Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 67 EersteEerste ... 614151617182666 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #151
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Hoe lang van te voren Discovery Cove reserveren?

    Wij gaan in augustus 2010 naar Orlando en willen graag naar Discovery Cove. Weten jullie wat de beste periode is om de tickets te reserveren ? Ik zie op de site dat voor 2009 er een vroegboekkorting is van US$ 50.
    Is laat 2009 te vroeg om tickets te boeken voor augustus 2010 ? Kan ik beter wat langer wachten zodat er een eventuele korting wordt gegeven ?

    Graag jullie reactie !

  2. Top | #152
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Hoe lang van te voren Discovery Cove reserveren?

    Korting kan je als het goed is altijd later er nog aanhangen.
    Wij hadden ook een vroegboekkorting, maar later zagen we dat er een aanbieding was voor onze datum, en dat was nog meer korting.
    Ik heb toen gemaild met de vraag of ik de korting ook nog kon krijgen, en dat was zo.
    We hebben het verschil terug gestort gekregen.

  3. Top | #153
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard

    Klopt, heb een tijdje terug wat op en neer gemaild met mensen van Disc. Cove omdat ik vragen had (bezoek mei 2010) en ik kreeg ook te horen dat ze een evt korting later terug storten of verrekenen.
    Ik zou perslk zo snel mogelijk boeken als je t geld nu hebt en de dag weet.
    Ze vragen een aanbetaling, houdt daar ff rekening mee.
    En anders: mailtje hun kant op, ze zijn heel aardig en uitgebreid met mail.

    Stukje uit email 11 sept. 2009:

    " Should any promotions or discounts arise, you may certainly call us or email us, and we would be happy to apply that discount for you. Please note that a 25% deposit
    is required when booking a reservation, with the remaining 75% due 30 days before your visit with us.
    If for some reason you would need to cancel your reservation, you are entitled to a full refund as long as you cancel more than 30 days prior to your date of visit.
    To make a reservation, please visit us at www.discoverycove.com or call our
    Reservations Center at 407-370-1280.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 21:41.

  4. Top | #154
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Hoe lang van te voren Discovery Cove reserveren?

    Augustus is druk, dus boeken zodra je weet wanneer je kunt en wilt.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #155
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Op deze koude Hollandse dag checkte ik nog even de site van Discovery Cove en zag ik dat er nu een prijsdifferentiatie per dag is! In mei varieren prijzen tussen $99 en $149 (non-swim) en $199 en $249 voor de dolphin swim. We wilden zondag 9 mei gaan maar nu was de prijs voor donderdag 6 mei dus lager($99/$199) en daarmee $300 (6 x $50) bespaard... gelijk geboekt dus maar!!!

  6. Top | #156
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    ik heb voor 3 mei $245 pp betaald....](*,) haha

    maar ja, als ik daar aan kom wil ik ook eigenlijk geen 6 dagen wachten tot ik naar DC ga :-D
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #157
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik heb daarover gemaild en tot nu toe zeggen ze bij DC dat deze vroegboekactie niet komt (maar goed, wie zegt dat dat waar is). In ieder geval zijn ze volgens mij niet eerder onder $199 voor een dolphin swim gegaan? Of vergis ik me?

  8. Top | #158
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Ik heb daarover gemaild en tot nu toe zeggen ze bij DC dat deze vroegboekactie niet komt (maar goed, wie zegt dat dat waar is).
    Ik heb ook zo'n mailtje ontvangen. De dagen dat ik wil gaan, zal ik regelmatig in het oog houden. Wanneer blijkt dat die dagen stillekens aan het volraken zijn, dan zal ik alsnog reserveren, korting of geen korting.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  9. Top | #159
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Nog een tip voor wie een code zoekt (dit kwam net op Facebook voorbij)
    Discovery Cove is offering incredible savings to all Bowl Fans coming to Orlando to support their favorite teams. Save $50 off per person. Valid Dec. 26, 2009 - Jan. 3, 2010. To get this special offer, visit www.DiscoveryCove.com and enter promotional code "BOWLFAN" to book your reservation for just $239 plus tax for an all-inclusive dolphin swim.
    Let wel op want sommige data zijn dus al goedkoper dan deze aanbieding, wij gaan 6 mei voor $199.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 11:33. Reden: quote reparatie

  10. Top | #160
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Discovery Cove 2010

    Was zelf met de vroegboekacties bang er dan op het laatste moment naast te grijpen. Iemand hier ervaring mee? Niet zozeer voor nu, want heb de tickets voor mei 2010 al 'in huis' (om die reden).
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •