Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Hotelervaring: Reunion Resort (Orlando)

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    22

    Standaard Hotelervaring: Reunion Resort (Orlando)

    http://www.reunionresort.com/

    Hier 1 week verbleven. echt 5 sterren appartement, te boeken via diverse kanalen zoals bookit.com Nu met behoorlijke korting: ongeveer 170 per nacht i.p.v. 250 (kan ook 300 worden in het seizoen) 3 slaapkamers 2 balkons, alle toeters en bellen (WIFI 4 grote flatscreen DTV). 8 appartementen per gebouw. Naar keuze met golfview (er zijn 3 18 holes banen op dit resort) of resort view. Is wel iets verder van de attracties, iets zuid van Celebration. er is een Publix en CVS en andere winkels op LOOPafstand. gated community. Diverse zwembaden (te warm voor mij) waterparkje voor kinderen .

  2. Top | #2
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Hotelervaring: Reunion Resort (Orlando)

    Wij hebben ook min of meer besloten dat het Reunion resort gaat worden! het ziet er prachtig uit maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Waarschijnlijk wordt het een Condo (genoeg zwembaden in de buurt). Maar in welk gebouw? Cabana court?
    Ik zoek op Homeaway op condo's van particulieren.
    Bij sommige advertenties staat dat entree waterpark (dat aanwezig is op het terrein) inbegrepen is en bij andere staat dat er een fee is van 50 dollar. Maar ook daarbij staat weer niet of dat per familie is? Kortom: eigenlijk allerlei vragen aan iemand die hier geweest is.
    Vreemd trouwens dat hier zo wienig over te vinden is op het Florida Forum.
    Zooooooo'n mooi resort en condo's zijn echt te betalen! Wij hebben er 1 op het oog voor 750 euro per week, maar ik heb ze ook goedkoper gezien.
    En ja tripadvisor heb ik natuurlijk al gekeken. Maar ik had zo graag ervaringen van forumleden.
    Laatst gewijzigd door petrajessy; 25-06-11 om 13:15.

  3. Top | #3
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Hotelervaring: Reunion Resort (Orlando)

    Wij zijn vorig jaar bij vrienden op bezoek geweest die op Reunion een villa hadden gehuurd. Amazing, werkelijk waar. Wij huurden zelf op Bella Vida en vonden dat al heel wat, maar toen we aankwamen bij Reunion bleek Bella Vida toch maar heel gewoontjes te zijn... Geniet ervan, het is prachtig daar. En het fijne van deze gated community is dat je jezelf ook eerst moet melden bij de concierge voordat de slagboom omhoog gaat. Heeft ook wel wat.

  4. Top | #4
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Hotelervaring: Reunion Resort (Orlando)

    Thanks Baluga !!! Ja ik vind het ook waanzinnig mooi. Zodra ik geboekt heb dan zet ik hier een link.

  5. Top | #5
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Hotelervaring: Reunion Resort (Orlando)

    http://www.5starflorida.com/
    Dit is de condo die we hebben gehuurd. Let op : niet alle condo's en villa's zijn incl. toegang tot alle extra's binnen het resort (6 zwembaden en het waterpark). Aangezien wij juist een condo huren op reunion omdat we gebruik willen maken van deze zwembaden was dit voor ons wel belangrijk.
    Bij deze condo zit het bij de prijs in.
    Overigens hebben we (door de tip van Baluga: thanks) de eerste week een prachtige villa gehuurd in Bellavida.
    Laatst gewijzigd door petrajessy; 28-07-11 om 17:47.

  6. Top | #6
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Hotelervaring: Reunion Resort (Orlando)

    Ik ben ook aan het kijken naar Reunion. Het ziet er perfect uit !
    Kan jij mij iets vertellen over het systeem met de toegang tot alle zwembaden en het waterpark? Waar moet ik op letten? De prijzen zijn flink uiteenlopend !
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  7. Top | #7
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: Hotelervaring: Reunion Resort (Orlando)

    Wij zijn er ook eens een kijkje gaan nemen en het zag er allemaal top uit. Als je reunion voorbij rijdt en aan de eerste lichten rechtsaf slaat, daar ligt ook een gloednieuw resort. Victoria's park is ook zeer mooi, kleinschaliger en iets goedkoper. Er zijn 3 kamer condo's voor 2200 dollar per maand, je kan ze ook per week huren.

  8. Top | #8
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Hotelervaring: Reunion Resort (Orlando)

    The management company van de man waarvan wij het huurde heeft speciale passen voor gasten. Wij kregen bij ons appartement in eerste instantie een driedaagse pas en we hebben dat omgezet naar een meerdaagse pas tegen bijbetaling. Alle zwembaden kun je zonder pas in maar het waterpark is met pas. Daar krijg je ook een handdoek en die lever je dan aan het eind van de dag weer in.
    Sommige huizen bieden niet de extra optie waterpark dus je moet inderdaad goed opletten als je graag daar gebruik van wil maken. Reunion Resort is echt prachtig. Nog nooit zo'n mooi resort gezien.

  9. Top | #9

    Standaard Re: Hotelervaring: Reunion Resort (Orlando)

    Wij willen graag een betaalbare villa op Reunion van max 200 dollar(zonder tax)0f 225 dollar(met tax) per nacht met waterpark optie. Heeft iemand tips? Het moet er wel 1 zijn met 3 slaapkamers, prive pool, bbq en het liefst met een gameroom maar dat hebben eigenlijk alleen maar de duurdere villas dus dat hoeft niet perse.
    Word een beetje moedeloos van het zoeken. Sommige villas zijn te duur, andere zijn weer zonder waterpark of dan heb je eindelijk wat gevonden en dan is ie al bezet in onze periode.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Hotelervaring: Reunion Resort (Orlando)

    Laat je niet afschrikken door een genoemde prijs. Vaak kan je goed onderhandelen. Zeker als je iets langer dan normaal blijft.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •