Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 61

Onderwerp: Bedbugs

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard BedBug

    In Oktober weer heerlijk naar de US. Ditmaal eerst een week naar NY dan door naar Florida voor 2 weken.
    We hebben net geboekt en eigelijk halsoverkop en geschrokken van de prijzen gekozen voor een van de goedkopere hotels in NY, het Carter hotel ( iemand ooit geweest? ).

    Nu zijn we een en ander gaan nalezen en een terugkerend probleem is de bedbug. Hiervan gaan dus mijn haren rechtop staan. Ik zie mezelf al ter plekke een soort slaapzakken naaien van schone lakens om de beesten van ons lijf af te houden en volledig bewapend met insecten spray uit nederland te vertrekken. Een beetje dirt kunnen wij wel tegen bed and shower is all we need, zeikers zijn wij ook wel maar voor de prijs wel bereid ons aan te passen. De twijfel is groot omdat de revieuws erg wisselend zijn, maar het zal me toch niet overkomen zeg!

    Oef ik heb de eerste stress ( Nu al LOL ) vast van me af geschreven. Nooit gedacht dat het FLorum ook nog eens therapeutisch zou kunnen werken.

    Kortom. De Vraag: Iemand ervaring met bedbugs?
    Wat kan ik op de beet smeren?
    Gaat de insectenspray als voorzorg werken?
    Is het handig grote plastick zakken mee te nemen om kleding in te bewaren?
    Wat kan ik doen qua voorbereiding op het ergste?

    Ik hoop dat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: BedBug

    Dat is ook toevallig, wij gaan ook in oktober eerst een week NY dan 2weken naar FL
    En we wonen ook nog in gouda

    Ik heb wel eens wat gehoord over bedbugs, maar ik steek mijn kop in het zand!
    Ik wil er niks over horen lezen of wat dan ook!

    Als wij in een hotel zijn doe ik altijd mijn koffer dicht, in de hoop dat ze er niet in komen

    Ik zou zeggen, geen stress, ze eten je echt net niet helemaal op
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  3. Top | #3
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: BedBug

    Ik zou zelf niet naar zo'n hotel gaan, waar bedbugs een bekende verschijning zijn. Maargoed, je kan ook wel eens een hotel aantreffen die niet 'geregistreerd' staat en ze toch heeft.

    Ze vreten je niet helemaal op, maar Google eens op 'bedbug' en zoek bij afbeeldingen, dan zie je wel wat voor mooie plekken ze achterlaten (tijdelijk). Als je dat spul mee naar huis neemt... dan ben je mooi de sigaar. Wil je dit soort beesten bestrijden, dan moet ALLES uit elkaar. Dus kledingkasten etc. moeten ook VOLLEDIG uit elkaar om overal te kunnen komen.

    Controle is denk ik het beste om te zien of ze er zijn.
    Zie filmpje http://www.msnbc.msn.com/id/21134540...17426#11917426 hoe ze controleren onder matrassen, achter die houten hoofdstukken enz. om te zien of er bedbugs aanwezig zijn of zijn geweest.
    Als ik mag kiezen heb ik liever een zilvervisje op de hotelkamer.

    Je kop in het zand steken is wel de mooiste tactiek, is de politiek/gemeente in Gouda ook erg goed in, om het nog even bij Gouda te houden

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    58

    Standaard Re: BedBug

    Bed bugs zijn echt drama, heb ze ooit een keer op een backpack vakantie in een kamer gehad en ik heb 10 dagen met prachtige rode vlekken rondgelopen en heb uiteindelijk maar al mijn kleding door de kookwas gegooid en wat gekrompen was nieuw gekocht. Ik bleef overal jeuk houden en werd er helemaal gek van.
    Als er zelfs maar een gerucht over bedbugs is zou ik er niet gaan zitten maar dat advies komt misschien te laat.

  5. Top | #5
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: BedBug

    He bah zeg.
    Mijn zoon zegt al " waar gaan we ook al weer naar toe op vakantie?
    Slangen die via het riool naar boven zwemmen en in de wc komen, bed beestjes.."

    Nu maar hopen dat we dat niet tegen komen. Krijg er gewoon de kriebels van.

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: BedBug

    Ben ook bang dat we te laat zijn,, gisteren geboekt, nog niets definitief, maar heb nu al de krampen werkelijk waar,,

  7. Top | #7
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: BedBug

    Leuk he , op vakantie in warme gebieden.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: BedBug

    Heeft niets met warme gebieden te maken. Bedwantsen komen overal ter wereld voor. In Nederland zijn ze redelijk goed uitgebannen. Ohja, ze kunnen door kieren, naden etc. ook naar de buren toe. Dus mocht je zelf thuis zo'n plaag hebben, dan kan je er de buren ook mee opzadelen. Maar dat geldt voor meer insecten natuurlijk.

    Als dat hotel dus bekend staat als bedbughotel, zou ik toch echt de reservering annuleren en wat anders zoeken. Maar New York had een plaag van deze bedbugs rond november 2006, ik weet niet in hoeverre dat nu is uitgebannen.

    Dit is trouwens ook nog wel een aardige om als overzichtje van 'besmette' hotels te hebben;

    http://bedbugregistry.com/

  9. Top | #9
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: BedBug

    Ie zie er een tussen staan waar wij geslapen hebben, wel in 2008 maar gewoon het idee.

    3 dagen daar geweest maar toen niks van beestjes gemerkt.(gelukkig)

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: BedBug

    Zojuist een telefoontje gedaan,, gelukkig kunnen we van het hotel afzien.
    Wat een last van de schouders zeg! Ik moest er niet aan denken, denk dat zelfs NY te klein was geweest!

    Nu welliswaar 400 euri duurder uit maar het is het waard!..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •