Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 55 van de 67 EersteEerste ... 545535455565765 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 550 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #541
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    Nee dat mag niet er mag vanaf de kant gefotografeerd of gefilmd worden
    Volgens mij is er een ander topic over discovery cove
    daar staan de pakketprijzen in dacht ik
    Dus misschien even met de zoekfunctie proberen
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #542
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Discovery Cove

    hier staat een foto van waar je het beste zelf foto's kunt maken. Maar dan moet je wel in deze pool zitten. (pool1)
    Naast starfish cabana.

    Je zou iemand kunnen vragen om foto/video te maken en dan later beslissen (nadat je foto hebt terug gekeken of je nog foto of video moet bijkopen

    http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=nr0...04&form=LMLTCC
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  3. Top | #543
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Discovery Cove

    vandaag bericht gekregen van Discovery Cove over hun foto en video prijzen..
    Dit is wat ze zeggen.
    Ik wordt er alleen niet wijs uit of dit per persoon is of dat alles van jouw groep hierop staat


    We provide a videographer and photographer in the dolphin interaction to capture your special moments. After the interaction is completed, you will be given an opportunity to view/purchase any photos or videos. The photo package prices and individual prices are:

    The Discovery Package(a $500 total value)$219 + tax
    8- 6 x 8 prints (may be different or same images)
    1- 4x6, 2 key rings (all same image)
    1 - All-image Digital Photo CD
    1 - Interaction DVD**
    1 - 16 x 24 poster
    1 - Photo Album
    1 6 x 8 Photo Frame

    The Adventure Package(a $325 total value)$149+ tax
    6-6x8 prints (may be different or same images)
    1-6 x8 photo frame
    1 - All-image Digital Photo CD
    **add your dolphin interaction DVD for an additional $50+ tax

    The Island Package (a $125 total value) $99 +tax
    4-6x8 prints (may be different or same images)
    1 4 x 6 Print plus 2 key rings


    Additional Items A la Carte / With Package
    6 x 8 Print$25 /$10
    4 x 6 Print 2 key rings(all same image)$25/$10
    16 x 24 Poster$35/$25
    24 x 36 Poster$45/$35
    Interaction DVD**$75/$50
    Digital Photo CD$150/$75

    After additional CD/DVD purchase, additional copies are only $15 each

    **DVD video footage is only available for up to 30 days after your visit date.


    Be sure to ask about our 5x7 Black Marble Tile Etchings!
    Have your family etched into stone by our new, state-of-the-art laser system.
    Only $29 with a package, or $39 by itself!

    If you are participating in the SeaVenture activity, please note that we do not provide a photographer or videographer in the Grand Reef during this dive. You can use your own camera or we can loan you a digital underwater camera to snap as many photos as you’d like. At the end of the dive, these photos will be uploaded to our Adventure Photo computers for you to view and purchase, if you wish. The SeaVenture photo CD is a great value at only $50 plus tax and is a separate purchase from the dolphin interaction CD.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  4. Top | #544
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Discovery Cove

    Alles van jouw groep staat er dan op. Je kiest zelf uit welke foto's je laat afdrukken, op de cd staan dan alle foto's.

  5. Top | #545
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    betreft de groep/gezin waar mee je het gereserveerd, niet de complete groep die met jou zwemt
    je kunt ze zelf uitzoeken en sorteren zoals je ze wil hebben, na een bepaalde tijd kun je ze ophalen,
    deze staan wel op de dvd, dat gaat om de complete groep mensen ,geluid is weg gehaald, er staat muziek onder
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #546
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    80

    Standaard Re: Discovery Cove

    weet iemand of er onderwaterfotocamera kunnen gehuurd worden in DC en weet er iemand nog een discount code?

  7. Top | #547
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    je kunt in DC een wegwerp waterdichte camera kopen, geloof dat deze kodac toestelletje rond de 17$ zijn
    wij hebben dat de eerste 2 x gedaan, je brengt hem bij thuiskomst naar de fotograaf, en deze ontwikkeld ze voor je
    denk dat de camera ook wel (goedkoper) verkrijgbaar is bij oa walmart


    discountcode is er voor discovery niet.. hooguit af en toe een kortingsaktie , maar die zijn uitsluitend voor inwoners van Florida en/of de USA
    gezien je je incheckt met je paspoort, lijkt het me niet raadzaam om daar (mis)gebruik van te maken
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #548
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    22

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonney Bekijk Berichten
    Doordat je 14 dagen onbeperkt entree hebt voor Seaworld en Aquatica vind ik Discovery Cove niet duur (als je daar gebruik van maakt tenminste...).

    Bij Discovery Cove kan je ook een Parking Package kopen voor $30 + tax. Hiermee kan je, tijdens de 14 dagen, parkeren bij Aquatiica en Seaworld.
    Wij willen inderdaad een paar keer naar Seaworld en Aquatica, in de 2e week gaan wij pas naar Discovery Cove. Kan je die Parking package bij Discovery Cove al van tevoren kopen of daar pas op de dag dat je gereserveerd hebt?

    groetjes,
    Mirjam

  9. Top | #549
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Discovery Cove

    Dit kan maar zijn wegwerp camera's ik zou als ik jou was deze kopen bij een walmart ofzo
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  10. Top | #550

    Standaard Re: Discovery Cove met kleine kids...

    Hi Pascal, ik heb ook een dochtertje van 5 en ik heb vorige week een mail gestuurd naar Discovery Cove om te vragen of wij in mei toch met dolfijnen mogen zwemmen ondanks dat ze in juni 6 wordt. Dus ze is dan 5 jaar en 11 maanden maar ze gaven direct aan dat het niet kan. Ze zijn heel strikt in het hanteren van deze leeftijd blijkbaar..... je kunt het misschien proberen maar dit was de reactie die ik kreeg. Misschien als je daar ter plekke bent en ze zitten niet volgeboekt dat ze dan toch coulant zijn, maar in hun mail waren ze vrij duidelijk helaas. Wel konden ze waarschijnlijk iets regelen dat ze dan met een dolfijn op de foto mocht.... maar ja dat is toch anders dan zwemmen. Succes en hopelijk kan of lukt het toch.

    Gr Bianca



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •