijk bent van bepaalde data dan zou ik er persoonlijk niet op gokken en zo snel mogelijk kijken voor je vlucht.

    Als je het niet zelf durft te regelen kan je altijd je laten voorlichten door organisaties die veelvuldig dit soort reizen op maat samenstellen, bv USAfunvacations , USAreisen.de of andere.

    Maar het is ook goed te doen om alles zelf te boeken, zorg er wel voor dat je een goede reis en annulering verzekering afsluit met wereld dekking.

    Succes met de hele organisatie en stel je vragen gerust.


  5. Top | #5
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Orlando + Miami -> juli 2011

    Welkom!! Zelf heb ik vorige week geboekt bij British Airways (op hun site), de prijzen zijn t/m 2 juli (heenreis) nog wel goed te doen, rond de 600 pp. Daarna heb ik alleen nog maar tickets gevonden met een veel hogere prijs (rond de 900 euro pp).

    Als jullie met zijn drietjes reizen is het leuk om eens naar een townhome te kijken (3 slaapkamers), bijvoorbeeld op Windsor Hills of Terra Verde. Die hebben ook nog een klein zwembadje achter het huis (en een groter gezamenlijk zwembad bij het 'clubhuis'). Er zijn nog wel meer communities waar deze townhouses worden aangeboden. Anders kun je ook naar een 'condo' (appartement) zoeken.

    Wij zijn zelf in juli dus ook in die omgeving, beginnen in Tampa en eindigen in Miami!

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    15

    Standaard Re: Orlando + Miami -> juli 2011

    Alvast bedankt voor al jullie info.
    Heeft er iemand ervaring via onderstaande site?
    http://www.expedia.be/
    Daar ben ik ook al interessante prijzen tegengekomen.
    Je kan daar ook alles boeken.

    Weet iemand of het mogelijk is om aan te komen in orlando en terug naar huis te vertrekken vanuit miami?
    Ik weet niet of dat mogelijk is met een huurauto om deze niet op plaats van vertrek binnen te brengen.

  7. Top | #7
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Orlando + Miami -> juli 2011

    Ja, dat is mogelijk, er zitten in Florida geen extra kosten bij ophalen auto in Orlando en wegbrengen in Miami, of andersom....

  8. Top | #8
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Orlando + Miami -> juli 2011

    Hoi,

    Je kunt hierover op dit forum wel veel info terugvinden hoor...
    Bij Expedia (ook .nl of .com) kun je prima boeken als je goede prijzen kan vinden, maar kijk ook altijd even (voor vliegtickets) bij de maatschappij zelf, bij BA bijvoorbeeld scheelt het dan toch weer 50 euro. Wil je terugvliegen vanaf Orlando dan kost dit meestal niks extra's, gewoon een beetje puzzelen met de vluchten. Je moet dan op de websites bij multi-city kijken.

    Je kunt binnen Florida de huurauto meestal op een andere plek afleveren zonder dat je daarvoor een toeslag hoeft te betalen. Wel altijd even checken in de voorwaarden denk ik!

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Orlando + Miami -> juli 2011

    Expedia is een bekende aanbieder maar of het de goedkoopste is is altijd een kwestie van vergelijken.

    En het is geen probleem om een vlucht te boeken naar Orlando en terug te vliegen vanaf Miami, dat noemen ze een multi city boeking. Je kan dit ook bij de diverse maatschappijen en veel boekingsites ingeven. Slechts even zoeken naar de multi city optie.

    En de auto is ook geen probleem om die elders in te leveren en volgens mij heb je binnen Florida daar ook geen extra kosten voor.

    Overigens voor huurauto's kan ik je USAreisen.de van harte aan bevelen, zelf huur ik via deze firma altijd een auto bij Dollar. Prijzen kan je bij hun op de site vinden. Als je volledig gedekt wil zijn neem dan het all inclusive pakket en lees vooral het topic "bekentenissen van een alamo medewerker even door". Dan ben je alvast gewaarschuwd om overal nee op te zeggen en je bon goed te controleren voor je tekent en de auto meeneemt.

    Maar ga je er niet druk om maken, gewoon zorgen dat je goed weet wat je geboekt hebt en de rest resoluut weigeren tenzij je wel een extra wil.


  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    15

    Standaard Re: Reisschema Ellen1978: Orlando + Miami, juli 2011

    Zijn er nog mensen die in de periode van 16 juli - 29 juli 2011 in Florida zitten?
    Ik had gedacht om 10 nachten in Orlando te blijven en dan nog 3 nachten in Miami.
    K'heb gemerkt dat de prijzen van de vliegtickets de laatste dagen helaas aan het stijgen zijn. Eerst was het op de 700 euro en nu zit je al over de 800 euro. Ik denk dat we best zo snel mogelijk boeken dan?
    Hoe zit het eigenlijk met een visum of reispas? Hoelang op voorhand kan je dat best aanvragen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •