Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 67 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #501
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    @Monique .. het lijkt enorm veel geld, maar aangezien je toegang seaworld en aquatica er bij inbegrepen zit
    daarbij kun je de hele dag onbeperkt eten,snacken en drinken ,zonder ook nog maar 1x je portomonee open te moeten doen
    (kijk maar eens wat je voor een dagje in een ander park kwijt bent, toegang, eten,drinken,een foto als herinering...je moet natuurlijk dan alles rekenen..)
    en dan nog eens de fantastische ervaring, in een prachtig aangelegd park
    200% zijn geld waard..NEE absoluut niet... voor ons 300%, we gaan dit jaar voor de 5de keer
    (we zijn vorig jaar zelfs 2x geweest)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #502

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik had ook vragen toen we gingen en heb ze gemaild. Kreeg super snel reactie: Ze vonden het heel leuk te horen dat mensen helemaal vanuit Nederland hun park wilde komen bezoeken. :-) Erg uitgebreide en duidelijke reactie gekregen. Zou het dus gewoon even vragen per mail.

    Zij vertelden ons toen ook dat er geen tijden gereserveerd kunnen worden van te voren voor het zwemmen met de dolfijnen. Eerst komt eerst maalt die dag. Ze raadden ons aan vroeg te komen en je swim heb je dan ook vroeg, dan zijn de dolfijnen fris (en hongerig naar een lekker beloningsvisje) en het meest enthousiast. Beste dus tijdiig gaan die dag werd ons gezegd.

    Hoop dat ze je dochtertje toelaten! Zal onvergetelijk worden! Als je het bekijkt valt het wel mee met de prijs: Alles is de gehele dag verzorgd, en er zijn naast de dolfijnen nog zoveel andere mooie dingen te zien en te doen in het park. Andere aanbieders van zwemmen met dolfijnen hebben vaak voor dezelfde prijs alleen het half uurtje zwemmen... Dit is echt a day in paradise...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-10-13 om 13:55. Reden: q

  3. Top | #503
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik heb ook contact opgenomen met DC. Mijn dochter twijfelt of ze het wel wil/ durft en ik heb dan ook nagevraagd wat als ik wel de Dolfin encounter boek maar ze wil toch niet als we daar zijn.. Als ik via DC zelf boek kan ik daar melding van maken en restitueren ze het bedrag als het zo mocht zijn.. Wat een vriendelijke reactie... Weer een stapje dichter bij de beslissing....
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  4. Top | #504
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Discovery Cove

    Een mooi artikel ove DC: hoe haal je het meest uit je dag in dit mooie park?

    http://www.orlandoinformer.com/2012/...rst-hour-tips/


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #505
    Stamgast Tini's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    150

    Standaard Re: Discovery Cove

    Wij zijn gisteren in DC geweest, maar hebben het zwemmen met dolfijnen overgeslagen. DC op zich is hartstikke mooi. de prijs valt eigenlijk wel mee als je bedenkt dat je dan ook naar Seaworld en Aquatica kan. En natuurlijk voor 20 dollar meer naar Bush Gardens. De prijs voor het zwemmen met de dolfijnen daarentegen vonden wij net iets te gortig. Hen gisteren gezien hoe het gaat. Met ongeveer 10 man heb je een 'ontmoeting' met 1 dolfijn. De tijd per persoon is dan maar heel beperkt. Wij hebben er ook achteraf geen spijt van die keuze te hebben gemaakt. We hebben een geweldige dag gehad ook zonder de dolfijnen.

  6. Top | #506
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Discovery Cove

    moniquekruiningen;
    In de meeste groepen zit wel een kind. Laat je dochter kijken hoe het er aan toe gaat en ze zal wel durven.
    Wat belangrijk is is dat je een passende (dus spannende) uitrusting kiest zodat ze het niet koud krijgt, want het water bij de dolfijnen is te koud om zomaar in te gaan zwemmen. Als je een te grote zwemvest kiest loopt het water langs je rug naar binnen. Onze zoon had dit voor, omdat hij groot en mager is. Op het einde zat hij te klappertanden van de kou.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-10-13 om 13:55. Reden: q

  7. Top | #507
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Discovery Cove

    Dat is niet zo hoor.
    Je kunt Discover Cove gewoon boeken als non swimmers, wij hebben dat onlangs in maart ook gedaan.

    Dit heet day resort package
    Day Resort with Dolphin Swim Package
    Day Resort Package
    2 And Under Package
    Add SeaVenture to your Day: SeaVenture
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-10-13 om 13:51.

  8. Top | #508

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ja ik zie het, dacht ik toch altijd dat dat moest, foutje van mij.
    Bedankt voor je info.

  9. Top | #509
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Discovery Cove

    Nee hoor. Niemand hoeft met dolfijnen te zwemmen. Wij hebben 2 jaar geleden ook gekozen voor een bezoek aan DC met 2 personen en een baby zonder zwemmen met dolfijnen. Een heerlijk verzorgd dagje.

    Edit: Tans4USA was me voor.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #510

    Standaard Re: Discovery Cove

    Hoi, wij gaan komend voorjaar voor de 2de keer naar florida. We gaan dit keer ook naar Discovery Cove. Kan iemand mij vertellen wat de prijzen zijn van een private cabana? Twijfel namelijk of we het elite package zullen nemen....iemand ervaring met dit pakket?? Is het de prijs waard? En wat de verschillende fotopakketten kosten, kan ik nergens vinden op hun site? Vast bedankt!
    Oke, nog 1 vraag dan.........moet je zelf handdoeken meenemen of zitten die ook in het pakket?? Nou veel vragen...hoop dat iemand me kan helpen....thnx!!
    Laatst gewijzigd door rik148; 21-10-13 om 21:07.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •