Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 20 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 197

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Atlanta

  1. Top | #31
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Delta Airlines

    Ik ga in september maar weer eens naar Florida. Ik kan kiezen tussen Delta of United, maar ik lees uit berichten uit 2005 van o.a. Eric dat Atlanta destijds berucht lange rijen had bij de immigration. Is dat nog steeds zo? Het verschil tussen Delta en United is 35 euro, met United heb ik al een goede ervaring dus ik ben eerder geneigd om dat extra geld te betalen. Al moet ik zeggen dat de rij bij Washington ook anderhalf uur lang was en dat het echt rennen ene vliegen was naar het volgende vliegtuig.

  2. Top | #32
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Delta Airlines

    Ben de laatste 2 jaar met Delta via Atlanta gevlogen en nooit problemen gehad. Ja het is druk op Atlanta maar het systeem daar werkt goed en normaal hoef je echt niet lang te wachten.
    Ga in december weer met Delta via Atlanta naar Orlando.

    Delta is een goede maatschappij.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:46. Reden: full quote eruit

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker annette's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Nijmegen (voorheen Oosterhout)
    Berichten
    29

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Hai Chipzy,

    De overstaptijd zou voldoende moeten zijn, maar dan moet je natuurlijk geen vertraging hebben in A´dam. Wij zijn sept./okt. 2006 met onze 2 kids (toen 1 en 4) geweest en ik moet zeggen dat het hartstikke goed is gegaan. Je moet je zelf er gewoon niet te druk over maken, en het gewoon over je heen laten komen. Zij hoeven trouwens geen foto en vingerafdruk te laten maken.

    Misschien nog even een andere tip voor het reizen met kids. Wij zijn afgelopen jaar naar Aruba op vakantie geweest en hadden toen voor onze jongste een eigen stoel gekocht en haar eigen autostoel meegenomen. Ik vond het werkelijk een uitkomst. Ze zat goed vast en had toch haar eigen omgeving.




    Veel succes Annette...

  4. Top | #34

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Wat gebeurt er als je vertraging hebt op amsterdam zodat je bijv 2 uur te laat aankomt? En je hebt een overstap tijd van ongveer 2 uur?

  5. Top | #35
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    ALs je dit gebeurt dan wordt direct je ticket omgeboekt naar een latere vlucht naar dezelfde bestemming. Meestal geven in het vliegtuig al aan dat je naar de ticket desk moet gaan om je ticket te laten veranderen. Soms doen ze het al op Schiphol als de vertraging dan al bekend is.

    Je hoeft je geen zorgen te maken. Er leiden vele wegen naar Rome en de maatschappij heeft de verplichting om je daar te brengen. Dit geldt niet als je niet me dezelfde maatschappij doorvliegt maar een apart ticket hebt geboekt bij een andere maatschappij.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #36
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    En die ticketdesk zit in Atlanta net na de douane, op het punt waar je ook je koffers weer afgeeft.
    Wij hadden de laatste keer ook vertraging. Geen punt, de ticket voor de eerstvolgende aansluiting lag al klaar op onze naam.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #37
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Delta Airlines

    Nou dan gaan we het wel merken.

    Hoe vliegt Delta eigenlijk van Amsterdam richting Atlanta?
    United vliegt dus via Washington, maar toen gingen we dus over IJsland, Groenland en Canada. Terug vanaf Washington gingen we gelijk de oceaan over en was het dus van Washington tot aan Amsterdam maar 6.30u vliegen.

    Doet Delta de heenweg ook zo'n mooie bocht er omheen of gaat deze wel recht op z'n doel af? Scheelt aardig wat tijd lijkt me, maar er zal uiteraard wel een reden voor zijn.

  8. Top | #38
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Delta Airlines

    Delta vliegt met hetzelfde boogje, over de A1 in de sky, zal ik maar zeggen.
    Reken maar dat er over nagedacht is.
    Dat de terugweg "korter" is/lijkt ligt ook aan de straalstroom en de draaiing (richting) van de aarde.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 30-03-08 om 17:29. Reden: ietje erbij
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #39
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Delta Airlines

    Jammer dat de aarde de 'verkeerde' kant op draait. Ik ben liever eerder op de bestemming van de vakantie ipv vlug terug naar huis

    Maar dat er over nagedacht was lijkt me ook wel, ze gaan niet voor niets zo'n boog maken. Ben ik in elk geval voorbereid op een reis van +/- 9 uur richting Atlanta (tenminste, ik neem aan dat Delta daar alleen z'n stop maakt voor Orlando?)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-03-08 om 19:16. Reden: quote eruit

  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker arie van urk's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Urk NL
    Berichten
    65

    Standaard Re: Delta Airlines

    Jullie stappen niet eerder uit dan op Harsfield Atlanta.

    Zelf vliegen wij al een paar jaar via Atlanta naar West Palm Beach, en ik moet zeggen dat het tot nu toe altijd goed gegaan is.

    Ook bij immigration is het goed geregeld.
    Als de wachtrijen te lang worden gaan er gewoon een paar extra hokjes open.

    De maximale wachttijd die wij gehad hebben ( en toen was het zeer druk ) was ongeveer een uur.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •