Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 67 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #191
    Regelmatige Bezoeker flevogirl's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    19

    Standaard Re: Discovery cove: Korting of promocode?

    huh wat raar ( maar wel goed ) dat het jullie gelukt is.... je moet nl invullen waar je vandaan komt en dan krijg je te horen/lezen dat je niet voor die actieprijs in aanmerking komt..ik kon nl niet verder.....hellup...

    Heb ook nog geen antwoord via de mail gekregen ..het zit mij niet mee..

  2. Top | #192
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Discovery cove: Korting of promocode?

    Ga naar www.discoverycove.com en klik dan packages & pricing aan, daarna all-inclusive day experience en begin purchase. Vul het aantal deelnemers in ( dolphin or non-dolphin). Selecteer de maand en check de prijzen.

    Ik heb net ff gecheckt op de site van DC, in de maand Mei staan idd geen data meer voor $ 199. Op 6 Mei staat nu bijv. $ 249, en toen ik ging boeken stond er $ 199. Dus niet met kortingscode of zo.

    Succes, Baluga

  3. Top | #193
    Regelmatige Bezoeker flevogirl's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    19

    Standaard

    thanx Baluga,

    Vreemd he...ik probeer het al een week..en ben nog geen $199 tegengekomen..behalve dan als je invult dat je inwoner bent..toch maar duur boeken dan maar..

    **edit:
    thanx voor jullie berichtjes...het zal inderdaad om een vroegboekkorting zijn gegaan.....na wat gklungel op internet met het invullen van het bestelformulier, heb ik ze vanavond maar gebeld...super vriendelijke ( ietwat overdreven maar schijnbaar heel amerikaans ? )vrouw aan de foon en heeft mij erdoorheen geloodst....dus HOERA...wij gaan de 7e...wie nog meer ??
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:50.

  4. Top | #194

    Standaard Discovery Cove: Trainer For A Day

    hallo,

    wij gaan naar orlando in november, we hebben alle parktickets behalve die van discovery cove. Nu, de inkom is geen probleem want deze biedt de site van discovery cove zelf aan. Maar dit speciaal pakket, namelijk trainer for a day ... moet volgens hun telefonisch gebeuren.

    Omdat bellen naar Amerika toch wel mijn laatste optie zal blijven, had ik graag geweten of iemand hier een adres of tip voor heeft?
    een reisbureau, een site, ... eender wat. Ik zie het voorlopig niet zitten om tot daar te bellen voor deze reservering.

    Iemand die mij hulp kan bieden? Ik wacht er graag op.

    groetjes, roberto
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 10:37.

  5. Top | #195

    Standaard Re: Discovery Cove

    Hallo,

    Ik heb uiteindelijk toch de beslissing genomen om te bellen, en heb me heel goed geinformeerd. Het zwemmen met dolfijnen duurt hierbij niet langer, is ook niet heel veel specialer. Het gaat meer over een kijkje achter de schermen van DC. Ook krijg je de kans om Bv, otters te voederen, maar het 'Trainer for a day' package helt meer naar het informatieve, dan het interactieve.

    Wij hebben dan ook besloten om dit toch niet te doen omdat het eigenlijk een bom geld is voor wat informatie en backstage pasjes.

    Voor de wel geintresseerden kan ik het volgende zeggen : deze reservatie is echt enkel mogelijk via de telefoon. Het telefoonnummer hiervan is : 1-407-370-1280.
    Na de reservatie krijgt u een reservatienummer wat u aan de kassa gaat moeten tonen. En de prijs bedraagt een kleine 500dollar per persoon. Dus voor 2 man, ben je €750 kwijt.

    Prijzig dus, maar ik denk wel heel intressant. Wij hebben dit alleen niet gedaan omdat we meer van het interactieve houden, en dachten dat de ervaring met dolfijnen intenser zou zijn.

    Hoop dat ik hier wat mensen mee geholpen heb.

  6. Top | #196
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Discovery Cove

    hi

    Veel van de info stond al in dit topic, maar das niet erg. T klopt bv dat je deze package alleen telefonisch kunt boeken. Je hebt in ieder geval de "angst' voor t bellen overwonnen, petje af. Ik moet zelf nog even bellen ivm t 'ultimate parking ticket'.

    Wij hebben ook gekozen voor t gewone zwemmen-met-dolfijnen ipv trainer-voor-een-dag vanwege t prijsverschil. T is inderdaad een hele smak geld. In ons geval zou t om twee kinderen gaan die t wilden doen, eentje van 12 en eentje van 15 en voor die van 12 moet er 'n volwassene mee dus tel uit ... tikt lekker aan dan. Nu gaan de kids (alleen) t gewone dolfijn-gebeuren doen, wij kijken vanaf de kant mee.
    Leuk dat je geboekt hebt!!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-10 om 16:17.

  7. Top | #197
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ultimate parking ticket heb je bij DC niet nodig he, daar is het sowieso gratis parkeren!

  8. Top | #198
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Discovery Cove

    Klopt maar de andere parken uit t Ultimate Package vragen 12 Dollar p/parkeerbeurt dus das 36 Dollar voor 1x Busch Gardens, 1x Seaworld en 1x Aqautica. Voor die 36 Dollar kun je ook een Ultimate Parking Ticket kopen, deze geeft recht op 2 weken lang gratis parkeren bij die 3 parken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-10 om 16:20.

  9. Top | #199
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    3

    Standaard discovery cove

    heeft er iemand ervaring met discovery cove wat het kost wat is er incl. hoe oud moeten kinderen zijn om met dolfijnen te zwemmen
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 06-04-10 om 19:07. Reden: bericht verplaatst naar bestaand relevant topic

  10. Top | #200
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Discovery Cove

    Dag ludi ,

    Bij Travel Republic kun je zien wat het kost in jouw periode, met het dolfijnen zwemmen of zonder. Dus "swim or non swim" !!

    Je hebt ook nog de Ultimate Package , dit is incl Seaworld, Bushgardens, Aquatica voor 14 dgn geldig.

    of de "Choice of Adventure Package" hier kies je dan één park bij, dat kan zijn Seaworld OF Bushgardens.

    http://www.travelrepublic.co.uk/Attr...ew.aspx?PIV=18

    vr gr

    Rick
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •