Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 67 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Elsloo (Limburg)
    Berichten
    21

    Standaard Discovery Cove

    Hoi , ik heb een vraagje over Discovery Cove , ik heb vandaag een reisverslag (http://floridausa.web-log.nl/) gelezen waarin een bezoekje aan discovery cove omschreven staat. Wij gaan zelf volgend jaar mei ook naar discovery cove. Nu las ik dat je tas bij de ingang gecontroleerd word. Waarom doet dit men dit ? Mag je soms geen fotocamera mee naar binnen nemen ? Want ik las dat de foto's die je kunt kopen $150 kosten, ik vind dit ronduit belachelijk en buiten alle proporties, ik zou dus zelf graag een paar foto's willen maken.
    Kortom : Wie heeft er ervaring met discovery cove en wil hier een reactie op geven.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik heb geen idee of je zelf foto's mag maken bij Discovery Cove, maar die tassen controle (security check) is bij de ingang van ieder park, ook bij Disney en Universal.
    Het zijn vaak lange rijen, maar er is altijd een aparte ingang voor mensen zonder tas.
    Eric

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    26

    Standaard

    Je mag wel foto's maken bij Discovery Cove hoor. wij hadden ook een foto toestel bij. alleen die foto's van 150 dollar die we gekocht hebben zijn foto's van tijdens het zwemmen met dolfijnen en dan kan je geen foto's maken en doen hun het. het was wel duur maar ja. of het moet zijn dat er iemand mee gaat naar discovery cove die niet gaat zwemmen met dolfijnen dan kan die mooi foto's maken scheelt weer een hoop geld
    En die tassencontrole is inderdaad bij elk park.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Je mag niet met de camera in de hand in het water gaan staan. Foto's moet je dus vanaf het strandje maken. Met een goede zoomlens lukt dat nog wel. Heb je die niet, dan zul je zien dat de foto's die de DC-fotograaf maakt (deze staat wel in het water) toch een stuk beter zijn.

    Je hoeft niet meteen een set van $150 te kopen, maar kan er ook maar 1 of 2 nemen. Wij hadden ook de video erbij (en veel foto's) en dan loopt het wel op.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 21:04.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    18

    Standaard

    Toen wij met de dolfijnen gingen zwemmen. Zaten wij best ver in het water maar er loopt wel een pad naartoe waar je eventueel foto's kan maken. Maar inderdaad van de fotograaf zijn ze toch wel mooier, omdat zij dichter bij staan.

    groetjes

    ilona

  6. Top | #6
    Newbie tamara's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    13

    Standaard Discovery Cove

    Ik heb 2 jaar geleden met de dolfijnen gezwommen en het is inderdaad
    wel veel geld voor een paar foto's, maar wij hadden zo iets van dit doe je maar 1 keer en je krijgt spijt als je de foto's niet neemt. We waren ook maar met zijn 2e en gingen allebei met de dolfijnen zwemmen dus dan word het al wat moeilijker om zelf foto's te maken. Maar het is altijd het proberen waard om het zelf te proberen.
    Groetjes Tamara

  7. Top | #7

    Standaard Re: Discovery Cove

    Je mag bij Discovery Cove probleemloos zelf fotos maken maar ik wil jullie toch wel waarschuwen dat dit niet altijd even evident is vanop de kant (als je zelf niet in het water mag staan zoals de DC fotograven). De deelmeners worden in groepjes verdeeld en vele groepjes staan vaak met hun rug naar jou gericht. Volgens mij een beetje met opzet om het fotograferen te bemoeilijken. Ik heb enkele goede foto's kunnen maken maar veel waren het er toch niet waardoor we "verplicht" waren om toch enkele foto's aan te schaffen die schandalig duur zijn, zeker als je rekening houdt met de toegangsprijs voor het park. Ik ben echt wel van plan een brief naar Discovery Cove te schrijven om hierover mijn ongenoegen te ventileren. Afgezien daarvan was het in elk geval zeker een schitterende dag dus ik zou DC zeker niet afraden maar qua prijs/kwaliteit verhouding zit het zeker scheef...

  8. Top | #8
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Discovery Cove met kleine kids...

    Hallo allemaal,
    Bij deze de vraag of iemand in DC is geweest met kleine kids ( of hier ervaringen mee heeft).

    Mijn dochtertje is 5 jaar oud.

    Op de officiele Site staat dat je 6 jaar moet zijn om met dolfijnen te zwemmen, maar dat iedereen welkom is.
    Wij zouden er graag heen gaan, alleen als het zich ook daadwerkelijk loont.
    Het is nou éénmaal niet het goedkoopste park.

    Wie kan mij hiermee op weg helpen :?: .

    Alvast bedankt.
    Groet,
    Pascal

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Berichten
    7

    Standaard

    Wij zijn met onze dochter van toen 3 geweest en dat was prima te doen. Het zwemmen met dolfijnenen hebben we niet gedaan, maar dat was geen gemis. DC is een prima dagje uit, al is het nu veel duurder dan toen wij zijn geweest, in 2001, waarschijnlijk omdat het toen net geopend was.

    Iedereen krijgt een zwemvest, er wordt veel aandacht door de staff aan iedereen gegeven en je hebt alle tijd om alles mee te maken, er staan geen lange rijen als er dieren worden gevoerd ed. Echte aanrader !

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Valkenburg
    Berichten
    9

    Standaard Discovery Cove - hoe het best boeken?

    wie kan me vertellen hoe ik het best kan boeken bij Discovery Cove? Heb wel een creditcard maar zou graag weten hoe dit gaat van mensen die dit al eens gedaan hebben...............

    Groetjes Chantal



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •