Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 61

Onderwerp: Bedbugs

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: BedBug

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Is kennelijk al gebeurd:
    Had ik even gemist. M.i. een goede beslissing. De reviews van het Carter zijn erg slecht. In 2010 staan ze overigens (nog) niet in de top 10. Wellicht dat er verbeteringen zijn doorgevoerd. Zou alleen zelf de gok nooit willen nemen. Een slecht hotel kan je vakantie aardig verpesten.

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: BedBug

    Er raken een paar mensen in paniek geloof ik,,

    Francien is naar mijn ide ook van het slag dat het schoonmaakmiddel mee neemt in de tas of koffer. Bleek doekjes om het sanitair eerst eventjes af te menen. Gaat er bij meer mensen eerst een schuursponsje door de badkuip voor je er in gaat zitten?, het liefst met n flinke scheut chloor? (Neem zelf ook nog wel eens de nachtkastjes af voor de zekerheid en de gemoedsrust.) Dan ben je waarschijnlijk ook van het slag dat zijn bestek eventjes snel controleert op restjes en water vlekken en het glas waaruit je drinkt grondig inspecteert. Ben dus van dat zelfde slag !

    Nog meer mensen met een hygiene tik of ritueel voor op reis?
    Laatst gewijzigd door flowerscaper; 18-02-10 om 10:18.

  3. Top | #23
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: BedBug

    Ik check alleen het huis even snel op ongedierte, maar meestal kom ik niets tegen.
    Maar wat ik echt smerige beesten vind zijn kakkerlakken, behalve dan de Magagascar hissing cockroach. Maar die kom je niet zo snel (of als het goed is hele maal niet)tegen, in Florida heb je zelfs een vergunning nodig om die als huisdier bijv. te kunnen hebben (ja, mocht je zoiets leuk vinden). Die kunnen tenminste niet vliegen en door hun grootte snel te pakken.

    Een bad in een huis vind ik schoner dan in een hotel op de een of andere manier.
    Verder geen hygiene tik ofzo, maar denk dat vrouwen daar ook meer last van hebben.

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: BedBug

    Lees nu net dat bericht over t lijk dat gevonden is onder het bed,, kan er nu wel om lachen,, had ik drie dagen geleden ook niet gedaan hoor!! T is toch verschrikkelijk.

  5. Top | #25
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: BedBug

    Voor lijken bellen wij altijd de roomservice.......



  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    31

    Standaard Re: BedBug

    Niet dat ik iemand wil verontrusten, moet er toch wel wat van mijn hart.
    Het is een lang verhaal maar zal het kort houden. Verleden jaar(2009) hebben mijn vrouw en ik van 13 tot 16 juli in de Best Western Hibiscus(kamer 203), Key West gezeten. Na het inchecken vonden wij op het dekbed 2 keverachtige beestjes.Daar ik niet wist wat ze waren heb ik ze naar buiten gegooid. De volgende morgen werd mijn vrouw met vele rode vlekjes op armen benen en nek wakker. En vonden die morgen weer 2 van die "kevertjes". Door eea. te googlen kwamen wij er achter dat het om bed bugs ging. De volgende dag waren dat jeukende puistjes geworden. Toen wij op 16 juli in Crystal River(we zouden er de volgende dag met de manatees gaan zwemmen) aankwamen waren het inmiddels grote rode bulten geworden met vocht gevulde blaren. Deze veroorzaakten veel pijn en jeuk.
    We zijn toen naar een huisartsenpost gegaan om voor medicatie te vragen. Er werd prednison voorgeschreven. Die avond verslechterde de toestand zodanig dat mijn vrouw opgenemen moest worden in het ziekenhuis vanwege een heftige allergische reactie. Ze is daar zo goed als kwaad opgeknapt en mocht de volgende dag weer weg met de nodige pilletjes. Vervolgens heb ik ter plaatse contact gezocht met Best Western.
    Een paar dagen kreeg ik een email van BW Hibiscus waar ze een en ander door een verdelgingsbureau hadden laten onderzoeken en dat bleek dat room 203 vrij van bed bugs was. Ze ontkenden dan ook in alle toonaarden dat ze ergens schuldig aan waren. Maar wat schetst mijn verbazing toen ik een maand geleden dit op Tripadviser vond.
    http://www.tripadvisor.com/ShowUserR...s_Florida.html
    Het schijnt dat deze mensen ook omstreeks de tijd dat wij daar verbleven er ook zijn geweest.
    Sinds ons voorval inspecteren wij elke hotelkamer inclusief matras grondig.
    Bij terugkomst thuis meteen de koffers weggedaan en alles meteen gewassen.
    Laatst gewijzigd door nickro; 18-02-10 om 15:25. Reden: Schrijffoutje

  7. Top | #27
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: BedBug

    Wat een verhaal, zeg! Vooral vervelend omdat het hotel zich blijkbaar van geen kwaad bewust is. Belachelijk gewoon.
    Eet nooit gele sneeuw.

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    31

    Standaard Re: BedBug

    Dit soort ellende geeft geen een hotel toe want dat zou een doodsteek voor ze betekenen.
    Tot op heden ben ik nog steeds bezig bij mijn (inmiddels voormalige!) ziektekostenverzekering VGZ de schade van $1190 te verhalen.

  9. Top | #29
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: BedBug

    Als het bekend wordt ben je inderdaad je klanten kwijt.
    Daarnaast zou het mij niets verbazen als een concurrent daar een kamertje huurt en die beestjes los laat. Misschien ver gezocht, maar als het de nek van de concurrent langzaam kan omdraaien, waarom niet?
    Zelfde met Toyota, wie zegt niet dat er iemand van een andere fabrikant bij engineering zit om de boel te saboteren? Of ze moeten naast hun schoenen hebben gelopen de laatste jaren, Toyota was toch wel een van de beste fabrikanten.

    Ik heb liever een lijk in mn hotelkamer dan bedbugs.

  10. Top | #30
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: BedBug

    Nou, dat ligt eraan. Als het een brute moord is geweest is het wel een troep, hoor.
    Eet nooit gele sneeuw.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •