Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 20 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 197

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Atlanta

  1. Top | #161
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    wij hebben eigenlijk altijd vluchten met 40 tot 50 min. op Atlanta (terugreis)
    en het altijd netjes gehaald..
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #162
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Ging toch om de terugreis? Dan heb je niets met customs te maken,....
    Dat weet ik, was ook niet als antwoord bedoeld maar meer als de ervaring wat ik met Atlanta gehad heb.
    Zoals ik ook al zei, heb een "hekel" aan snel snel over moeten stappen. Betaal ik nog liever 100 euro meer. en doe lekker alles op mijn vakantie tempo. Dagelijks leven al druk genoeg
    Verder wel duidelijk alles aangegeven. Vond alleen Delta ( buiten de vriendelijkheid van de crew, die was top ) wel stuk minder als Lufthansa. Bedoel dan oa de vliegtuigen ( schermpjes, stoelen, zeker het eten ), Delta wijzigt ook nogal vaak de vliegtijden en overstaptijd die daarbij hoort.
    Laatst gewijzigd door ronenivonne; 14-08-14 om 20:53.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  3. Top | #163

    Standaard transfer atlanta

    Kan iemand mij vertellen hoe het werkt met een overstap op atlanta. Ik weet dat je je bagage zelf moet verplaatsen maar wijst zich dit vanzelf en we hebben 1,5 uur transfer tijd. Is dit voldoende??


  4. Top | #164
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: transfer atlanta

    Hoi, Ik ben zelf afgelopen december via Atlanta gevlogen en had ook 1,5 uur overstaptijd. Het werkt als volgt: je komt eerst bij Homeland Security alwaar je door de paspoortcontrole gaat, vervolgens kom je bij de bagagebanden waar je inderdaad de koffers ophaalt. Er staan mensen daar die je ook de weg wijzen hoor! Vervolgens loop je door en geef je de bagage weer af. Daarna stap je in het treintje en ga je naar de betreffende hal waar je vertrekt. 1,5 uur is te doen maar je moet wel doorlopen! Groetjes, Monique


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  5. Top | #165
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    62

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Bagagesysteem wijst zich vanzelf. Vorige keer hadden wij in Atlanta erg veel geluk bij de Customs. Stonden slechts 5 minuten in de rij. Dat kan ook wel eens tegenvallen. Dan wordt 1,5 uur opeens krap. Ik zou je willen adviseren om niet al te lang te treuzelen als je het vliegtuig uitgaat (dus niet voor de douane nog even een uitgebreide sanitaire stop doen). Je wilt niet als laatste van je vliegtuig achter in de rij aansluiten. De treintjes van en naar de verschillende gates werken perfect.

  6. Top | #166
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Ik vond het net de Efteling; je werd in rijen de juiste richting uitgestuurd, overal stonden medewerkers de richting aan te geven. Het ging eigenlijk allemaal vanzelf !
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  7. Top | #167
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    1 uur 53 minuten op terugreis, denken jullie dat dat voldoende is?overstaptijd

  8. Top | #168
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Ja, dat moet geen probleem zijn.

  9. Top | #169
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    ok bedankt

  10. Top | #170

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Atlanta

    Terug heb je aan 60 minuten meer dan genoeg





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •