Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Registreren op de Disney site

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Registreren op de Disney site

    beste forumleden
    ik heb gisteren via de telefoon de wishes dessert party en een lunch in crystal palace geboekt
    nu is er volgens mij iets niet helemaal goed gegaan in de boeking, dus ik wil de boeking graag nakijken en daar wilde ik het online systeem van disney voor gebruiken
    nu is het me na meerdere malen niet gelukt om me te registreren op de site.
    het loopt steeds vast bij zip code
    hij accepteerd mijn nederlandse postcode dan niet alhoewel land ed wel op nederland staan
    iemand een oplossing voor het probleem?
    heb het al met een 0erachter geprobeerd
    letters eraan vast, letters weg, letters ervoor
    ik weet het niet meer?
    hopelijk jullie wel
    groetjes rebecca

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: registreren op de disney site

    Al geprobeert met een US zipcode, 34747 bijvoorbeeld ?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: registreren op de disney site

    Eerlijk gezegd is het me nog nooit gelukt om ook maar een reservering op de Disney site in te zien alhoewel ik al een jaar of zeven geregistreerd sta.
    Als ik twijfel bel ik gewoon even op.

    Wat betreft het aanmelden kun je misschien even een mailtje sturen naar: http://disneyworld.disney.go.com/contact/
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: registreren op de disney site

    heb zojuist een mailtje gestuurde met beide vragen erin (niet kunnen registreren en inzien van mijn boekingen)
    hoop dat ik hier een positief antwoord terug krijg, anders zit er niets anders op dan weer bellen, maar merk dat het allemaal nog erg snel gaat aan de telefoon en de rekening loopt ook hoog op ;-)
    dank je wel voor de adviezen, helaas werkte een usa postcode ook niet, ook niet wanneer ik het land weer in usa veranderde
    strange he?

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    78

    Standaard Re: registreren op de disney site

    @Tinkerbell;
    Inmiddels kun je dining reservations online zien, mits ze gekoppeld zijn aan het reserveringsnummer voor hotel. Je kunt ze zelfs online ophalen als ze telefonisch gemaakt zijn. Dit is een paar maanden na het invoeren van online maken van dining reservations van start gegaan. Het systeem is niet 100% waterdicht, maar ik heb van de 24 reserveringen die wij hebben staan er 23 kunnen ophalen. (de andere voor de zekerheid telefonisch gecheckt, staat gewoon in systeem maar kan ik zelf niet ophalen).

    Afhankelijk van hoe de dining reservations en hotel geboekt is, blijft dit wel of niet onder jouw account hangen. De meesten blijven niet hangen is mijn ervaring, maar je kunt ze dus onder de dining reservations sectie op ieder moment zo omhoog halen.

    Dit geldt overigens NIET voor speciale reserveringen, zoals voor bijv. de Wishes desert party.


    Voor wat betreft registreren; dat systeem is gewoon zot. Geen ander woord voor te vinden. De ene keer accepteert het iets wel, een andere keer niet en vice versa. Eeuwige volharding kan soms werken, soms ook niet. Het systeem gooide ons destijds (2007) automatisch om naar de cijfers van ons postcode, geen spatie en direct er achteraan NH voor onze provincie. Registratie die ik in 2008 gedaan heb voor iemand pakte dan weer niet de afkorting voor de provincie maar NL voor Nederland. En dan heb ik ook nog een account met mijn postcode zoals we in NL gebruiken, een met alleen de cijfers etc. Kortom; puinhoop.


    Telefonisch bellen en oplopende rekening? Zonde! Installeer skype op de computer en bel voor een fractie van de kosten of zelfs gratis, afhankelijk van welk type telefoonnr je belt. Disney is veelal een betaald nr (kost geen drol), airlines hebben vaak genoeg een 866 nr wat vervolgens gratis bellen betekend. Wel even kijken naar de kosten per land en vergelijken met jouw telecomprovider. Zo is het voor mij weer duurder om met skype naar disney UK te bellen dan met mijn gewone lijn. Naast kosten per minuut (je koopt van te voren een beltegoed, startend bij €10,-. Blijft onbeperkt goed) biedt skype ook abbonementen waarbij je voor een x-bedrag onbeperkt belt naar een x-tal landen. Kan zeer aantrekkelijk zijn als je toch al elke maand naar desbetreffende landen belt, voor anderen is het per minuut bellen goedkoper. Heb je daarnaast vrienden en/of familie met skype -ongeacht waar ter wereld- dan bel je onbeperkt gratis met elkaar zolang als beiden de skype open hebben staan. Ideaal!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-07-10 om 14:53. Reden: fqe

  6. Top | #6
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: registreren op de disney site

    @ shockblade

    We doen dit nu voor het derde jaar en ik ben gestopt met dat online controleren. Vorige keer dertig reserveringen en ik heb ze gewoon telefonisch gedaan. :lol:

    Kosten? hmmmmm lig ik eigenlijk niet wakker van aangezien ik het heerlijk vind om even de stem van Mickey te horen en te chatten met de dames ter plekke. (Gaat toch op de zakelijke rekening :-\")
    Dat is overigens ook de reden dat ik een telefonische resort reservering doe. Je kunt gelijk alles vragen en als er problemen zijn heb je de juiste persoon gelijk aan de telefoon ipv frustrerend mailen en maar afwachten.
    Deze keer laat ik alles aan de IPO over en ik ben benieuwd hoe dat gaat.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 22-07-10 om 15:45.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    78

    Standaard Re: registreren op de disney site

    Tinkerbell; je kunt pas sinds een paar maanden online dining reservations maken, sinds nog korter ze ook weer online checken etc. :smile: Enkel online cancellen kan nog altijd niet. Erg gemakkelijk, zeker gezien het tijdsverschil in ons voordeel. Je kunt namelijk vanaf middernacht Floridatijd de reserveringen maken. 's Morgens vroeg lekker achter de PC, schermpje open, reservering maken en klaar. Gaat ook nog eens veel sneller dan telefonisch.

    IPO zal je wel bevallen. Nou ja, afgezien wellicht van de gemiste kwebbel. Maar goed, ook die kun je bellen als je wilt. :lol: Serieus, IPO loopt over het algemeen als een trein. Zijn erg goed in het lospeuteren van gewenste reserveringen en het zorg dragen over allerlei andere zaken.

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: registreren op de disney site

    ok via de email schoot ik niets op, kreeg het advies om alsnog de telefoon te pakken
    dus dat heb ik maar gedaan
    en wat blijkt, de reserveringen kloppen gewoon, alleen de betaling van de lunch bij crystal pallace die vind daar plaats,
    beetje dom, dacht dat dit ook gewoon van mijn creditcard werd afgeschreven....
    dus mysterie ook weer opgelost
    en blijf wel proberen in te loggen op de site, wie weet lukt het me ooit eens
    hahahaha

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: registreren op de disney site

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shockblade Bekijk Berichten
    Voor wat betreft registreren; dat systeem is gewoon zot. Geen ander woord voor te vinden.
    Echt nog nooit problemen ermee gehad.
    Telefonisch bellen en oplopende rekening?
    Hoe wil je dit anders doen??? Bij Disney aan de deurbel trekken???
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •