Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 24 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 233

Onderwerp: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.

  1. Top | #21
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard

    kijk ook eens naar de bekende motelketens. Die bieden vaak ook kamers aan met daarin een keuken, centrale wasgelegenheid voor je kleding, zwembad en vaak redelijk geprijsd. Ik vind Howard Johnson meestal erg geod. Motelkamers in Florida zijn over het algemeen groter dan we hier gewend zijn. Door de welbekende couponboekjes te gebruiken (zoek op "coupon" op dit forum) kun je misschien heel voordelig uit zijn, zeker omdat je meerdere dagen wilt huren

  2. Top | #22
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    2

    Standaard huisjes in of om Orlando

    Hallo daar!! Ik heb een vraagje? Ik ben opzoek naar goedkope vakantiehuisjes/bungelowhuisjes in of om Orlando! wie kan mij helpen? We willen met 2 gezinnen (2 volw. 1 kind en 2 volw. 1 baby) gaan.[-o< [-o< gr. Sas

  3. Top | #23
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: huisjes in of om Orlando

    Lees dit topic eens door: Link
    Misschien kun je daar wat tips opdoen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #24

    Standaard Re: huisjes in of om Orlando

    Welke prijsklasse zoek je, want goedkoop kan een andere definitie hebben bij jou dan bij iemand anders.

  5. Top | #25
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: huisjes in of om Orlando

    Centerparcs hebben ze daar niet, maar je kunt even kijken bij www.vamoose.com of www.vrbo.com of de bekende aanbieders AV of AE (zie ook FAQ afkortingen)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #26
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: huisjes in of om Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sas Bekijk Berichten
    Hallo daar!! Ik heb een vraagje? Ik ben opzoek naar goedkope vakantiehuisjes/bungelowhuisjes in of om Orlando! wie kan mij helpen? We willen met 2 gezinnen (2 volw. 1 kind en 2 volw. 1 baby) gaan.[-o< [-o< gr. Sas
    Hoi Sas,

    Als je gewoon ff rondneust op dit forum kom je genoeg aanbieders tegen...O

    Groetjes,
    Pieter & Petra

    Weblog Florida 2006 : http://www.penpe.blogspot.com/
    Laatst gewijzigd door Njit; 23-02-07 om 16:03. Reden: Quote gefixed
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  7. Top | #27
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    2

    Standaard Re: huisjes in of om Orlando

    :-o Bedankt voor alle reacties!!
    Daar kan ik wel mee door!!!
    Groetjes:-P

  8. Top | #28
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: huisjes in of om Orlando

    "Goedkoop" zijn vooral de condo's en townhouses. Die hebben geen eigen privat-pool, maar vaak wel een gemeenschappelijk zwembad. Zo'n huis is wel te krijgen voor € 400-500. per week in het hoogseizoen. En da's erg goedkoop, vergelijk het maar eens met een 2-kamer stacaravannetje in zuid Frankrijk of Italië in die periode, daar ben je al snel € 1200-1400 per week voor kwijt ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #29
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: huisjes in of om Orlando

    Hallo Sas,

    wij zijn afgelopen januari terug gekomen uit Orlando en hebben ook een villa gehuurd in Orlando(davenport).Je hebt daar voor ongeveer 600 euro een prachtige villa met zwembad voor 6 personen.Via American Estates kun je voordelig huren(dit hebben wij gedaan) jammer is wel dat je van te voren niet je accomodatie te zien krijgt maar geloof me ze zijn allemaal mooi of anders zou je b.v ook bij D reizen kunnen kijken en dan bij particulier aanbod....gaat zeker lukken!

    gr Angelique

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    22

    Standaard Erg handige link voor Orlando villa's

    Ik heb in onze zoektocht naar de (voor ons) ideale villa in de (voor ons) ideale community een erg handige link gevonden: http://www.orlandovillas.com/Map.aspx

    Het is een Google maps uitsnede van het gebied rondom Orlando met daarop 'markers' van de communities (rode markers) en alle overige points of interest zoals parken, zwembaden, etc. (blauwe markers). Ernaast staan op alfabetische volgorde de communities. Erg handig als je aan het zoeken bent en door de bomen het bos niet meer ziet, zoals ik.

    Als je op een marker klikt krijg je een pop-upje waarin je op "more details" kunt klikken om (jaja!) meer details te kunnen zien van desbetreffende community. Er staat op de pagina met community details ook een kaartje zodat je kunt zien hoe groot de community is. Als je een straatnaam van de kaart vervolgens in Google maps invoert en de satelliet view aanzet kan je ook nog zien of de villa's een beetje gunstig liggen; sommige parken hebben het grootste deel van de villa's met de kont tegen elkaar (zwembaden) en andere liggen de zwembaden allemaal naar de buitenkant gericht en heb je geen directe achterburen.

    (ook geplaatst op "dat andere forum", maar daar is het Florida deel wat rustiger dan het op dit forum is)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •