Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 64 van de 67 EersteEerste ... 14546263646566 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #631
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Discovery Cove

    De dolfijnen zijn zeer goed gemanierd.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  2. Top | #632
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    wij hebben er al diverse malen gezwommen
    en alles verloopt rustig , het is een fijne ervaring
    veel plezier!
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #633
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Discovery Cove

    Wij zijn er afgelopen zomer geweest, echt een superervaring. En de dolfijnen zijn rustig hoor. Je moet wel een wetsuit aan, pak of vest. Maar met 15 weken zwangerschap pas je hier nog wel in, en anders gewoon een maatje groter . Heel veel plezier!!

  4. Top | #634
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Discovery Cove

    Dit jaar op mijn verjaardag (20 sept) geboekt , cant wait !

  5. Top | #635
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    11

    Standaard Re: Discovery Cove

    Wij willen begin augustus naar Discovery Cove gaan om met dolfijnen te zwemmen. Ik heb telkens op de site van attractionticketsdirect (uk en de) gekeken voor prijzen maar niet geboekt omdat ik dacht tijd genoeg te hebben.
    Dat blijkt dus niet zo slim te zijn geweest want nu is er geen enkele datum tussen 2 en 12 augustus waarop dit nog mogelijk blijkt. Heeft iemand nog tips waar ik nog kan kijken voor tickets? Via de site van DC zelf zijn nog wel data beschikbaar maar misschien zijn er nog andere opties?

  6. Top | #636
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Discovery Cove

    Als je weet dat het snel gaat met de reserveringen waarom zou je nog wachten? De prijs word niet (veel)goedkoper.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-02-16 om 08:08. Reden: q

  7. Top | #637
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Discovery Cove

    Helemaal eens met wehave.
    Ik zou nu gewoon boeken bij DC voordat alles vol zit.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-02-16 om 08:08. Reden: q

  8. Top | #638
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    34

    Standaard Re: Discovery Cove

    Wij willen heel graag reserveren, maar heb nog wat vraagjes aan de'kenners':
    -kan ik reserveren zonder credit card?
    Wij willen pas in januari en dan ook rond die tijd zo'n ding aanschaffen, maar ik zie de agenda al vollopen.
    -wij zijn met zijn 5-en. Misschien willen wij het zwemmen opsplitsen ivm evt. Fotograferen/filmen, maar hoe zit het met de begeleiding van kinderen?
    Mag 1 volwassene 2 kinderen mee?
    Op de site lees ik iets van 15 jaar, ergens anders las ik 18....
    -hoe zit het met diploma's? Zoonlief is dan wel 7, kan zwemmen, maar door motoriek nog geen diploma. Is dat verplicht?
    -all inclusive en glutenvrij?
    Ivm coeliakie zijn wij niet zo van all inclusive concepten. Maar ik kan geen andere organisatie in Orlando vinden waar je met dolfijnen kunt zwemmen...
    Weet iemand of een dieet product mogelijk is?
    Anders ga ik ze zelf mailen hoor😎
    -last but not least: de 2 want dat je ook naar seaworld mag kan dat ook voor de discovery cove bezoek?

    Kortom een hoop vragen!
    Hopelijk weet jij er meer over te vertellen.

  9. Top | #639
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Discovery Cove

    Hallo, op deze website staan een heleboel antwoorden op je vragen:
    https://discoverycove.com/en/premier...ng/faqs/#gpi27

  10. Top | #640
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    Wij willen heel graag reserveren, maar heb nog wat vraagjes aan de'kenners': -kan ik reserveren zonder credit card? Nee , je moet de reservering betalen met een CC Wij willen pas in januari en dan ook rond die tijd zo'n ding aanschaffen, welk ding bedoel je maar ik zie de agenda al vollopen. DC geeft aan dat je drukke periodes toch ong 3 maand vooraf moet reserveren om zeker van toegang , nu is volgens mij januari vrij rustig -wij zijn met zijn 5-en. Misschien willen wij het zwemmen opsplitsen ivm evt. Fotograferen/filmen, maar hoe zit het met de begeleiding van kinderen? Mag 1 volwassene 2 kinderen mee? dat is geen probleem Op de site lees ik iets van 15 jaar, onder de 15 moeten ze onder begeleiding van een ouder /volwassenen zijn rgens anders las ik 18.... je moet als ouder/volwassenen een verklaring tekenen voor kids beneden de 18 jaar oor ze in het water gaan.. -hoe zit het met diploma's? Zoonlief is dan wel 7, kan zwemmen, maar door motoriek nog geen diploma. Is dat verplicht? nee, je zit zoiezo in ondiep water, en je gaat op een gegeven moment in diep, maar je kunt dan ook kiezen om het stukje mee zwemmen met de dolfijn in het ondiepe te doen -all inclusive en glutenvrij? https://discoverycove.com/en/premier-planning/meals-and-beverages/ Dietary Needs

    Additional Vegan, Dairy Free and Gluten Free menus are available upon request. Please send your inquiry to DCO-GuestRelations@discoverycove.com. Ivm coeliakie zijn wij niet zo van all inclusive concepten. Maar ik kan geen andere organisatie in Orlando vinden waar je met dolfijnen kunt zwemmen... Weet iemand of een dieet product mogelijk is? Anders ga ik ze zelf mailen hoor��-last but not least: de 2 want dat je ook naar seaworld mag kan dat ook voor de discovery cove bezoek? ja , dat kan, je krijgt een E-ticket ,met streepjes code, je kunt seaworld eerder bezoeken dan DC mits het binnen 2 weken valt van je bezoek aan DC
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 18-06-16 om 11:14.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •