Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 67 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #101
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Naar wat ik heb gehoord is reserveren verstandig omdat er max 1000 bezoekers per dag in mogen. Je kunt via de website (hier) boeken. Heb je een American Express creditcard dan kun je ook kiezen voor $50 vouchers ipv korting (per ticket).

    Ik hoor graag hoe het was want wij gaan pas in april!

  2. Top | #102
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rotarynette Bekijk Berichten
    Is het verstandig om vtv te reserveren?
    DC laat per dag volgens mij maximaal 1000 bezoekers toe. Aan jou de keuze. Ook al is september een relatief rustige maand, met dit soort reserveringen voorkom je dat je er naast zit.....

    Al eens op de site gekeken? 10 % korting als je 100 dagen van te voren boekt...in vier stappen heb je gereserveerd, have your creditcard ready:-\"

    Tip: Misschien handig om de vragen, tips en suggesties die in dit uitgebreide topic staan eens door te nemen. Daar vind je alle pro's en contra's nog eens terug. Bellen, mailen, promotiecodes, het kwam allemaal al eens aan de orde....Have fun!



  3. Top | #103

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik ben in mei wezen zwemmen met dolfijnen en het was echt geweldig!!
    Die controle bij de tassen is net als in de Disney parken..... (na 11 sept controle op spullen voor eventuele aanslagen)
    Je kunt zelf prima foto's maken en filmen maar de foto's die daar door hun gemaakt worden zijn echt geweldig!!!
    Die 150 dollar is als je echt alles koopt. De foto's zijn los te koop en de prijs valt best mee.
    Je kunt ook de DVD kopen met alle foto's die daar van "je groep" gemaakt worden en deze is thuis prima af te laten drukken (ook op poster formaat!!) bij bijv AH.nl.
    Wanneer je het park in komt maken ze ook een foto van je die hebben we gratis gekregen.
    Het is volgens mij niet mogelijk om er zonder reservering naar toe te gaan, ze zitten altijd vol (maximaal 1000 bezoekers)
    Het was echt een geweldige dag......
    Heel veel plezier!!!
    Laatst gewijzigd door disney fan; 01-08-08 om 00:10.

  4. Top | #104
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Ik sluit me geheel aan bij Marjol. Wij hebben afgelopen Juli voor het eerst gezwommen met dolfijnen bij DC. Het was onvergetelijk. We waren er al heel vroeg en konden als eerste aangeven op welk tijdstip we wilde zwemmen. Zo konden we de dag zelf een beetje indelen. Maar ook het zwemmen tussen de vissen en roggen is een ervaring opzich. De roggen zijn heel groot, maar doen niets.

    We hebben de foto's en de Dvd gekocht. Ze staan op de plan om geupload te worden. Heb net dag 5 gedaan. Dag 17 is DC. Morgen moet is werken en zondag ook. Dus kan alleen zaterdag dag 6 en dan maandag etc weer verder gaan.
    Nog ff geduld
    Grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 21:23.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #105
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Discovery Cove

    Je kan discovery Cove tickets boeken via bureaus hier of kun je dat beter zelf boeken? Wat is zo de prijs ong. waar je op moet tellen voor een dagje zwemmen met de dolfijnen? Wij gaan in april 2009.

  6. Top | #106
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katty Bekijk Berichten
    Je kan discovery Cove tickets boeken via bureaus hier of kun je dat beter zelf boeken? YEP zelf boeken mijn voorkeur Wat is zo de prijs ong. waar je op moet tellen voor een dagje zwemmen met de dolfijnen? Wij gaan in april 2009.

    Kijk eens op de site van dc, je zult versteld staan vd info.. inclusief de prijzen ;-)

    Lees ook dit topic eens door, hier vind je veel info.

    Mijn mening, online tickets bestellen.
    Er zijn kortings codes in omloop die voor bepaalde periodes gebruikt kunnen worden.
    Scheelt en slok op een borrel...

    Succes,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #107

    Standaard Re: Discovery Cove

    In juni geweest. Leuk om een keer te doen.
    Foto's: www.hegema.demon.nl

    Fotograferen gaat prima.
    Je kan verschillende plekjes bezetten.
    Roepende en druk gebarende mensen negeren.
    Ze stoppen vanzelf als je uitlegd dat je hun foto's ook wel koopt.

  8. Top | #108
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Discovery Cove

    Kan je al vantevoren telefonisch of per mail de "dolfijnenzwemtijd" vastleggen? Zo ja: welk emaildadres? En wat is de vroegste tijd dat je kan zwemmen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 11:20. Reden: full quote eruit
    NYC 1995, 1997, 2000, 2003, 2007
    Westcoast 2005, Eastcoast 2007
    Florida 2002 Florida zomer 2008
    Japan 2009

  9. Top | #109
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik heb naar de customer service van DC gemaild.
    Vervolgens een keertje gebeld, met een medewerker van DC. Hij adviseerde mij om vroeg te gaan zwemmen, en heeft dit meteen voor mij vast gelegd.

    Mail effe, dit doet veelal wonderen in de states.
    http://www.discoverycove.com/custcar...e_contact.aspx

    Vroegste tijd is volgens mij omstreeks 9:30 meteen na het ontbijt. Wij hebben om 10:00 uur gezwommen. Eerst lekker ontbeten, vervolgens en leuk plekje uitgezocht en toen was het al meteen tijd om te gaan zwemmen met de dolfijnen.

    Succes,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 11:21. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  10. Top | #110
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Discovery Cove

    Nee hoor, 9.00 is de vroegste tijd. Dat hadden wij.

    Ik zou willen adviseren om iets later te gaan zwemmen met de dolfijnen, dan kun je eerst nog even op je gemak ontbijten. 10.00 lijkt me een mooie tijd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •