Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 20 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 197

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Atlanta

  1. Top | #101
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: aub graag wat meet informatie over luchthaven Atlanta

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willy2008 Bekijk Berichten
    we hebben 1u45 de tijd om de overstap te doen maar naar het schijnt is de luchthaven Atalanta zo groot als Brussel zelf
    Als alles tegen zit is 1 uur 45 erg kort. Ik heb zelf eens zo'n overstap gehad waar we al een eeuwigheid moesten wachten voor Immigrations, customs ging dan wel weer vlot, in een bomvol treintje naar een andere terminal, daar weer lang wachten voor de security check en tenslotte met een enorme sprint het vliegtuig nog nèt gehaald (we kwamen aanrennen, bording pass laten zien, het vliegtuig in en RATS! achter ons de deur dicht en weg waren we.) Dan is het wel stressen.
    Maar alle andere keren was het in Atlanta uitgestorven en waren we binnen drie kwartier bij ons nieuwe vliegtuig.
    Reken met die overstaptijd in elk geval niet op een uitgebreide snack in de foodcourt.

  2. Top | #102
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: aub graag wat meet informatie over luchthaven Atlanta

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jen876 Bekijk Berichten
    Dus als ik het goed begrijp hoef je niet met je koffers in en uit te checken maar moet je wel weer opnieuw door de douane.
    Nee hoor, geen koffergezeul en ook geen douane, allebei pas weer in A'dam.
    Het enige waar je mee te maken krijgt is de TSA, maar dat is in Ft. Myers, en als je in Atlanta de terminal verlaat, mocht je dat willen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Als alles tegen zit is 1 uur 45 erg kort. Ik heb zelf eens zo'n overstap gehad waar we al een eeuwigheid moesten wachten voor Immigrations, customs ging dan wel weer vlot, in een bomvol treintje naar een andere terminal, daar weer lang wachten voor de security check en tenslotte met een enorme sprint het vliegtuig nog nèt gehaald (we kwamen aanrennen, bording pass laten zien, het vliegtuig in en RATS! achter ons de deur dicht en weg waren we.) Dan is het wel stressen.
    Maar alle andere keren was het in Atlanta uitgestorven en waren we binnen drie kwartier bij ons nieuwe vliegtuig.
    Reken met die overstaptijd in elk geval niet op een uitgebreide snack in de foodcourt.
    Als we het vliegtuig missen wat dan ? aangezien ik atlanta niet ken mag ik mij daar aan verwachten denk ik.

    het klop wel heb op de ticket gezien het is inderdaad een DL vlucht maar wat ik niet goed begrijp, op de ticket staat "Terminal S vertrek de vlucht naar orlando" terwijl ik op de terminal map van Atlanta op de site geen S kan vinden we zouden op terminal E moeten aankomen

    nog een vraagje:

    is er bij elke concourse een Immigratie/customs ? of moet je een bepaalde route volgen
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 23-04-11 om 13:16. Reden: 1+1

  4. Top | #104
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: aub graag wat meet informatie over luchthaven Atlanta

    Aankomst uit Europa is meestal op dezelfde (internationale) concourse en daar zitten ook Immigration en Customs.
    Waar die zitten wordt goed aangegeven, maar je blijft in de concourse.

    Vleigtuig gemist ? Dan pak je gewoon de volgende. Ze vliegen meerdere keren p/d naar Orlando.

    << Ik heb de berichten verplaatst naar een bestaand topic over vliegen op Atlanta >>
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 23-04-11 om 13:24. Reden: berichten verplaatst
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #105
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Hoi,

    Geen paniek, 1h45 is meestal wel voldoende, hieronder de link naar de luchthaven van Atlanta:
    http://www.delta.com/traveling_check...ps/atlanta.jsp
    Zoals je ziet zijn de A1 gates de Delta boarding gates, je hoeft echt niet van hot naar her te rennen hoor, dat rode lijntje is een tram/monorail.... en vanaf Brussel vlieg je volgens mij met Delta naar Atlanta en met Delta ook weer verder.
    En op de onderstaande link kun je zien dat er een uursdienst is vanaf Atlanta naar Orlando van 's ochtend vroeg tot 22h50 de laatste, ik heb ff het vluchtschema voor 12 juli genomen.... en ik had begrepen dat jullie in juli gaan, dus zal niet zo heel veel verschillen!
    https://www.delta.com/schedules/trav...ults/index.jsp
    Even invullen ATL en MCO en de datum.... en je krijgt ze allemaal in beeld!

    Suc6,
    Remco
    Laatst gewijzigd door r.teeuwsen; 23-04-11 om 13:50. Reden: toevoeging

  6. Top | #106
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Wij hadden vorig jaar op Atlanta ook 1.40 uur overstaptijd. Troffen een lange rij bij immigrations en moesten met treintje mee naar de gate en rennen om de aansluitende vlucht te halen. We hadden geluk dat die ook net een beetje vertraging had.

    We hadden met boeken wel langere overstaptijd, maar dit was door de maatschappij zelf veranderd. Dus als zij zeggen dat het lukt dan zal het meestal ook wel lukken ;-)

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  7. Top | #107
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    wij vliegen in oktober naar Atlanta met Atlanta dus zelf als eindbestemming. tot nu toe zijn we daar alleen maar met een overstappen vanuit Orlando terug naar Amsterdam geweest, dus heb nog niet veel van het vliegveld gezien daar.

    hoe makkelijk vind ik mijn weg daar, nadat we geland zijn (douane,bagage,auto bij alamo)

    ook vertrekken we weer vanaf Atlanta naar huis is alles duidelijk aangegeven (terugbrengen auto, incheckbali,enz)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-07-11 om 14:30.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #108
    Vaste Bezoeker DrDre's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    62

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Kijk hier even om jezelf te oriënteren.

    Alles staat hier vermeld: terminal maps, ground transportation, enz, enz.

    1993 - Florida, 1999 - Florida, 2005 - Florida, 2008 - Florida, 2011 - Florida 8-)

  9. Top | #109
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Atlanta is een van de meest vriendelijke en goed geregelde airports vind ik kom er elk jaar en alles staat heel goed aangegeven en word goed geregeld.
    De auto haal je af in de garage waar alle verhuurbedrijven bij elkaar zitten, je neemt eenvoudig de metro trein ernaartoe, die aan de rechterkant van het vliegveld zit. Gewoon de borden volgen,. is trouwens gratis een onbemande trein die maar 2 stops heeft en de laatst is van de autoverhuurbedrijven.
    Echt heel makkelijk daar, ook douane en zo goed geregeld

  10. Top | #110

    Standaard Overstappen in Atlanta richting Miami

    Heeft iemand ervaring met deze overstap? Wij hebben een kleine 2 uur de tijd. Maak me er een beetje druk om met 2 kleine kinderen. Heb ooit een slechte ervaring gehad in Washington en daar op stoeltjes de nacht doorgebracht:-( Daar zit ik dus niet op te wachten met 2 kleintjes.

    Hoe weet ik bij welke terminal ik aankom en waar ik vertrek?

    Tips zijn welkom!!

    Bedankt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •