Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 67 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #81

    Standaard Re: Discovery Cove

    ik wil graag zwemmen met dolfijnen maar wij gaan met een groepje en sommige daarvan willen dus niet zwemmen met dolfijnen.... Is het ook mogelijk om echt alleen te zwemmen met de dolfijnen en niet gebruik te maken van alle andere dingen op het park? en is het ook mogelijk dat de gene die niet gaan zwemmen enzo alleen foto's maken en helemala van niks gebruikmaken?

    En als je s avonds gaat zwemmen met dolfijnen is het dan goedkoper en is het dan echt alleen zwemmen of ook met alle faciliteiten erbij... ik wil het liefst gewoon allee zwemmen die andere dingen hoef ik niet perse te doen...

    Groetjes

  2. Top | #82
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Discovery Cove

    Je betaalt sowieso €279, of je nu alleen gaat zwemmen met de dolfijnen of je er de hele dag blijft. Mensen die niet gaan zwemmen betalen €179, ze mogen dus niet voor niets naar binnen om alleen maar foto's te maken.

    's-Avonds is in principe hetzelfde pakket beschikbaar, alleen heb je dan een diner erbij ipv een lunch.

    Als je dus echt alleen met dolfijnen gaat zwemmen, kun je dat beter ergens anders gaan doen. Discovery Cove is een hoop meer.

  3. Top | #83
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Geen kaartjes Discovery Cove bij Undercover Tourist?

    Hallo Floridaliefhebbers,

    Het uur u nadert, en ik wil deze week kaartjes gaan kopen voor oa Discovery Cove.
    Ik ben een beetje de prijzen aan het vergelijken maar ik kan op de site van UnderCoverTourist geen prijzen vinden, ik zal er vast over heen kijken, maar als iemand de link heeft, zou ik het op prijs stellen als hij of zij hem aan mij wil door geven.

    Oh ja, als iemand een voucher heeft of op een andere manier korting kan krijgen in de periode Juli dan hou ik me aanbevolen.
    Nog 9 weekies.

    groetjes Wim

  4. Top | #84
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Geen kaartjes Discovery Cove bij Undercover Tourist?

    Bij DC zijn ze ook niet gek. De maanden juli en augustus zijn de drukste maanden en dan geven ze geen (of zelden) kortingen, want het is dan toch wel vol.

    Maar ja, je weet het nooit, gewoon blijven zoeken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #85

    Standaard Discovery Cove te boeken zonder Creditcard?

    Hallo ik ben door omstandigheden niet in het bezit van een Credit Card.
    Ik heb in het verleden eens ruzie gehad over een gsm telefoonrekening gehad, en daardoor heb ik een registartie bij het BKR in Tiel, en daarom krijg ik geen Vredit Card.
    Maar we willen wel graag naar DiscoveryCove. Ik heb gisteren gebeld, en ze vertelden mij dat het wel erg moijlijk werd zonder creditcard, maar dat ik eventueel wel een certified check kan opsturen. Weet iemand hier hoe ik aan zo'n check kan komen. Ik heb net gebeld met mijn bank (ABN) en die zeiden dat het ook via Internetbankieren kan, je schijnt daar bij buitenlands betalen een optie te hebben betalen per cheque.
    Ze vertelde me wel dat het erg omslachtig was, want er wordt dan een check verstuurd naar Discovery Cove, en die moet hem dan soms ook weer terug sturen naar het land van herkomst.
    Het liefts haal ik ergens zo'n check en stuur die op met DHL of zo iets dergelijks.
    Mijn vraag is dus als volgt, what are my options.

    Ik hoop dat iemand ons uit de brand kan helpen.

    Groetjes Erik

  6. Top | #86
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Geen CC houd dat in geen kaartjes Discover Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratenmaker Bekijk Berichten
    Hallo ik ben door omstandigheden niet in het bezit van een Credit Card.
    Heb je ook een auto gehuurd? Ook in hotels wil men graag vooraf een afdrukje van je cc maken. Heb je en villa gehuurd? Ook dan betaal je je borg met een CC.Het reizen naar de VS zonder creditcard geeft complicaties,zoals je ziet.

    De beste optie is om een reisgenoot de CC zaken af te laten handelen.



  7. Top | #87
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Geen CC houd dat in geen kaartjes Discover Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    De beste optie is om een reisgenoot de CC zaken af te laten handelen.
    Als die wel een CC heeft ...

    Let er bij de reserveringen dan wel op dat die gebeuren op naam van de CC-houder!!!! Bij bijv. autohuur is de hoofdhuurder = reverveerder aansprakelijk en die moet dan ook een CC of anderszins een borg overleggen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #88
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard Bevestiging All Inclusive Discovery Cove

    Wie weet of je thuis nog een documentje of zo krijgt nadat je een volledig pakket via internet hebt besteld, natuurlijk heb ik wel een bevestiging via de mail gekregen.

    En als je niks krijgt hoe gaat het dan bv in zijn werk als we naar seaworld gaan, melden met je paspoort????
    Wie kan we meer vertellen.

    We hebben een all incl pakket, dolfijn zwemmen, busch garden, seaworld en aquatica.

    We vertrekken 11 mei, nog maar 2 weekjes wachten \\/

  9. Top | #89
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Bevestiging All Inclusive Discovery Cove

    Wij hadden ook alles samen, alleen nog geen aquatica.
    Je moet je printjes meenemen en als je eerst naar Sea World gaat, zoals wij, dan is er een speciaal loket links van de guest relations (links van de kassa's). Er stond iets bij van Discovery Cove. Ze vroegen de printjes en de paspoorten. Vervolgens kregen we een day pass en het volgende bezoek wat wij brachten was aan DC en daar kregen we toen de pasjes met foto voor DC en de andere parken.
    Veel plezier!


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  10. Top | #90
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Discovery Cove kinderen alleen

    Zouden mijn kinderen van 10 en 12 alleen de dolphin swim experience kunnen doen. Dan neem ik de foto's en kan mijn man op de jongste telg passen. Dat betekent dus dat geen een van ons mee kan het water in. Is dat een optie of niet te doen? Als 1 van ons mee zou moeten het water in dnek ik dat ik geen kans krijg om foto's te maken (als ik op de kleine moet letten...vandaar). Een andere optie zou zijn: ik met mijn dochter en daarna mijn man met zoon. We kunnen elkaar fotograferen en de kinderen kunnen evt. de jongste entertainen :smile:
    Ik ben er nog nooit geweest dus wil graag advies van iemand die er wel al geweest is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •