Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: BenBundel

  1. Top | #1
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard BenBundel

    Eigenlijk bedoelt voor de webmaster, maar misschien zijn er meer die het een goed idee vinden. Maak van de nieuwtjes van BenZ een apart topic zodat ze eigenlijkt gebundelt worden en niet meer kriskras over het Orlando en omgeving topic verspreidt staan. Zoekt makkelijker en neemt minder ruimte in bij de ander onderwerpen. Just a thaught. :-&
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Goeie tip, Gerrit! Om berichten samen te voegen zal ik een mod moeten installeren en ik zal even met Ben moeten overleggen. Zodra het gereed is zie je het vanzelf!

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Goed idee =D>
    Op deze manier heb je alles bij elkaar en hoef je niet meer te zoeken.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Prima idee, dan wordt het een stuk overzichtelijker... :wink:

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: BenBundel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Maak van de nieuwtjes van BenZ een apart topic zodat ze eigenlijkt gebundelt worden en niet meer kriskras over het Orlando en omgeving topic verspreidt staan.
    bedoel je een apart topic of een apart subforum. Apart topic lijkt me onhandig.. je kan dan niet meer specifiek op een onderwerp reageren en het wordt er ook niet overzichtelijker op...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Re: BenBundel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Bedoel je een apart topic of een apart subforum. Apart topic lijkt me onhandig.. je kan dan niet meer specifiek op een onderwerp reageren en het wordt er ook niet overzichtelijker op...
    Een apart subforum is helaas niet mogelijk en lijkt me ook niet handig/overkill... Maar je hebt wel gelijk: het nadeel is dat je niet meer specifiek op een post van Ben kan reageren; alleen maar op de laatste eigenlijk...

  7. Top | #7
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: BenBundel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Bedoel je een apart topic of een apart subforum. Apart topic lijkt me onhandig.. je kan dan niet meer specifiek op een onderwerp reageren en het wordt er ook niet overzichtelijker op...
    Een apart subforum is helaas niet mogelijk en lijkt me ook niet handig/overkill... Maar je hebt wel gelijk: het nadeel is dat je niet meer specifiek op een post van Ben kan reageren; alleen maar op de laatste eigenlijk...
    Reageren op iets specifieks zou eventueel nog via een Quote kunnen (ook niet helemaal overzichtelijk, maar het kán )

    Wat ik juist dan als nadeel beschouw is dat alle nieuwste nieuwtjes steeds onderaan komen te staan in z'n topic....
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: BenBundel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Bedoel je een apart topic of een apart subforum. Apart topic lijkt me onhandig.. je kan dan niet meer specifiek op een onderwerp reageren en het wordt er ook niet overzichtelijker op...
    Een apart subforum is helaas niet mogelijk en lijkt me ook niet handig/overkill..
    hoezo kan dit niet? Je kan bij 'Overige' toch een subforum 'Orlando Nieuwtjes' aanmaken bijvoorbeeld?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Ja, dat kan wel uiteraard; maar niet een subforum van het Orlando en omgeving forum. Daarnaast lijkt het me niet handig om voor één onderwerp een apart forum te maken.

  10. Top | #10
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel
    Ja, dat kan wel uiteraard; maar niet een subforum van het Orlando en omgeving forum. Daarnaast lijkt het me niet handig om voor één onderwerp een apart forum te maken.
    En als je hem nu bij het kopje Florida zet, (tussen Florida Algemeen, Orlando en omgeving, Miami en omgeving, Florida Keys en Florida Reisverhalen) als Bens Orlando Nieuwtjes?

    Hoeft hij alleen als topictitel de datum in te voeren (en eventueel een nummering van een deelreeks en/of een tipje van de sluier oid)... Kan men ook per topic reageren op de nieuwste nieuwtjes.

    (of zie ik dit nu een beetje verkeerd - tis al laat namelijk)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •