Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Clermont: Lake Louisa, Citrus Tower en President's Hall of Fame

  1. Top | #1
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Clermont: Lake Louisa, Citrus Tower en President's Hall of Fame

    Uit het topic 10 supertips voor een uitje in Florida! van Ekkie50 besloten we onlangs om de tips 6 en 7 te doen: Lake Louisa en Citrus Tower. Helaas reed er op het mooiste uitzichtpunt op Lake Louisa een sheriff achter ons en je mag er niet parkeren... dat plaatje kan ik jullie niet tonen.

    De Citrus Tower geeft een mooi uitzicht over de omgeving. Bij helder weer schijn je Disney nog te kunnen zien. In de toren, die trouwens niet ge-airconditioned is (pffff) vind je foto's van het uitzicht van 20 jaar terug: sinaasappelbomen alom langs een tweebaans US 27. Nu moet je zoeken naar de boomgaarden en is de 27 twee keer 3 rijstroken...

    Naast de Citrus Tower vind je nog de Presidents Hall of Fame, een aandoenlijk museumpje over Amerika's presidenten. De dame die ons binnenliet, vertelde dat het de verzameling van één persoon is.

    Lake Louisa







    Citrus Tower



















    President's hall of fame


    Vanuit de Citrus Tower gezien


    Je wordt bij binnenkomst door Lincoln persoonlijk toegesproken; met op de voorgrond vlnr Carter, Reagan en Bush sr.


    Verbeelding van de bouw van het Witte Huis


    De tafel gedekt voor Her Majesty the Queen of the Netherlands (jawel)


    Filmzaaltje waarin een video werd gepresenteerd over de inrichting van het Witte Huis, met uitgebreide interviews met Laura Bush


    Presidentiële eetzaal


    Mijn vrouw poseert met een plastic president Obama


    Originele presidentiële limousine


    Op de bank met een zo slecht gelukte pop van Obama, dat we ons afvroegen of dit wel Obama was.

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Clermont: Lake Louisa, Citrus Tower en President's Hall of Fame

    ............De Citrus Tower geeft een mooi uitzicht over de omgeving. Bij helder weer schijn je Disney nog te kunnen zien. In de toren, die trouwens niet ge-airconditioned is (pffff) vind je foto's van het uitzicht van 20 jaar terug: sinaasappelbomen alom langs een tweebaans US 27. Nu moet je zoeken naar de boomgaarden en is de 27 twee keer 3 rijstroken..............

    Ik was er in ongeveer '87 geweest en kwam er een paar jaar geleden weer.
    Ik wist niet wat ik zag.
    Toen ik thuiskwam heb ik de oude foto's, die ik vanaf de toren gemaakt had er eens bijgezocht.
    Net als in Nederland, overal gaan landbouwgronden verloren aan woning- en wegenbouw. De prijs van de vooruitgang. Zullen we het daar maar op houden?

    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •