Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 20 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 197

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Atlanta

  1. Top | #41
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Dat "minimaal 2 uur" vindt ik wat overdreven. Wij zijn al diverse keren op die manier gereisd en hadden genoeg aan de 1.40 en zelfs 1.20 uur om over te stappen. Als echt alles tegen zit zal het msschien 2 uur zijn, maar dat hebben wij nog nooit ervaren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:46. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #42
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Laat je niet gek maken die 1 1/2 uur is normaal gesproken genoeg, ove er moet iest gebeuren. En als je de vlucht mist dan nog geen nood Er gaan elk uur vluchten naar Orlando dan neem je gewoon de volgende vlucht, dit wordt overignes gewoon door je maatschappij geregeld.

    gewoon lekker op vakantie gaan en niet te druk maken het is tenslotte vakantie!

    Ik heb het de afgelopen 3 jaar nu gedaan en nog nooit een vlucht gemist, wel mijn koffers ;-) maar die werden dan netjes door delta nabezorgd met een taxi. Het is allemaal goed geregeld, zeker in Atlanta!!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:47. Reden: full quote eruit

  3. Top | #43

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Hoi,

    Dat is wel fijn van de vingerafdrukken en foto, want we hebben vorige week pasfoto's laten maken voor de paspoort, maar dat was met mijn jongste zoon echt een drama. Het is wel gelukt hoor, maar hij kijkt niet echt vriendelijk :-).

    Dat van het autostoeltje is wel een goed idee, alleen gebruik ik voor beide kinderen het opvolgende stoeltje. Kan deze ook mee in het vliegtuig? En weet iemand misschien of je bij delta een dubbele buggy kan meenemen tot aan het vliegtuig. Bij sommige kan het of ligt de buggy klaar als je net het vliegtuig uit komt (ook erg handig).

    Ik ben wel heel blij om te lezen, dat bij vertragingen alles goed gerelgeld is. Ik heb ook gehoord, dat delta airlines vanaf Atlanta bijna elk uur naar Orlando vliegt. Dus heel lang zul je niet hoeven te wachten.

    Hoe lang sta je gemiddeld eigenlijk bij de douane? Vorig jaar in oktober was ik alleen in Orlando en toen was ik met 20 minuten de douane door, maar er stond echt een gigantische rij achter mij. Als ik alleen ben is het niet zo erg, maar met twee kleine kinderen, die moe zijn, lijkt mij dat wel een uitdaging.

    Goh.... ik heb er echt zo'n zin in!! De kinderen ook, al weten ze helemaal niet wat hun te wachten staat :-).

    Grtz. Chipzy

  4. Top | #44
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    2 weken geleden heb ik in totaal anderhalf uur in slingerdeslang rijen moeten schuifelen voor Immigration en Security. Het was echt geen pretje (zacht uitgedrukt), maar gelukkig had ik ruim de tijd voor de volgende vlucht naar Orlando.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    25

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Hi Annette,
    dank je voor je bericht. Ik ga nog even kijken naar zo'n Tote a tot, maar waar heb jij deze gekocht. Ik zie op internet geen winkels aangegeven waar je ze kunt kopen. Kun je ze ook in Nederland kopen? Misschien echt wel handig. Want die autostoel moet je ook weer sjouwen, en met al die andere bagage. En het is dan niet nodig daar een stoeltje te huren bij Alamo hadden wij gedacht.
    Ik hoor graag een antwoord op mijn vragen.
    groetjes, Mac

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    20

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Beste forumers,

    Wij hebben geen voorgeboekte vluchten. Daarom moeten we in Atlanta onze koffers van de band halen om daarna opnieuw in te checken voor onze vlucht naar Ft. Lauderdale. Iemand bekent hiermee?

    Alvast bedankt!

  7. Top | #47
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Wat bedoel je met "geen voorgeboekte vluchten" ?

    Bij de eerste stop op US-grondgebied moet je door de immigration en customs, daarna moet je je bagage opnieuw inleveren voor de verdere vlucht. Dit is dan een zgn. binnenlandse vlucht en kom je geen immigrations of customs meer tegen.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 12:33. Reden: full quote eruit

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    25

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    hi Annete,
    bedankt voor je links ben meteen gaan shoppen moet nog even met paypal aan de slag maar dan kan het bestellen, lijkt me een uitkomst ook voor onze zoon. Hij is wel 3 jaar, maar hij kan er volgens de beschrijving nog in. Tot 40lbs en dat is zo'n 18 kilo als ik goed heb gerekend. En zelfs als hij er niet in wil zitten dan is die autostoel wel lekker vervoerbaar!!! De prijs valt ook mee $29,95. ex. verzendkosten natuurlijk.
    groetjes en bedankt,
    Mac

  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    20

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Hoi Knaapje,

    Bedankt voor je reactie op mijn wat vreemde vraag. We vliegen als KLM-personeel en die zijn altijd standby.

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard overstaptijd Atlanta - Orlando

    Ik heb 2 uur en 10 minuten overstaptijd tussen ATL en MCO.
    Zou dat voldoende zijn zonder te rennen over de Luchthaven van Atlanta??

    Moderator Michael66:
    Aangezien over dit onderwerp al een onderwerp bestond heb ik je bericht daar ingezet.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 12:35.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •