Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Airco in restaurants

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    23

    Standaard Airco in restaurants

    Ik lees hier dat het in sommige restaurants best koud kan zijn door de airco en dat je er niet gewoon in je T-shirt kan zitten. Ik neem aan dat we dus best altijd een trui meenemen? of tenminste in de auto leggen
    Iis dat ook zo in de parken? Want van in de villa even iets meenemen is niet erg, maar een ganse dag aan truien gaan zeulen in de parken lijkt me toch wat overdreven. En wij hebben helaas geen kleine kinderen meer om het allemaal onder in de buggy te proppen.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: airco

    Als het echt snikheet,de mussen vallen uit de hemel van de hitte overdag heb je in de restaurants geen vest nodig.
    Echter na een uur of vijf sleep ik altijd mijn fleece vest mee. Ik zit eigenlijk in 95% van de gevallen te blauwbekken tijdens het eten.
    En ja ik weet het mijn familie verklaart me knettergek :-\" maar liever mee verlegen dan om verlegen nietwaar?
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Airco in restaurants

    Ik wilde al antwoorden dat het vooral aan je zelf ligt, maar Tinkerbell was me al voor.

    De een vind het fris in de restaurants terwijl de ander het lekker vindt. Het is dus heel erg persoonlijk en moeilijk aan te geven hoe jij het zal ervaren.

    Als je lang gaat tafelen is het wellicht verstandig even een jasje/vest mee te hebben als je het al snel koud hebt. Voor het korte tafelen in de parken kan je het beste dan even doorbijten of nog sneller eten dan sta je zo weer buiten.


  4. Top | #4
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Airco in restaurants

    @ Jeroen.
    Snel dooreten? Ben je gek, koud is een prima reden om snel even een nieuw vest of trui te kopen in een van de Disney winkels. :lol:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: Airco in restaurants

    Ik hield het doorgaans goed uit, mijn vriendin heeft bijna in ieder restaurant iets overaangetrokken.

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Airco in restaurants

    Ja hoor, hier ook een koukleum. Zowel in de supermarkten als in de restaurants: sweater of katoenen truitje meenemen! Stervenskoud daar! Dat vind ik trouwens ook op de zuivelafdelingen van de Nederlandse supermarkten. Gewoon te idioot voor woorden, zo koud. In de parken overdags is het niet echt nodig, alhoewel ik me iets met ijsberen herinner in Seaworld, waar ik het ook zo koud had en sneller dan gewenst weer buiten stond.

  7. Top | #7
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Airco in restaurants

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Als je lang gaat tafelen ...
    Lang tafelen is ons nog nooit gelukt. Het tempo zit er bij de restaurants altijd goed in :lol: Maar om op de vraag terug te komen : het eerste wat ik uit de auto pak als we naar een restaurant gaan is een vest !
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  8. Top | #8
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Airco in restaurants

    Lang tafelen? Nee kennen ze niet. Als 1 persoon een voorgerecht besteld en de rest niet, dan krijgt die ene persoon voorgerecht en hoofdgerecht tegelijkertijd.

    Wat betreft de kou, ik vond het in juni overal heerlijk koel. Soms zit je onder de airco, vraag dan een andere tafel als je het te koud vind of neem idd iets mee. Mij hoor je niet klagen over de airco, want ik heb het over het algemeen snel warm en niet snel koud, in de winter kan ik best in een t-shirt buiten werken.

  9. Top | #9
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Airco in restaurants

    Vrouwlief neemt ook altijd een vestje mee. Mij kan het niet koud genoeg zijn :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #10
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Airco in restaurants

    Wij vonden het juist heerlijk dat overal airco was, terwijl het buiten gloeiend heet was. Onze dochter heeft het 's avonds 1x koud gehad tijdens het diner.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •