Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 24 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 233

Onderwerp: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.

  1. Top | #201

    Standaard Appartement in Orlando

    Ik wil volgend jaar maart graag een appartement huren voor 1 week in Orlando. Na deze week gaan we namelijk rondreizen. Heeft iemand onlangs goede ervaringen met de huur van een appartement in Orlando? Ik wil graag een appartement wat in ieder geval schoon, een beetje luxe is en waar ik ook WIFI heb. Verder zou ik graag een lekker gezamenlijk zwembad bij dit complex willen hebben Iemand tips?? Dank alvast! Groetjes Lucy
    Laatst gewijzigd door disney fan; 12-05-13 om 08:33.

  2. Top | #202
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.

    Hoi disney fan,
    Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp hierover. Misschien kun je hier al wat tips uit halen.
    Gr. Michael

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #203
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    Ehv
    Berichten
    19

    Standaard Hellup welke community?

    Goededag,

    wij gaan in juli naar Florida !

    we gaan de eerste dagen wat rondtrekken en willen de laatste week afsluiten door een villa te huren in Orlando.

    En daar begint het probleem: ik zie door de bomen echt het bos niet meer! Ben zoveel op internet aan het surfen en op dit forum maar toch doe ik nu een noodkreet!

    we zouden graag een villa willen huren met een eigen zwembad (niet te klein) en dan het liefst in een communitie die ook nog een leuk zwembad/waterpark heeft voor de kids. Bestaan die??

    Verder houd ik zelf wel van luxe En heb dus liever geen 'oude of versleten' woningen. Verder is het handig als we een beetje in de buurt van alles zitten, hoewel we niet naar disney zullen gaan (daar kunnen wij de jongens niet echt blij mee maken) we willen wel naar Gatorland, seaworld en wellicht Legoland hoor

    we gaan met twee volwassenen en 2 kinderen (7 en 3) dus een leuke vrolijke villa met speelroom zou leuk zijn.

    Heeft iemand wellicht tips in welke communities ik het beste op zoek kan gaan?? Dan kan ik mijn zoekopdracht weer verder verkleinen, want 100en villa's bekijken begint een beetje te veel te worden

  4. Top | #204
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.

    Windsor Hill, Windsor Palms, Reunion.

  5. Top | #205
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.

    Kijk eens bij Regal Palms. Daar hebben ze townhomes maar ook villa's met privé pool en er is een leuk gemeenschappelijk zwembad.
    http://www.regalpalms.com/
    http://www.regalpalms.net/

    Encantada heeft townhomes met en zonder privé pool en ook nog 2 gemeenschappelijke zwembaden.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #206
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    Windsor Hill, Windsor Palms, Reunion.
    Precies!!! Reunion zijn wij geweest, is denk het meest luxe maar daardoor soms wat duurder. Zoek op deze termen via homeaway.nl
    Rechtstreeks op de site van Reunion is het schrikbarend duur. Via Homeaway kun je een villa met zwembad huren maar ook een appartement is daar leuk. Wij hadden een prachtig appartement aan de golfbaan met mooi uitzicht en aan de overkant lag 1 van de 7 zwembaden. Bij Reunion hebben ze ook een waterpark. Let op : niet alle villa's die te huur aangeboden worden zijn incl. toegang tot het waterpark. Wij waren rond de 800 euro kwijt voor een week incl waterparkpasjes voor 5 personen. Ze hebben daar badlakens dus je rijdt met je auto naar het waterpark gedeelte (Reunion is erg groot en heeft wel 7 zwembaden).
    Hier kun je alle zwembaden zien. Door al die zwembaden was voor ons het prive zwembad niet meer zo belangrijk.

    http://www.reunionvacationhomes.com/resort-pools.htm

    Ook kun je een condo huren in Grand Reunion. Dit is het grote Reunion hotel. Op het dag kun je zwemmen:



    http://www.reunionvacationhomes.com/...geDataID=70467

  7. Top | #207
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    Ehv
    Berichten
    19

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.

    Thanks voor jullie reacties! Word al wat makkelijker zoeken ;-). Regal Palms heeft helaas geen plek op het moemnt wij daar zijn, maar voor de rest moet er wel een plekkie te vinden zijn!

    Idd is Reunion erg duur, maar ziet er wel heel gaaf uit! Moeten even overwegen of we wel of geen privezwembad willen, want daar is het wellicht idd niet nodig

  8. Top | #208
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.

    Hallo
    wij zoeken een villa 4 bedrooms/2 bathrooms, zwembad liefst op het zuiden en game room rondom Kissimmee voor 16/8 7 nachten. Ik heb alle sites bekeken en bezocht die op t forum worden aangedragen. Zie door de bomen het bos niet meer. Iemand nog andere tips die nog niet genoemd zijn? Budget ong. 800 voor een week. Hulp is welkom

  9. Top | #209

  10. Top | #210
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.

    @Betsy Heb je al offertes opgevraagd via homeaway en/of VRBO? Je krijgt dan vaak al betere prijzen dan die ze op de website hebben staan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •