Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: [Hotel] Coco Key Water Resort, Orlando (I-drive)

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: [Hotel] Coco Key Water Resort, Orlando (I-drive)

    Weet iemand heel toevallig of er ook kamers zijn met een balkonnetje oid waar we savonds nog even kunnen zitten terwijl de kinderen slapen? Ik zag op de site een soort gangpad met railing maar ik ben bang dat deze kamers alleen aan de zwembadzijde liggen. Wij hebben het liefste een rustig gelegen kamer.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: [Hotel] Coco Key Water Resort, Orlando (I-drive)

    wij hebben vorig jaar in een hotel naast het coco key hotel geslapen
    het hotel ligt tussen 2 drukke wegen in de I drive en de I4
    ik vraag me af hoe rustig je daar buiten kan zitten
    wij verbleven in het Holiday Inn,in een kamer aan de I4 kant en je hoort daar echt het verkeer wel
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Laura's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Dordrecht, Netherlands
    Berichten
    73

    Standaard Re: [Hotel] Coco Key Water Resort, Orlando (I-drive)

    Hi Moonlight91. Dank voor je reactie. Verkeersgeluiden vind ik op zich niet zo heel vervelend (misschien onderschat ik dit?) maar ik heb ook gelezen dat er in Coco Key vaak gezellige avonden worden georganiseerd, filmavonden in de open lucht, borreluurtjes etc. Ik denk dat onze kleintjes na een drukke lange dag in de parken toch wel goed slapen maar om dan zelf ook al vroeg naar bed te gaan lijkt me niet zo'n gezellig idee. Ik ben geen voorstander van babyfoons op de kamer en zelf aan de bar hangen dus ik wil graag dicht bij de kamer blijven maar nog wel met mn man kunnen kletsen. Vandaar het idee van een balkonnetje. Ik heb 3 dagen geleden al gemaild naar Coco Key met deze vraag maar helaas geen antwoord gekregen. Misschien dan toch maar 2 connecting rooms boeken :-) Kwam het hotel je overigens wel leuk over?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •