Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 67 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #51
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Foto's DC ook op schijf?

    Als je foto's in DC koopt krijg je die dan op schijf? Dus digitaal?
    gr. Renée


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #52
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: foto's DC ook op schijf?

    Wat bedoel je precies ? Je eigen foto's die je laat ontwikkelen ? Je kunt aangeven of je die tegen meerprijs op een cd rom wil hebben.

  3. Top | #53
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: foto's DC ook op schijf?

    Volgens mij wordt bedoeld de foto's die door DC zelf gemaakt worden of die dan op een CD - DVD als jpg gezet worden.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #54
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: foto's DC ook op schijf?

    Ja dat bedoel ik. Je kunt daar de foto's kopen die de medewerkers van DC maken. Zijn die foto's op schijf? Of krijg je een afdruk mee? Ik vermoed op schijf maar wil het graag even zeker weten.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  5. Top | #55
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    foto's die je koopt krijg je zowel op papier als cd. Voor de cd moet je wel extra betalen. Vraag dan meteen of ze nog wat foto's vd dolfijnen willen toevoegen. Hier zullen ze normaliter niet moeilijk over doen.

    Volgende tekst staat in ons reisverslag van dit jaar:
    Er worden door de fotograven vh park mooie foto's gemaakt.
    Zijn niet goedkoop, maar ze zijn mooier dan zelf gemaakte foto's.
    wij hebben een pakket met afgedrukte foto's, 2 sleutelhanger en cd genomen. kosten 135 dollar
    :neutral: duur, maar je doet dit ook niet ieder jaar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:10.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #56
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Foto's DC ook op schijf?

    Omdat wij over (precies) 2 weken ook in Discovery Cove zijn, had ik ook eea uitgezocht. De foto pakketjes zijn duur, zie hier:

    http://www.wdisneyw.co.uk/dcovephpr.html

    Geen idee of dit nog echt up to date is, maar zal niet heel veel verschillen. En dan staat erbij dat je 20 foto's op CD kan laten zetten voor .... $ 200 =; ! Sorry hoor, maar dat vind ik toch wel erg overdreven. En 1 foto (plus kleine extra's) kost $ 30 en 3 foto's kosten $ 63. Dat vind ik duur, maar goed, dat heb ik er denk ik wel voor over.

    Waar ik nu over twijfel (en wij zijn al eens samen in DC geweest, toen het NET geopend was, in 2000 dacht ik), is of we niet het dolfijnzwem halfuurtje apart moeten doen, en dat we dan van elkaar vanaf het strand foto's kunnen maken. We hebben zo'n dig spiegelreflex met 200 lens. Zou dat de moeite zijn ? Ik bedoel, dan heb je zelf misschien wel 50 foto's of zo (of meer). Daar kan je dan een paar leuke uitzoeken. Kan zelfs even met de filmcamera wat opnemen.

    Enige nadeel is natuurlijk dat je dan niet samen in het water bent voor dat half uur. En dat je niet samen op de foto staat met de dolfijn ... Wat denken jullie ??
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #57
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Foto's DC ook op schijf?

    Hoi Matrob,
    Ook wij hebben gevraagd aan AV om 2 verschillende zwemsessies te boeken. De rede is dat we niet weten of mijn dochter van 6 wel zal durven straks. Dan kan ik haar plaats eventueel innemen (hopen we dat dat mag), en dan kan ik op haar passen (en natuurlijk foto's maken en filmen). En als ik dan aan de beurt ben dan pas mijn vrouw op (en natuurlijk foto's maken en filmen). We zijn met 5e, maar boeken maar voor 4 met zwemmen en 1 alleen entree (ik zelf dus).
    Grz
    Dr. Phlox
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 10:12. Reden: full quote eruit
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  8. Top | #58
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Foto's DC ook op schijf?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Omdat wij over (precies) 2 weken ook in Discovery Cove zijn, had ik ook eea uitgezocht.
    Enige nadeel is natuurlijk dat je dan niet samen in het water bent voor dat half uur. En dat je niet samen op de foto staat met de dolfijn ... Wat denken jullie ??
    Toen wij afgelopen voorjaar in dc waren heb ik met een koppel gesproken, die beide apart (wel in een groep) met de dolfijnen zijn gaan zwemmen.
    De reden is naturlijk dezelfde als die van jou ---> foto's van elkaar kunnen maken.
    Zij stonden echter ook samen op de foto.
    Dit had hij aan een dc mederwerker gevraagd.
    Of dit altijd lukt weet ik niet.
    Mijn persoonlijke ervaring is dat ze heel vriendelijk en behulpzaam zijn.

    Zoals ik al eerder schreef, heb ik 135 dollar betaald voor de foto's inclusief cd.
    Op deze cd staan 24 foto's gemaakt op het park met oa de dolfijnen en rays.
    Verder heb ik nog 20 extra foto's gekregen ( wel om gevraagd) van de dolfijnen die aan het springen waren.

    Op de site ( jou link ) staan andere prijzen. wellicht dat het weer duurder is geworden.
    In een half jaar tijd kan veel veranderen :?

    groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 03-01-08 om 18:47. Reden: quote ingekort
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #59
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Foto's DC ook op schijf?

    Bedankt Pascal voor je info!
    De prijzen voor de foto's zijn misschien prijzig, maar de dollar staat erg gunstig en de foto's zijn wel geweldig als je met het hele gezin samen met een dolfijn op de foto staat. Ik vind het zeker de moeite waard, en als je al zo veel uitgeeft wat maakt dan $ 200 nog uit. Dit doe je niet elk jaar. Hoewel wij denken als we over 2 jaar weer gaan en we vinden het super, dan gaan we het zeker weer doen.
    Eet ik liever een paar keer goedkoper en heb mooie foto's.
    Het splitsen van de groep hebben wij ook aan gedacht, maar dan sta je er weer niet samen op. Da's toch jammer.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  10. Top | #60
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Foto's DC ook op schijf?

    Ik heb het afgelopen November gedaan en heb toen alleen de 3 foto's van mij zelf genomen.
    Maar ik kreeg er veel meer \\/
    Had de 3 foto's besteld en dan krijg je dus de sleutelhanger erbij met de foto erin die jij wilt.
    Uit eindelijk had ik 3 grote foto's en moet zeggen heb echt waar nog nooit zulke mooie foto's gezien, echt super gewoon.
    Plus kreeg ik nog 2 kleine fotootjes mee ( zelfde grote als van de sleutelhanger, en die zaten er al in(dus 4 in totaal).
    Plus kreeg ik van diezelfde foto (zelfde als de sleutelhanger) nog een wat groter foto mee maar weer kleiner als de andere 3.
    Plus kregen wij een foto van ons tweeën mee die in het park waren genomen toen wij net waren gearriveert.
    Dus ik vond de 50 dollar voor alles niet zo veel gezien de kwaliteit van de foto's plus de andere foto's die we er nog bij kregen.

    Omdat die dag erg bewolkt was en niet zo heel erg druk (als ik het goed onthouden heb nog niet eens 400) hebben ze alleen van ons foto's gemaakt in de 'wildwaterweg' en bij de vogels.
    In totaal waren de extra foto's nog niet eens 5.
    Dus 135 dollar voor die paar foto's op disk vonden wij wel erg duur.
    Maar ieder zin ding natuurlijk en moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds super blij ben met de foto's die ik er heb gekocht, je krijgt per foto een hele mooi van karton omlijsting er om heen wat erg mooi is.

    Als ik het nog eens zou doen dan zou ik weer de foto's nemen.

    gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •