Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Shopping: Tanger Outlets, Ft. Myers

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Tanger Outlets, Ft. Myers

    ja weinig tips eigenlijk, op de link die Michael heeft neergezet vind je alles. Inderdaad geen echte eetgelegenheid daar, eten zul je ergens anders moeten doen.

  2. Top | #12
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Tanger Outlets, Ft. Myers

    Wij zijn nu in Fort Myers en onze ervaring is dat bij Tommy in de Tanger Outlet het wel goedkoper lijkt dan in Orlando. Vergeet niet om een coupon boek te halen. Daar liggen ook nog extra korting coupons voor Tommy (als je een e-mailadres afgeeft tot nog 25 % extra korting op al die andere korting die je al gehad hebt)
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker Patrick#23's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Oosterhout NBR
    Berichten
    31

    Standaard Re: Tanger Outlets, Ft. Myers

    Waar moet ik die coupons halen? (met ANWB pas) en die Tommy coupons moet ik daar mijn e-mail adres opschrijven of bij wie moet ik dat doen?

  4. Top | #14
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Tanger Outlets, Ft. Myers

    knip uit een van de vele couponboekjes die overal liggen de bon uit voor Tanger outlet. Het kortingsbonnenboekje kun je ophalen bij de guest services (Helemaal achterin in de buurt van Gap. Daar liggen in een kast ook nog eens extra folders, met oa Tommy. Die folder kun je ingevuld inleveren bij Tommy als je iets koopt
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: Tanger Outlets, Ft. Myers

    Bij de Vitamin shop kun je een couponbook halen. Zit links van de Oshkosh. Het aanbod winkels is klein daarom hebben ze geen aparte guestservice desk. Wat overigens niet wil zeggen dat je geen goede deals kunt scoren. Eten kun je er niet, maar aan de overkant van de Sanibel causeway zit een Publix en een Subway.
    Laatste bezoek aan Florida is van 23-07-2013 t/m 08-08-2013.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •