Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 67 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #111
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Discovery Cove

    Wij hebben Twilight Discover gedaan, het 'avondprogramma' zeg maar. Ik raad het niemand aan, het is erg anders (voor verslag zie mijn weblog). Nog belangrijker, het 'zwemmen' met dolfijnen is er dan niet, ze noemen het een 'wade'. Je gaat dus niet aan de vin mee door het water, helaas.

    Goed, ik had een klachtenbrief (email) gestuurd, met onze ervaring de hele dag. Dat was erg tegengevallen. Ik werd gisteren gebeld, dat ze het erg vervelend vonden en dat ik binnen 2 jaar gratis het dagprogramma zou mogen doen met ons allen. Leuk aanbod, alleen gaf ik aan dat ik waarschijnlijk niet binnen 2 jaar weer in Orlando zou zijn, en of er geen andere oplossing was. Uiteindelijk krijg ik nu dus $ 450 terug, het bedrag van het 'dolfijn' programma. Keurig afgehandeld dus .
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #112
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Discovery Cove

    Onderaan staat dit:

    Our Prices are:
    $269 for each Swim and $169 for each Non-Swim.

    Lijkt me dus duidelijk

  3. Top | #113
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Discovery Cove

    Sorry,
    heb altijd schrik voor achterdeurtjes als er grote prijsverschillen zijn.
    Hier kom ik op $876 in totaal met Sea World en Bush Gardens (Aquatica moet van mij niet, maar kon precies niet anders bij rechtstreekse site)
    dus toch een verschil van $ 440

  4. Top | #114
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik heb even een vraagje

    Grote kans dat als ik alle 21 pagina's doorlees, dat ik ook antwoord vind.
    Maar heb inmiddels al een beetje vierkante oogjes van de computer dus hoop dat iemand me even wil helpen.

    Heb op de site van discovery cove geboekt voor 31 maart. Nu kreeg ik een bevestigingsmail maar daarin hebben ze het erover dat er nu 25% betaald moet worden en uiterlijk een maand voor aankomst de rest.

    Maar ik heb gewoon mijn creditcard gegevens opgegeven. Wordt het dan niet gewoon automatisch afgeschreven?

  5. Top | #115
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ja het hele bedrag wordt dan automatisch in 1x afgeschreven, tenminste dat was bij ons zo (wij gaan 27 april).

  6. Top | #116
    Regelmatige Bezoeker Zelos's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    38

    Standaard Re: Discovery Cove

    De TNC08 code werkt slechts bij boekingen tot en met 10 maart 2009.

    Voor zover ik begrijp is http://www.kgstickets.com/discovery-cove.html dus te vertrouwen? De pagina is namelijk helemaal uitgerekt en komt nogal vreemd over. Daarnaast geeft hij $0.01 aan als ik het in het winkelmandje stop. Heb ik dit alleen of ben ik gewoon fout bezig? Sowieso scheelt het maar $20 met de officiële website...

    En hoe zit het met de tijden uitkiezen? Als ik een reservering wil maken op de officiële website, kan ik alleen uit een beschikbare dag kiezen...waar kan ik uit tijden kiezen?
    Laatst gewijzigd door Zelos; 23-02-09 om 23:42.

  7. Top | #117
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Discovery Cove

    Tijden kun je niet uitkiezen, die krijg je als je aankomt bij het park. Wie het eerst komt, krijgt de eerste tijden.
    Wij hebben overigens 50 euro korting gekregen, gewoon via de website van Discovery Cove.Wij gaan 3 mei. Ik zal eens kijken, want volgens mij krijg je nog steeds 50 dollar. We hadden de 20 dollar vroegboekkorting gekregen, later kwam die 50 euro korting. Ik heb toen gemaild, en alsnog het verschil terug gekregen. Tot nu toe is de communicatie met Discovery Cove bij vragen nog altijd erg goed verlopen.

    Edit: Hierbij de link, waar staat dat je op een aantal book early data ook 50 euro korting krijgt, dus ook na 31 maart:
    http://www.discoverycove.com/DCO2/cp...e=book%20early

  8. Top | #118
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik vrees dat er voor de meest populaire periodes geen kortingen zijn.
    Wij gaan begin april en die periode valt er ook steeds tussenuit.
    Niet aan je hart laten komen, je ogen sluiten en gewoon boeken.
    Als je naar daar gaat, moet je dat gewoon meegemaakt hebben denk ik.
    Wij gaan ook maar voor de eerste keer hoor, dus ik spreek niet uit ervaring maar uit overtuiging.
    Groetjes

  9. Top | #119
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluedolph1n Bekijk Berichten
    Ik heb toen gemaild, en alsnog het verschil terug gekregen. Tot nu toe is de communicatie met Discovery Cove bij vragen nog altijd erg goed verlopen.
    Dus als ik het goed begrijp heb je het verschil teruggekregen terwijl je al veel eerder had geboekt? Dan ga ik er ook een mail aan wagen!
    Laatst gewijzigd door Njit; 25-02-09 om 10:11.

  10. Top | #120
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ja klopt, ik had de vroegboekkorting, en de korting was nu hoger. Heb toen gemaild of ik eventueel het verschil terug kon krijgen, en dat hebben ze gedaan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •