Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 67 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #161
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Re: Discovery Cove 2010

    Volgens mij grijp je niet zo snel naast die vroegboekactie. Zelf hadden we in augustus geboekt met de 'vroegboekactie' voor 18 december.
    Toen we daar de 18e aankwamen was het weer heel slecht. Ze boden ons toen aan een andere dag terug te komen. We konden zelf een dag uitkiezen, geen 1 dag zat vol, en dat in de kerstvakantie. Uiteindelijk zijn we 22 december teruggegaan. Het was super!!!!

  2. Top | #162
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Discovery Cove 2010

    Wij vertrekken op 6 februari naar Orlando. Ik zag dat het laagseizoen t/m 5 februari liep. Jammer. We hadden DC geboekt voor 24-2. Afgelopen week keek ik nog eens en nu zag ik dat 8 en 10 februari ook verlaagd waren naar $ 199. Dus hebben we gebeld en onze dag laten omzetten. We krijgen nu $ 266,25 terug. Toch mooi meegenomen.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  3. Top | #163
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove 2010

    Netjes toch! Wij hadden vorig jaar 'te vroeg' geboekt want later was er een leukere actie waardoor we goedkoper konden gaan. Ook gebeld en ik kreeg ook netjes het verschil terug. Ik had ook kunnen annuleren en opnieuw boeken maar dat was door het koersverschil niet interessant. Nu kreeg ik $100 terug en dat was toch meegenomen!

  4. Top | #164
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik heb je al een antwoord gestuurd in een andere topic. Hier dan ook maar even in het kort: wij hebben ditzelfde vorige maand meegemaakt. Toen we op de geboekte datum 's ochtends aankwamen, boden zij aan een betere dag terug te komen. Ze hadden de weersvoorspellingen uitgeprint en konden kiezen wat we wilden. Toen we daar dus voor de 2e keer aankwamen was het weer een stuk beter, maar nog aan de frisse kant. We kregen ook toen een mogelijkheid om weer later terug te komen. Veel plezier!

  5. Top | #165
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Re: Discovery Cove

    Hallo Cloggie,

    Wij willen in de meivakantie misschien ook naar Discovery Cove. De prijs die je hierboven noemt is voor het hele pakket denk ik? Dus incl. ontbijt, lunch en entree Sea World/Bush Gardens etc.

    En betaal je dan als voor het non-swim pakket USD 99,00 ? Ik twijfelde nl. of ik de prijzen goed opgezocht had.

    Ik ben de prijzen aan het vergelijken met parken bij de Keys waar je ook met dolfijnen kunt zwemmen maar dan is dit in verhouding aanzienlijk goedkoper.
    Daar betaal je ook ongeveer USD 180,00 om te zwemmen maar daar zit geen eten en entree voor een ander park bij.

    Wij willen toch naar Bush Gardens dus dat komt voor ons mooi uit.

    Ik had altijd het idee dat Discovery Cove duur was maar als ik het zo op een rijtje zet valt dat dus erg mee en zijn ze in verhouding goedkoper dan de andere parken.

    Corrine
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 11:34. Reden: full quote eruit

  6. Top | #166
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    belgium
    Berichten
    8

    Standaard Re: Discovery Cove 2010

    Het is de bedoeling om in mei Discovery cove te bezoeken en natuurlijk ook andere Disney parken van Orlando. Nu zou ik graag willen vernemen of ik de tickets naar mij in Belgie op een veilige manier kan laten versturen ? of zijn er andere betere en goedkopere mogelijkheden ? Welke zijn de betrouwbare kantoren met de beste voorwaarden ? Alvast bedankt. groetjes. JL

  7. Top | #167
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Discovery Cove 2010

    DC boek je online.... Hier krijg je dan ook een bewijs van via mail = 100% veilig..
    ik bestel mijn disney tickets altijd bij:
    http://www.americanvac.nl/index.php?...d=39&Itemid=29
    of
    http://www.americanestates.nl/indexdisney.html

    Beide nederlands touroperators sturen ze op, en hebben ook nog eens goede prijzen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-01-10 om 20:21. Reden: fqe
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #168
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard

    Ik heb in oktober voor het hele gezin tickets gekocht (en betaald!) voor een bezoek aan DC in mei 2010. Zie tot mijn schrik dat de tickets nu $ 50 pp goedkoper zijn. Toch maar even een mailtje aan gewaagd, houd jullie op de hoogte. (Je kunt overigens 30 dagen te voren cancellen (100% geld terug) en opnieuw boeken, maar probeer het eerst op de koninklijke weg)

    Oeps, zie nu dat er FF-leden zijn die dit al gepost hebben. Zal eerst alle berichten lezen, alvorens te posten. Excuses. (ziet er wel hoopvol uit)
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 15-01-10 om 18:11. Reden: berichten samengevoegd
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  9. Top | #169
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    belgium
    Berichten
    8

    Standaard

    Ik ben ook van plan om begin mei 2010 naar Discovery cove te gaan en zou willen vernemen via welk kantoor je de tickets heb gekocht en is dit vlot verlopen ? zijn de tickets opgestuurd ?

    Bij welk boekingskantoor zou ik op de voordeeligste manier mijn DC tickets kunnen bestellen ? En kunnen die rechtstreeks naar mijn privé adres verstuurd
    worden ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 21:45.

  10. Top | #170
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Discovery Cove 2010

    Wat ik begrijp uit email correspondentie met DC kun je de dolpin swim & non-dolphin swim online boeken, via de website. Als je 'Trainer for a day' wilt boeken moet dit telefonisch.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •