Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 67 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #201
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Het hangt van diverse factoren af wat het kost, welke periode je wilt gaan, of je lang van te voren boekt etc. Je kunt het best gewoon kijken op de site van Discovery Cove zelf en daar gewoon boeken. Je kunt ook bellen, ze zijn supervriendelijk aan de telefoon, althans dat is mijn ervaring.

    Wij zijn vorig jaar geweest, en dit jaar gaan we weer!

    Karen

  2. Top | #202
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Discovery Cove

    In aug. '10 gaan we een dagje DC'en.
    Ik zit al een tijdje te wachten op kortingen, maar ik vrees dat die er niet gaan komen.
    Nu heb ik al flink wat afgesurft en ben nergens goedkopere prijzen tegengekomen dan op www.travelrepublic.co.uk/attractions/productview.aspx?PIV=18 .
    Iemand toevallig nog goedkoper tegengekomen?

    PS. als je je gegevens in wilt vullen kun je als land enkel United Kingdom invullen. Heb hierover een mailtje gestuurd. Zo gauw ik antwoord gekregen heb, horen jullie het wel.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  3. Top | #203
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Discovery Cove

    k heb ook geen goedkopere tickets gezien dan travelrepublic, had dit algepost, travelrepublic is wel gebruikt door Dibb UK users. Ben benieuwd of het lukt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine State Bekijk Berichten
    Bij Travel Republic kun je zien wat het kost in jouw periode, met het dolfijnen zwemmen of zonder. Dus "swim or non swim"!!
    Je hebt ook nog de Ultimate Package , dit is incl Seaworld, Bushgardens, Aquatica voor 14 dgn geldig.
    of de "Choice of Adventure Package" hier kies je dan één park bij, dat kan zijn Seaworld OF Bushgardens.
    http://www.travelrepublic.co.uk/Attr...ew.aspx?PIV=18
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-10 om 09:31.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  4. Top | #204
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Zitten inderdaad goede tarieven tussen! In september op bepaalde data zelfs 60 GBP voor de non-swim... en dat voor de hele dag all-in + 7 dagenticket voor ander park ... niet slecht!

  5. Top | #205
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Discovery Cove

    hi

    Wij gaan ook met vijven: twee gaan de dolphin swim doen, deze is volgens mij "maar" 50 Dollar p/p duurder. Tuurlijk, t is weer 50 Dollar maar voor die x dat je er bent ...
    Bij ons doen alleen de kids die mee gaan de dolphin swim, die kijken er echt naar uit.
    Het 'trainer for a day' gebeuren is inderdaad een stuk duurder. Bij ons was t zo dat er dan een volwassene mee moest omdat 1 van de kids 12 is en als je t dan allemaal op gaat tellen ... dus dat viel uiteindelijk af.

    Omgerekend betalen wij p/p iets van 136 Euro voor 1x Discovery Cove, onbeperkt Seaworld & onbeperkt Aquatica & onbeperkt Busch Gardens.
    Het 'onbeperkt' is 2 weken geldig, de periode dat we er zijn.
    Voor de dolphin swim komt er dus iets bij.

    Succes met je beslissing!

  6. Top | #206
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iris02 Bekijk Berichten
    Ik blijf het toch heel veel geld vinden...... Wij zouden het dolgraag willen, maar met 5 personen is het een dure aangelegenheid :-(
    Daar heb je volledig gelijk in.

    In eerste instantie zat DC ook bij ons niet in het programma wegens te duur.
    Op een gegeven moment, tijdens onze gezinsvergadering over de done's op deze vakantie, nam mijn jongste dochter het woord. Zij wilde zeer graag met dolfijnen zwemmen. Rekenschap houdend met het kostenprijsje dat dit met zich meebrengt, stelde ze voor om dit zelf te betalen. Met haar verjaardag, kerstmis, nieuwjaarsbriefke lezen, zou zij als kadootje enkel geld wensen. En met dat geld betaalt ze DC. De andere dochter ging in dit voorstel mee. =D>
    Hoe kun je dan als ouders weigeren?
    En zo is DC in onze planning komen te staan.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  7. Top | #207
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Het is maar hoe je het bekijkt.... en van welke aanbieding je kunt profiteren....

    Wij hebben een paar maanden geleden voor $99 per persoon geboekt (1 persoon met de dolphin swim voor 149$). Voor die 99$ krijgt iedereen (we zijn met 6) een heerlijke dag DC, all inclusive.... én 2 weken toegang tot Seaworld. Als je het zo berekend is het niet duur, een dagkaart voor Seaworld kost ook al minimaal 59,95.

    Vorig jaar zijn we ook geweest en hebben we met onze oudste de dolphin swim gedaan, de jongste was toen pas 5 en die wilde zelf ook niet. Ook dit jaar heeft hij er nog geen behoefte aan en hij mag wel even met ons mee op de familiefoto bij de dolfijn en zo is hij er toch 'even bij' .... Wij vinden het helemaal prima voor die prijs!

  8. Top | #208
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Het is maar hoe je het bekijkt.... en van welke aanbieding je kunt profiteren....

    Wij hebben een paar maanden geleden voor $99 per persoon geboekt (1 persoon met de dolphin swim voor 149$).
    Maar als je in de zomer gaat, kom je d'r niet met die prijzen. Ik heb nog altijd niet geboekt, ik verwacht (tegen beter weten in) eind juni nog wel een promotie (in welke vorm dan ook) voor de zomermaanden.

    En je hebt ook wel een punt. Bijna overal ter wereld is het zwemmen met dolfijnen een dure aangelegenheid. Nu heb je buiten een 1/2 uurtje met de dolfijnen, nog een ganse dag om te zwemmen in een rif tussen 1000den tropische vissen, tussen de roggen, en nog veel meer... Het dagje is incl. natje en droogje en je hebt 14 d. de mogelijkheid om naar SeaWorld/Bush G te gaan.
    Als je het zo bekijkt, valt de prijs nog wel mee.
    Momenteel zijn we voor 4 p. DC + DVD en foto's(die we absoluut erbij willen) ruim € 1.000 armer. Toch even slikken als je tot deze som komt.:mrgreen:
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  9. Top | #209
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Discovery Cove

    Zwemmen met dolfijnen is inderdaad overal duur. Het is niet zo zeer dat ik de prijs te hoog vind, het is het feit dat het voor 5 personen een flink bedrag is wat betaald moet worden (hoogseizoen !). "We" willen namelijk ook naar de andere parken ;-) Natuurlijk zit er onbeperkt toegang tot een andere attractie bij Discovery, maar als je al Flextickets hebt, dan is dit helemaal niet zo'n interessant item. Ik kan ook nergens terugvinden of je DC kan boeken zonder een package met een ander park. Ik heb ze overigens vandaag wel een mailtje hierover gestuurd, dus ik verwacht hier nog een antwoord op.
    DC lijkt mij helemaal geweldig, een enorme ervaring en inderdaad een hele dag onder de pannen. Maar we moeten toch afwegen of deze ene dag ons Eur 1000 waard is !

  10. Top | #210
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Discovery Cove

    Met dolfijnen zwemmen was/is een lang gekoesterde droom van mij. Ook ik schrok van de prijzen, maar ik zou mezelf wel voor mijn kop kunnen slaan als ik in Florida ben en dan moet denken had ik maar..... Inmiddels is alles betaald en kunnen we over 15 dagen vertrekken. We hebben er superveel zin in. We hebben trouwens voor ultimate package gekozen inclusief parkeren bij de parken. Dus geen Orlando Flexticket maar DC ultimate package en 2 bonus parktickets voor Universal Studios. Was voor ons het voordeligst.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •