Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 20 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 197

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Atlanta

  1. Top | #131
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    ja, hoor dit red je makkelijk..het is maar een kwestie van uitstappen
    op het bord kijken naar welke gate je moet, en dan richting de tram instappen..uitstappen
    en je bent er, 50 min. is ruim voor de terugweg
    verder moet je niets doen, je koffers zijn al doorgelabeld naar je eind bestemming
    wij hebben op atlanta wel eens een overstap van 15 min. gehad door vertraging...en waren net op tijd
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #132
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Atlanta is een grote airport maar 50 minuten moet zeker haalbaar zijn. Daarnaast gaan er per dag 4 vluchten van Atlanta naar Amsterdam. Als je niet de laatste vlucht heb van 22.30 met de KLM dan is er altijd nog een latere mogelijkheid.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #133
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    15

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Ik ben net terug uit florida en bij ons was het inderdaad makkelijk haalbaar, wij hadden 1,5uur en waren ruim op tijd beide keren...wij zijn beide keren ook met delta eerder geland dan verwacht bij de tussenstop...hopelijk hebben jullie die mazzel ook...alles staat heel goed aangegeven en overal mensen die je kunnen helpen...

  4. Top | #134

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Ook wij kunnen je gerust stellen, moet zeker kunnen. Er loopt een treintje / metro ondergronds om van de ene naar de andere hal te komen. Gaat heel snel.
    Wat wel vaker gebeurd is dat het vliegtuig vanuit bv. Orlando of Miami vertraging had en we moesten rennen om het te halen.
    Vertrok het vliegtuig op tijd maar file voor de startbaan of ook eens ruim een half uur moeten wachten voordat we aangekoppeld konden worden om uit te stappen.
    Als alles een beetje normaal gaat is 50 min prima te doen.
    Helaas weinig tijd om nog wat te eten (laatste USA hambruger bv) ;-)

  5. Top | #135
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    hoe zijn de laatste ervaringen met overstappen in Atlanta op de heen weg (lees overal wegens bezuinigingen dat er lange wachtijden zijn)
    ik heb deze keer 1u en 25 minuten, laatste keer met de meivakantie was het zo druk dat we dit niet hadden gered,toen haden we onze 2 uur ruimschoots nodig
    maar vorig jaar oktober waren we er zo doorheen was op nog geen 3 kwartier gepiept en stonden we al met een bak koffie bij onze gate

    (op de terugweg hebben we een uur,dus das meer dan genoeg..)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #136
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    In de buurt van Rotterdam...en Haines city FL
    Berichten
    45

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Wij hebben vorig jaar juli in 1,5 uur op de heenweg heel wat stress gehad, maar het net gehaald. Je moet je koffers ophalen, door de douane (waar hele lange rijen staan in de zomer) en dan je koffer weer inleveren en met de trein naar de andere terminal. De douane beamten die langs de rijen liepen deden toen niets om ons sneller door te laten, heel onvriendelijk allemaal. Ik zou het zelf nooit meer gokken, maar jullie zullen wel moeten en als je de vlucht mist is er vast wel een andere erna. Succes ermee!

  7. Top | #137
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Wij vliegen op 3 november a.s met Delta vanaf Amsterdam die kant op en hebben 2.08 overstaptijd alvorens verder te vliegen naar Miami. Had daar nog wel een vraag over, moeten we daar al door de immigratie....? of krijgen we dat ritueel in Miami?. Iemand die me precies de stappen op Altlanta uit de doeken kan doen....of is het zo zoals WendyFL het beschrijft...koffers van de band en inleveren en dan inchecken voor de volgende vlucht?

  8. Top | #138
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Je krijgt alles in atlanta . In miami kan je gewoon door lopen naar je bagage.
    Je stapt uit het vliegtuig volgt de bordjes van de imigratie . Nadat je je stempels hebt volg je bagage die neem je van de band en loopt door er staan mensen om deze terug aan te nemen en op de band te leggen . Volg bordjes van de gate die je moet hebben . In atlanta ga je een metro in en stap je af bij welke gate je moet zijn dat is a , b , c of d geloof ik .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 13-07-13 om 23:01.

  9. Top | #139
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    @zuiril ja klopt zoals wendyFL en cindy74 beschrijft
    op de heen weg heb je aan 2.08 u in Atlanta wel genoeg
    opnieuw in checken hoefd niet
    in amsterdam/of online incheck krijg je je boardingpassen voor miami al
    eigenlijk wijst zich alles zelf, gewoon de kudde volgen

    ik heb zelf even contact met delta gehad over onze overstap van 1.25u en volgens hun is dat in okt. haalbaar
    andere optie is 4.25u ..dat vind ik wel erg lang
    dit hadden we vorig jaar ook, en toen stonden we op 3kwartier bij de gate
    en dan is het lang wachten...
    denk toch te gaan gokken,ondanks dat Atlanta het vliegveld is waar ik het meest een hekel aan heb om over te stappen,op de heen weg
    lukt het niet ga ik ervan uit dat ze ons als nog op die volgende vlucht zetten
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 14-07-13 om 11:50.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #140
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    In de buurt van Rotterdam...en Haines city FL
    Berichten
    45

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Als er plek is mag je vast op de volgende vlucht mee. Dus kan je het wel gokken. Als er geen plek is moet je nog langer wachten. Zelfde als met verzekeringen: welke gok wil je nemen?!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •