Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 67 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #61
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Foto's DC ook op schijf?

    Maar krijg je ook mooie foto's vanaf het strand. Is die afstand overbrugbaar ? Ik kan me niet meer precies herinneren hoe dat was. Zoals ik al aangaf, op zich vind ik 60 dollar prima voor een paar foto's. Maar als ik met mijn eigen camera misschien wel 100 foto's kan maken, waarvan de helft best aardig zijn, vind ik dat ook wel een overweging ...

    Maar ja, als de afstand bijvoorbeeld zodanig is, dat het onwaarschijnlijk is dat ik veel mooie foto's krijg, of bijvoorbeeld maximaal 3, dan koop ik liever 3 extreem goede foto's van Discovery zelf natuurlijk :grin: ! Lastig .... :-?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #62
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Foto's DC ook op schijf?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Maar krijg je ook mooie foto's vanaf het strand. Is die afstand overbrugbaar ?
    Ja deze is goed overbrugbaar. Als je een camera heb met voldoende zoombereik, moet je zelfs heel mooie foto's kunnen nemen. Je mag met je camera aan de rand vh water komen ( niet erin). Op de rotsen kun je een mooi plekje uitzoeken, om foto's te schieten.
    Tipje als je dit wilt doen ga dan alvast van te voren "oefenen". Zo krijg je een indruk wat ze gaan doen met de dolfijnen. Aan het einde van iedere zwembeurt, doen de dolfijnen nog enkele spectaculaire sprongen. Die zijn zeker de moeite waard om vast te leggen.
    Daar dit snelle beelden ( voor je camera) zijn = het aan te raden om meerdere sessies te volgen.
    Vergeet echter niet te genieten van all het mooie op het park. Op verschillende plekken worden op het park foto's genomen. Zo ook bij de rays, als ze aan het voederen zijn. Je mag deze vissen dan zelf gaan voeren. En zelf voeren betekend geen foto's maken...........:lol:

    Ben benieuwd wat het gaat worden.

    Groet, Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:12.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #63
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Foto's DC ook op schijf?

    je kunt inderdaad heel goed zelf vanaf de kant foto's of video maken.
    Alleen moet je oppassen dat je niet wordt weg gestuurd.
    Dennis mocht daar eerst staan van de ene trainer en daarna moest hij weg van de andere en even later probeerde hij het weer en toen mocht het weer wel???
    Maar Dennis heeft dus bijna alles gewoon gefilmt omdat je niet beide te gelijk kan doen.
    Vandaar mijn keuze voor de gekochte foto's .

    De kunstjes op het einde was erbij ons niet bij!
    wel hebben we vaker de dolfijnen mogen aaien als anders omdat we met minder in een groepje zaten.
    Dat vond ik niet echt heel erg :-P.

    Als je zelf later op de dag gaat zwemmen met ze kan je inderdaad zelf van te voren kijken hoe ze erbij staan in het water en zo....
    Dan heb je een idee hoe het er aan toe gaat.

    Veel plezier......maar dat gaat zeker lukken.

    Het park is zeker heel mooi en zo maar helaas was het bij ons toen echt te koud, wat erg jammer was.
    Dat vind ik van de gehele vakantie het aller ergste, dat het eigenlijk te slecht weer was die dag.
    Maar ja dat heb je niet in de hand en dat is maar goed ook, toch

    gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  4. Top | #64
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Foto's DC ook op schijf?

    Welke datum zijn jullie geweest Monique, dat het te koud was? En hoe koud was het? Het water, was dat ook te koud? Ik las op de site van DC dat het water in het dolfijnenbasin tussen de 22 en 25 graden is. Ik vind dat best een verschil, 22 is net wat fris, 25 is lekker.
    groetjes, Renée


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  5. Top | #65
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Foto's DC ook op schijf?

    Hoi reneefrankrijk,

    Wij zijn op 28 november geweest en helaas hadden wij de eerste paar dagen tot vrijdag wat minder goed weer en het was best fris.
    Maar omdat toen wij in DC waren geen zon was en zo nu en dan wat regendruppels was het ons (misschien niet voor jullie) net wat te koud.
    Je wordt niet opgewarmt door de zon als je uit het water komt.
    Plus hadden wij z'n wetsuite aan en misschien was het daarom wel wat kouder??
    Had er nog nooit een gedragen dus daar heb ik geen idee van, mij lijkt dan dat je het warmer moet hebben gezien je toch iets aanhebt 8-[
    Maar zoals ik al schreef....in het ene bassin was het warmer het water maarr als je er dan uitkwam....brrrr koud was het dan.
    Geen idee hoeveel graden het buiten was......
    Heb ik zo je vraag wat beantwoord??

    gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  6. Top | #66
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    2

    Standaard Discovery Cove

    Hallo,
    Ik heb een vraagje over Discovery Cove; Wij hebben voor 30 april een dag Discovery Cove gereserveerd inclusief met Dolfijnen zwemmen. Ik zou graag willen weten hoe deze dag verloopt en wat wij kunnen verwachten. Wie kan mij hier meer over vertellen? Ook andere nuttige tips zijn welkom.

    Bedankt,
    Teun

  7. Top | #67
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Discovery Cove

    kijk eens bij mijn reisverslag van 2007. hier staat het volgende:


    Kort samen gevat. Helemaal geweldig \\/ \\/ \\/
    Dit is een hele aparte ervaring. Het is duur maar je krijgt er ook een leuke ervaring en herinnering voor terug.
    s'morgens om 8 uur kun je het park in. Wij hadden het geluk, dat als 1 vd eerste aan de beurt waren met het dolfijnen zwemmen. En dat met dank aan de customer service medewerker van DC. Hij heeft dit geregeld tijdens het maken vd boeking.
    Ieder geval na het open gaan vh park krijg je een korte uitleg wat er alllemaal te gebeuren staat. Vervolgens ontbijt, en kort daarna konden wij gaan zwemmen met de dolfijnen. En na het zwemmen kun je de hele dag gebruik maken van alle faciliteiten vh park( oa zwemmen met rays, zwemmen in het koraalrif zwemmen in de lazy river ( niet zoals in typhoon lagoon) ertc etc). S'middags krijg je een uitgebreide lunch aangeboden. Je kunt nemen wat en hoeveel je wilt. Alles in overvloed. eb vandaag zelf een paar dronken britten gezien:???: :???:

    Er worden door de fotograven vh park mooie foto's gemaakt. Zijn niet goedkoop, maar ze zijn mooier dan zelf gemaakte foto's. wij hebben een pakket met afgedrukte foto's, 2 sleutelhanger en cd genomen. kosten 135 dollar :neutral: Als je zelf foto's wilt maken, is geen probleem, je kunt heel kort bij het bassin komen. Met een goede camera kun je hele mooie foto's maken. Maar zorg er dan wel voor dat als je met meerdere personen bent, niet in de zelfde groep zwemt. Je mag tijdens het zwemmen geen foto's maken.

    Voor iedereen die twijfeld om dit te gaan doen. Ga er beslist heen je krijgt er geen spijt van.
    En ja wat njit zegt klopt natuurlijk gebruik ook de zoekfunctie.

    succes. Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:17.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Discovery Cove

    Wij zijn er vorige maand ook geweest het is echt een aanrader (zie ons verslag) en wij hadden er ook 14 dagen seaworld en bushgardens bij voor 30 dollar.

  9. Top | #69
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Discovery Cove

    Hoi

    Hier even een linkje van ons blog, kan je vast even sfeer proeven :wink:

    http://www.skiamerika.blogspot.com/

    gr. Didier

  10. Top | #70
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Discovery Cove

    Bij Discovery Cove zit ook eten, maar is dat alleen de lunch en diner of ook ontbijt. Of is het de helde dag door smikkelen en smullen
    (we gaan natuurlijk wel voor de dolfijnen, maar de maag moet ook gevuld worden):-D:-D:-D
    grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •