Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 67 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #11
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    ik heb net geboekt bij discovery cove, gewoon via hun site betaald met visa. Je krijgt dan een e-mail met een boekingsnummer, die moet je meenemen naar de cove.

  2. Top | #12
    Newbie tamara's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    13

    Standaard

    Je kunt dit ook via Keith Prowse reserveren. (bij sommige reisbureau's hebben ze hier een foldertje van)
    Reserveer wel op tijd want er kunnen per dag niet zo veel mensen het park bezoeken.
    Groetjes Tamara
    florida2003.web-log.nl
    2003 Florida, 2006 West-Amerika.

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    27

    Standaard

    gewoon aan american vacations gevraagd of ze voor me wilden boeken en dat hebben ze keurig gedaan.
    Heb hier ook mijn vakantie geboekt, weet niet of ze het ook los doen, maar vragen kan altijd.

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    14

    Standaard

    Heb zelf beide malen gewoon met mastercard via hun site betaald, geen problemen.

    boekingsnr. uitprinten en meenemen thats all

    succes en veel plezier

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    4

    Standaard

    Hoi,

    ikzelf ben 2 jaar geleden naar DC geweest en heb toen wel met dolfijnen gezwommen.....2 mensen uit onze groep hebben dat niet gedaan en die hebben zich ook prima vermaakt die dag! Je kunt er namelijk de volgende dingen doen:

    - er is een prachtig strand met ligstoelen en parasols waar je gratis gebruik van kan maken. Dit strand kijkt ook gedeeltelijk uit op de 'baai' waar de dolfijnen zwemmen.
    - er is een ondiep water (middelhoogte) waar allerlei roggen zwemmen. Deze roggen komen echt op je af, zwemmen tegen je aan en af en toe kun je ze zelfs voeren. Op het begin vnd ik het wel eng, maar later erg grappig!
    - er is een ander water waar allerlei tropische vissen zwemmen, dit water is vrij koud en ook dieper. Acter glas zwemmen haaien en andere 'gevaarlijke' vissen.
    - er is een prachtig gebiedje met allerlei vogels die daar vrij rond vliegen. Er zijn meerdere voedselstalletjes waar je bakjes voer kan halen (gratis). De vogels komen gegarandeerd op je zitten!!!! (ik had er zelfs 1 op mijn hoofd zitten)
    - er is een 'lazy river', een heerlijke warme en vooral rustige 'rivier', waar je heerlijk in kunt zwemmen en kunt ontspannen.

    DC is zeker de moeite waard, het lijkt net of je even een dagje op een soort van onbewoond eiland zit en de service is echt top!

  6. Top | #16
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Discovery Cove - hoe het best boeken?

    Er zouden promocodes moeten zijn waarbij je 20% korting kunt krijgen. Weet alleen niet of deze in Mei geldig zijn. Vorige code was RETURN. echter deze werkt niet meer.

    Wie weet of er nog codes zijn, en of je die kunt gebruiken in Mei. Wil volgende week gaan boeken. wie weet er meer .

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 11:03. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Discovery Cove - hoe het best boeken?

    Hoi Pascal,
    Heb op de site van Discovery Cove ook zien staan dat er in de periode van 1-19 mei voor "families of conventions attendees" korting wordt gegeven.
    Ipv 259 is de prijs 239. Maar hoe je dat kan aantonen dat je "family" bent ?
    10 % is dan nog beter, maar dan moeten we opschieten !! Binnen 60 dagen boeken.
    Het ziet er allemaal wel schitterend uit.
    Ien

  8. Top | #18
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Discovery Cove - hoe het best boeken?

    Je moet een promocode hebben. En hoe je hier aan komt.... Ik heb contact gehad met DC, zijn daar heel behulpzaam. Heeft mij nog dieverse moelijkheden om te boeken gegeven. Zo kun je bv met AE kaart boeken en krijg je een 50 Dollar cheque bij aankomst.
    Ik heb gekozen voor de 10%, scheelt je +/- 80 Dollar op 3 personen( inclusief tax). Is toch mooi meegenomen.

    Tevens heeft de contact persoon van DC voor ons het tijdstip vastgelegd om te gaan zwemmen met de dolfijnen. Ik had hem gevraagd of hij nog enige tips had, en wat vlg's hem het beste tijdstip zou zijn om te gaan zwemmen.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 11:04. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Discovery Cove - hoe het best boeken?

    Hé Pascal,

    Zojuist was ik op de site van DC. Ik dacht, ik ga maar proberen on line te boeken. Toen ik bij het onderdeel pass-word kwam, kwam ik vast te zitten. Ik kwam niet verder. Dus een scherm terug aangeklikt. Stond er ineens een code in dat vakje !!
    Maar zo te lezen heb jij alles al besproken. Nu wij nog.
    Ien

  10. Top | #20
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Discovery Cove - hoe het best boeken?

    Hallo Ien,
    Wat bedoel je precies met "er stond ineens en code in het vakje" Betekend dit dat er ineens een code stond, of dat je een code hebt ingegeven. Als je meer korting krijgt als 10% moet je mij even waarschuwen.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 11:05. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •