Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 20 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 197

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Atlanta

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Anderhalf uur is te doen maar zoals Ta2 gerrit zei het ligt eraan hoe druk het is bij Immigrations. Ik ben de laatste 5 jaar op Atlanta binnegkomen en steeds ging het goed, maar je weet het natuurlijk nooit. Er is altijd dat 1% wat kan misgaan.

    Mara onder normale omstandigheden is dit genoeg. Atlanta is een groot airport en op zich is alles er zeer goed geregeld.

  2. Top | #22

    Standaard Overstappen in Atlanta

    Hallo allemaal,

    Wij gaan in april/mei voor het eerst naar Florida.
    we vliegen op Atlanta alwaar we anderhalf uur de tijd hebben om
    over te stappen op onze volgende vlucht naar Orlando.

    Heeft iemand hier ervaring mee of dit lukt binnen anderhalf uur.
    We hebben 2 kinderen bij ons en de nodige bagage natuurlijk.

    Menno & Petra

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: overstappen in Atlanta

    Als je de zoek functie hier op het forum gebruikt zul je lezen dat 1,5 uur op Atlanta genoeg moet zijn. Het kan soms druk zijn bij security op Atlanta, maar over het algemeen moet dit haalbaar zijn. Hebt het zelf diverse keren nu gedaan, en ook dit jaar ga ik het doen.

    De bagage pik je op en lever je meteen weer in dus daar hoef je niet echt druk om te maken.

  4. Top | #24
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Als je op tijd aankomt lukt het makkelijk, uit het vliegtuig eerst door immigratie, dan met je koffers door de douane, dan koffers op de transfer band, dan helaas weer security en moeten je schoenen uit, dan naar de de juiste concourse, waarschijnlijk met het treintje.

    Atlanta is naar mijn mening een heel erg vriendelijk gebeuren, kom ik op Miami vragen ze me waar ben ik geweest, wat heb ik gedaan enz.
    Kwam afgelopen woensdag via Atlanta, zeggen ze welkom thuis. Wat een verschil!!

  5. Top | #25
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Menno& Petra Bekijk Berichten
    Wij gaan in april/mei voor het eerst naar Florida. We vliegen op Atlanta alwaar we anderhalf uur de tijd hebben om
    over te stappen op onze volgende vlucht naar Orlando.
    Heeft iemand hier ervaring mee of dit lukt binnen anderhalf uur.
    We hebben 2 kinderen bij ons en de nodige bagage natuurlijk.
    No worries. Hoewel Atlanta-Hartsfield de grootste luchthaven is voor wat betreft aantallen passagiers, is het ook één van de meest efficiënte luchthavens die ik ken. Mede door de ondergrondse treinverbinding kun je in no-time van de E-terminal (aankomsthal voor internationale vluchten) naar de terminal vanwaar je aansluitende vlucht vertrekt. In vergelijking met het transport op bijvoorbeeld Washington-Dullus of Chicago-O’hare is dit een verademing. Je kunt natuurlijk altijd pech hebben, maar in principe moet 1½ uur voldoende zijn.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 24-03-08 om 21:13. Reden: lettertype standaard gemaakt

  6. Top | #26

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Hoi Menno en Petra,

    Wij hebben hetzelfde schema (Delta airlines), maar dan in Juli. Ook maar 1.5 uur overstap tijd.
    De reacties die ik lees zijn gelukkig positief, maar ik hoor ook graag jullie ervaring als je weer terug bent.

    Groet,
    Charles

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Ik vlieg op de terugweg over Atlanta. Heb nog nooit een overstap gemaakt dus vind het best wel spannend... En ook wij hebben anderhalf uur. Gelukkig heb ik begrepen dat ik in ieder geval niet met de koffers hoef te slepen, toch? Dus van de terminal waar wij aankomen dus met een treintje naar de e-terminal, begrijp ik. Dan hoeven we toch niet meer door de douane, of wel?

    groetjes

  8. Top | #28
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Overstappen in Atlanta

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sabine_1979 Bekijk Berichten
    Gelukkig heb ik begrepen dat ik in ieder geval niet met de koffers hoef te slepen, toch? Dus van de terminal waar wij aankomen dus met een treintje naar de e-terminal, begrijp ik. Dan hoeven we toch niet meer door de douane, of wel?

    groetjes
    Dat heb je goed begrepen :wink:

    Bij vertrek vanaf Atlanta zie je geen douane meer en ook je koffers zie je pas op Schiphol weer terug. Je moet alleen niet vergeten het groene kaartje uit je paspoort op Atlanta in te leveren (vaak nemen ze dit in bij het instappen in het toestel).
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  9. Top | #29
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Ervaring met Delta ?

    Wie heeft er ervaring met het vliegen met Delta Airlines via Atlanta ?
    Ik hoorde dat de overstap goed is en dat je ruim de tijd hebt, maar wil graag weten of Delta een goede maatschappij is ?

    Walter

  10. Top | #30
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Delta is een goede maatschappij en Atlanta is een fijn vliegveld om Amerika binnen te komen. Hou wel rekening met een minimale overstaptijd van een kleine 2 uur. Ik ben zelf 5 keer met Delta naar Amerika gevlogen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •