Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 67 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #131
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Nou ik zou het gewoon voor die prijs boeken, dat kunnen ze dan toch niet meer terugdraaien? Overigens had ik het voor de vroegboekkorting van 10% geboekt maar kreeg -net als een paar anderen hier- na een mailtje keurig nog de extra korting. Wij zijn er aanstaande maandag, ik kan niet wachten!

  2. Top | #132
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluedolph1n Bekijk Berichten
    Ik heb begrepen dat ze ook duikbrillen met sterkte hebben in Discovery Cove zelf.

    Ik veronderstel dat je ook gezellig je eigen duikbril mee kan nemen?
    Aangezien ik lenzen draag heb ik niet zo eentje nodig op sterkte .

    Verder zijn de duibrilletjes daar wat schappelijk van prijs dit indien men vriendin eentje wilt hebben dan ?
    Hoeft ook niet op sterkte te zijn, zij ziet perfect

  3. Top | #133
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    32

    Standaard

    Wellicht is deze 'tip' aleens voorbij gekomen, maar voor de onwetende onder ons;

    Heb je een 'unlimited' toegangspasje (7 of 14 dagen) voor Sea World is het volgende zeker de moeite waard!

    In Sea World is een informatiedesk van Discovery Cove, in het Key West gedeelte met de dolfijnen.
    Hier kun je 's morgens vanaf 9 uur, vanaf wanneer er iemand aanwezig is, vragen naar de 'special offer'. Die dag kun je dan nog naar Discovery Cove met een fikse korting! Dit houdt in dat je die dag nog gebruik kunt maken van alle faciliteiten van Discovery Cove, incl onbeperkt eten en drinken en nog een zwemsessie met de dolfijnen kunt houden.

    Prijs: 199$!
    Aardig verschil met de reguliere prijs van $289 pp!

    Let wel; dit gaat op basis van beschikbaarheid, er moet dus nog wel plaats zijn voor die dag.

    Wij kregen deze tip van een medewerkster van deze informatiedesk en kwamen de volgende morgen terug. Het totaal incl. tax. was dacht ik ergens rond de 425$, en alleen het ontbijt gemist!

    Leuke besparing of een duur ontbijt

    Breaker9240: Je krijgt gewoon duikspullen ter plaatse! Snorkel mag je houden, bril weer inleveren!

    Wij hebben in een strandwinkel een fatsoenlijke duikbril met snorkel gekocht voor 15$! Erg handig voor op de Bahama's en veel goedkoper dan huren bij de organisaties
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:28.

  4. Top | #134
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Discovery Cove

    Zoals Suzanne al zegt, je krijgt daar een masker en snorkel, ik heb voor de rest niemand met afwijkende maskers en snorkels gezien. Lijkt me dat dat wel mag, maar anders mail je ze even voor de zekerheid.

    Nog even over de duikbrillen op sterkte, deze kun je krijgen bij de guest service in het park. ( als je het vraagt, wijzen ze je er meteen naar toe) Je moet er voor tekenen, en na afloop daar weer inleveren, en aftekenen. Uiteraard zolang de voorraad strekt zijn ze verkrijgbaar, maar ze hadden er volgens mij behoorlijk wat op voorraad van verschillende sterkte.

  5. Top | #135
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Discovery Cove

    YES! Gisteren weer geboekt voor een dagje DC. We gaan op 24-2-2010. De prijs viel me reuze mee, $ 249 p.p. Waarschijnlijk kunnen we hier over een aantal maanden nog vroegboekkorting op krijgen.
    Wel mooi dat de prijs volgend jaar lager is dan dit jaar. Zou dat aan de crisis liggen?


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  6. Top | #136
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard

    Voor wie interesse heeft in een 'paar' foto's van DC... ik heb ze zojuist geplaatst (we waren er 27 april)... kijk maar hier
    Niet allemaal zelf gemaakt hoor, die van de CD staan er ook tussen (een stuk of 30 van de laatsten)... ik vond het pakket ook prijzig (het simpelste pakket waar wel de CD bij zat, video hebben we niet genomen) maar het was wel de moeite waard!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:30.

  7. Top | #137
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard

    Door onze interesse in de Gaydays kwamen wij op de de volgende aanbieding voor diegene die in juni naar dc willen: $239,00. Enkel in deze maand omdat daarin de days gehouden worden in Orlando.
    https://www.discoverycove.com/reserv...efault_gd.aspx

    Heeft iemand al eens geboekt via de UK site? Hoewel er staat dat het voor UK residents is kun je gewoon door het boekingsproces met land NL... Het kost dan $224,77 ook voor juni
    https://www.discoverycove.com/reserv...efault_uk.aspx
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:32.
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  8. Top | #138
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Discovery Cove

    @jurgen&stefan;
    Volgens mij kun je gewoon boeken, mocht er iets mis gaan kun je nog altijd annuleren. De meeste amerikanen weten zo wie zo niet waar nederland ligt. Zeg je dat het deel van de UK is :wink:

    Ik maakte altijd gebruik vd UK aanbieding bij universal, en dat lukt ook altijd.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 10:26. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #139
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Discovery Cove

    ik had de 10e geboekt maar toen was de prijs pp nog slechts $211,05 voor 3 juni a.s. Is ook al van de visa en tickets ontvangen per mail... maar was wel benieuwd of er ervaringen mee zijn
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  10. Top | #140
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard

    Ligt het aan mij of geldt de vroegboek korting nu voor altijd, als je maar 45 dagen vantevoren boekt? Als je op de site kijkt, staat er dat die korting geldt voor:
    Now - June 30
    August 18 - December 18


    Maar als je gaat boeken, staat er:
    Now - December 18 o.O?

    Edit: De acties lijken compleet veranderd te zijn. Je krijgt nu nog maar 50 dollar korting in plaats van 70. Daarnaast is het hele boekingssysteem veranderd.

    Als ik wil boeken haalt hij de 50 dollar er niet van af. De datum klopt echter wel om in aanmerking te komen voor vroegboekkorting en het systeem geeft dat ook aan. Het wordt echter niet doorberekend, zelfs niet in de laatste bevestigingsstap...

    Iemand enig idee?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:34.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •