Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 34

Onderwerp: Boekingssite: Hotels.com

  1. Top | #1
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Boekingssite: Hotels.com

    heeft iemand ervaring met boeken van hotels via www.hotels.com ?

    Ik kan namelijk nergens een mogelijkheid vinden om meerdere hotels in 1x te boeken. Dit zou dan ook betekenen dat ik per keer reserveringskosten zou moeten betalen. Volgens mij betaal je deze kosten normaal gesproken maar 1x.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ik heb met hotels.com geen ervaring, behalve dan als zoekpagina naar hotels en lokaties. Wij hebben wel boekingen gedaan met Expedia.com , de amerikaanse versie. Daar kun je een trip samenstellen met diverse hotels onder 1 pakket (itinerary) en daar ook een auto en uitstapjes/tickets aan toevoegen. Alleen helaas geen vluchten. Dit pakket valt dan onder 1 factuur en dus ook 1 x kosten. Voor dat je boekt en betaald (moet per direct !) kun je van alles toevoegen en ook weer weghalen, tot dat je definitief besluit. Je krijgt gewoon een eigen mapje (My Trip) met wachtwoord op hun site. Makkelijk en blijft er altijd staan. En ze hebben leuke packages die ze op de .nl site niet hebben. En hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper. Wij hebben rond de kerst de Golden Nugget in Vegas geboekt voor $79,- per kamer (komen nog wel ± 10% local fees & taxes bij, word ook op de faktuur vermeldt) en die kamer kost nu $119,-. Leuke besparing, dus. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Boekingssite: Hotels.com

    Beste Florida-fans,
    Wij zijn vorig jaar voor het eerst in Florida geweest en dat is mede dankzij de informatie op het forum zo fantastisch bevallen, dat we in september 2008 weer gaan.

    Dit keer heb ik het helemaal zelf geregeld (de vorige keer via D-reizen), met een reservering bij www.hotels.com
    Nu zag ik dat de prijs voor ons hotel op www.hotels.com inmiddels behoorlijk gezakt is (en misschien nog wel meer zal zakken onder invloed van de $-koers), dus ik was benieuwd of het wat zou opleveren om te annuleren en opnieuw te boeken.
    In de voorwaarden staat dat ik tot 1 september gratis kan annuleren, maar dat leek me toch wat vreemd, dus ik heb een mailtje naar hotels.com gestuurd, met daarin de vraag
    "Kunt u mij vertellen welk bedrag ik teruggestort zou krijgen bij annulering? Dit is via de website pas te zien nadat er geannuleerd is, en ik zou het graag vantevoren weten. Ik heb in toaal 1134 euro betaald, waarvan 140 euro 'belastingen en administratiekosten'."
    In het antwoord stond dat ik tot 1 september gratis kan annuleren, maar ze geven dus niet echt antwoord op mijn vraag of ik echt ALLES terug krijg of wel de 140 euro 'belastingen en administratiekosten' moet betalen.

    Mijn vraag aan jullie is dus: hebben jullie ervaring met annuleren bij www.hotels.com?
    Krijg je echt het complete bedrag terug, of houden ze wel een gedeelte zelf bij annulering?

    Alvast bedankt!

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Ervaring met annuleren bij hotels.com

    De site van hotels.com heeft een link FAQ's:

    Wat zijn de annuleringsvoorwaarden voor mijn reservering?
    Als u het formulier Reserveringsaanvraag vastleggen invult, worden de annuleringsvoorwaarden in rode tekst weergegeven of er verschijnt een link naar de annuleringsvoorwaarden, zodat u deze kunt doorlezen. U kunt ook naar de informatiepagina over het verblijf gaan voor informatie over de annuleringsvoorwaarden. Deze voorwaarden verschillen van hotel tot hotel, u dient de voorwaarden van het betreffende verblijf dus aandachtig door te lezen. Doorgaans is de algemene regel dat u de kamer(s) op de aankomstdatum vóór 16.00 of 18.00 uur dient te annuleren, of 24, 48 of 72 uur vóór de door u aangegeven aankomst. Dit zijn echter slechts algemene richtlijnen, de specifieke voorwaarden van het betreffende verblijf gelden. Als u vóór de deadline annuleert, hoeft u meestal geen annuleringskosten te betalen. Annulering na de genoemde periode heeft het in rekening brengen van annuleringskosten tot gevolg. Sommige reserveringen worden niet terugbetaald en kunnen na boeking niet worden geannuleerd.


    Reserveringen van "Speciale internet prijzen" betekenen annuleringskosten ongeacht het moment van annuleren. Bij annulering buiten de toegestane periode, is het mogelijk dat u één overnachting met belastingen en administratiekosten moet betalen. Lees daarom zorgvuldig de specifieke annuleringsvoorwaarden van elk complex op de site en in de e-mails over uw reservering.

    omhoog



  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: Ervaring met annuleren bij hotels.com

    Ja, ik had deze informatie ook al op de site gevonden, het lijkt wel te kloppen, maar vind het zo vreemd dat ze niet gewoon antwoord geven op mijn vraag of ik het volledige bedrag teruggestort krijg. Vandaar dat ik me af vroeg of er iemand is die er ervaring mee heeft.

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Ervaring met annuleren bij hotels.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bajito Bekijk Berichten
    Ja, ik had deze informatie ook al op de site gevonden, het lijkt wel te kloppen, maar vind het zo vreemd dat ze niet gewoon antwoord geven op mijn vraag of ik het volledige bedrag teruggestort krijg.
    Zoals in hun voorwaarden staat, verschilt de annuleringsregeling per hotel. De kans dat iemand een soortgelijke ervaring heeft is dus niet zo groot en bovendien weten we niet om welk hotel het gaat. Zoals ik het in de voorwaarden lees geeft hotels.com vooraf bij de boeking informatie over de annuleringsvoorwaarden van jouw specifieke boeking.

    Voor de volgende keer zou ik die voorwaarden dus maar opslaan en uitprinten. Dat is nu precies het verschil tussen D-reizen en "zelf" boeken, lijkt mij. Kan je ze niet even bellen, gaat vaak veel handiger dan mailen.

    Overigens, de hotelprijzen wisselen per dag hoor, dus ja, hoe dikwijls wil je nog annuleren......:-&



  7. Top | #7
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Ervaring met annuleren bij hotels.com

    Misschien helpt dit?

    Alles hangt kennelijk af van de soort boeking ide je hebt gedaan.
    Hotels.com Prijsgarantie



    Prepaid reserveringen voor hotels en self catering die geboekt zijn via hotels.com zijn gegarandeerd de voordeligste prijzen die u kunt vinden.

    Indien er een lagere prijs beschikbaar is voor dezelfde data en hetzelfde hotel of self catering etablissement, kunt u binnen 24 uur na Prepaid reservering van hotel of self catering contact met ons opnemen. Vervolgens kunnen wij ofwel het verschil restitueren of de reservering zonder kosten annuleren. Deze garantie geldt uitsluitend voor Prepaid reserveringen van hotels en self catering. Voor nadere informatie of om aanspraak te maken op een garantie, zie hieronder.



    FAQ's - Dikwijls gestelde vragen

    Wat zijn de voorwaarden om aanspraak te maken op de Beste Prijs Garantie?
    • U moet een vooruitbetaalde reservering hebben geboekt.
    • Het ingevulde Beste Prijs Garantie formulier moet binnen 24 uur na de bevestigde boeking opgestuurd worden.
    • De lagere prijs moet voor boeking beschikbaar zijn volgens dezelfde specificaties als die van de oorspronkelijke aanvraag (d.w.z.: zelfde hotel, zelfde data en zelfde type kamer).
    Indien ik in staat ben een lagere prijs te bevestigen, hoe moet ik dan contact met u opnemen?
    • Vul het online Beste Prijs Garantie formulier in.
    Hoe wordt mijn tegoed gecrediteerd?
    • Het tegoed wordt rechtstreeks teruggeboekt naar de creditcard waarop de boeking is gedebiteerd. Het tegoed zal meestal binnen 7 à 10 werkdagen op uw rekening zijn bijgeschreven.



  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: Ervaring met annuleren bij hotels.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Voor de volgende keer zou ik die voorwaarden dus maar opslaan en uitprinten. Dat is nu precies het verschil tussen D-reizen en "zelf" boeken, lijkt mij. Kan je ze niet even bellen, gaat vaak veel handiger dan mailen.

    Overigens, de hotelprijzen wisselen per dag hoor, dus ja, hoe dikwijls wil je nog annuleren......:-&
    Ik heb die voorwaarden gewoon bewaard hoor: "voor annuleringen of wijzigingen die worden doorgegeven na 00:00 AM (US Eastern (standaardtijd)) on 09/02/2008 geldt een boete van 1 Night Room & Tax. Het hotel vergoedt niet als klanten niet komen opdagen of vervroegd uitchecken." dus volgens mij wil dat zeggen dat ik gratis kan annuleren.

    Bellen met hotels.com heb ik al een paar keer gedaan, is niet bepaald handig want de medewerkers spreken alleen in voorgekauwde zinnetjes, ze geven geen rechtstreeks antwoord op mijn vragen, vandaar dat ik dus vroeg naar iemand met ervaring op dit vlak.

    Het is ook niet zo dat ik op dit moment wil annuleren, ik vroeg het me alleen af voor het geval de prijzen nog veel verder gaan zakken.

    Afijn, jouw mening is me duidelijk.

    Oh ja, dat met die prijs-garantie geldt binnen 24 uur na boeking.
    Laatst gewijzigd door bajito; 25-04-08 om 17:45. Reden: aanvulling prijs-garantie

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Ervaringen met websites als Bookings.com, Expedia etc.

    Ik wil ook even een goede ervaring met hotels.com delen.

    Ik had al maanden van te voren een hotel in Marathon geboekt. Een maand geleden zat ik nog eens ernaar te kijken en wat bleek. De prijs was een stuk lager.

    Dus ik heb contact opgenomen met hotels.com. Ze vertelde mij dat het verschil in prijs zat in het aantal bedden. Ik had 2 doubles en dit was 1 king. Na overleg met reispartner besloten dat we ook best konden leven met 1 king.

    Dus weer gebeld en ik de mevrouw aan de telefoon boekte netjes voor mij de nieuwe kamer tegen lagere prijs en annuleerde de duurdere. Binnen een week zag ik al keurig het bedrag terug op mijn creditcard. Super service dus als je het mij vraagt!

  10. Top | #10
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Ervaringen met websites als Bookings.com, Expedia etc.

    ik heb via hotels.com geboekt, een maand geleden nu
    ik heb nog niets per mail ontvangen
    wel kan ik inloggen en zie dan mijn reservering
    ook is het betreffende bedrag al van mijn creditcard afgeschreven
    zijn er mensen die weten of dit normaal is ,dat een mail bevestiging van de reservering zolang duurd
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •