Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 58 van de 67 EersteEerste ... 8485657585960 ... LaatsteLaatste
Resultaten 571 tot 580 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #571
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Discovery Cove

    Voor degene die Discovery Cove wil bezoeken bijna alles op een rijtje
    Een dag Discovery Cove kost afhankelijk van de tijd van het jaar tussen de $ 179/ $ 219.(kan afwijken)
    Hiervoor krijg je een dag verblijf in Discovery Cove van smorgens 8.00 uur tot smiddags 17.30 uur. Het inchecken begint om 7.15 uur.
    Bij het inchecken word er een pasje met foto voor je gemaakt dat je bij je moet dragen.
    Als je het park binnen komt word er een foto genomen die je bij vertrek gratis kan afhalen.
    Hierna kun je je omkleden, en je waardevolle spullen in een van de lockers deponeren. Je kunt ook kiezen om eerst het gratis ontbijt te nuttigen.
    Hierna kun je snorkel masker en een wetshuit ophalen. Het dragen van het wetshuit is verplicht tijdens het verblijf in het water.
    Hierna kun je je een plaatsje bemachtigen onder een van de parasolen op de kunstmatig aangelegde stranden.
    De gehele dag kan je bij de div gelegenheden frisdrank ships etc.halen . Na 10 of 11 uur kan je bier en wijn verkrijgen.
    Optioneel zijn
    1. Zwemen met de dolfijnen
    Een half uur zwemmen met de dolfijnen kost je van $ 80 tot $ 140. (Afhankelijk van de tijd van het jaar)
    Hiervoor meld je je bij de cabana die je aangewezen word tijdens het inchecken. Je ontvangt hier de basis info en instructies om met de dolfijnen te zwemmen. Het geheel word gefotografeerd en gefilmd door Discovery Cove medewerkers. Deze foto's zijn tegen een vors bedrag verkrijgbaar.
    2. SeaVenture
    SeaVenture is een onderwater beleving waarbij je een duikhelm draagt.
    Ook hier krijg je eerst instructies voordat je aan je onderwater wandeling begint.
    Ook hier word gefotografeerd en gefilmd. Je ontvangt zelf ook een camera warmee je mag fotograferen. Helaas worden ook deze foto' s tegen een vorse vergoeding aangeboden.
    3. Cabana.
    Voor degene die wat privacy wil is er een mogelijkheid om een prive cabana te huren. Deze kost $ 175 . Als je echter een feest paket hebt kun je de cabana voor $150 boeken.je kan dit niet direct met je ticket voor Discovery Cove boeken maar moet hiervoor tel contact opnemen met DC. De cabana bestaat uit een party tent die verscholen tussen de palmbomen staat. Met een eigeningang, en zandstranden voor de cabana. De tent is voorzien van een houten vloer, 4 stoelen 2 ligstoelen, 1tafel, een kluisje en een koelkast, gevuld met frisdrank. Om 10/11 uur zet jou persoonlijke verzorger het bier en de wijn in de koelkast. In de cabana liggen handdoeken gereed en staat er een mandje met div chips op tafel. Als je wat nodig hebt kun je dit bij de persoonlijke verzorger aangeven.
    De andere attracties in het park zijn gratis en kan je bezoeken als je er zelf zin in hebt.
    Om 17.30 is het einde verhaal, en kun je bij de uitgang je gratis foto ophalen en da andere foto' s bekijken en kun je besluiten om ze te kopen.
    Het parkeren is gratis.


    Het ticket Discovery Cove geeft je tevens het recht om 14 dagen ongelimiteerd Sea World en Aquatica te bezoeken. Het pasje van DC geeft je toegang, maar je krijgt ook op vertoon van jou E ticket met je legitimatie toegang tot de parken. De toegang van deze parken kan elk moment ingaan, zolang de dag dat je DC bezoekt zich maar binnen deze 14 dagen bevind. Voor $25 meer breid je het aantal parken uit tot 3 en kun je ook nog Busch Gardens bezoeken. Je kunt Busch Gardens met eigen vervoer bezoeken, maar ook met de gratis shuttle. Hiervoor moet je wel eerst contact opnemen met DC.
    het parkeren bij deze parken is niet gratis, maar is afhankelijk van de tijd waarop je aankomt tussen de $15 en $5
    Laatst gewijzigd door Harm; 15-06-14 om 14:07.

  2. Top | #572
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    uh..140$ voor het zwemmen met dolfijnen.. ??
    je boekt incl. of exclusief dolphinswim ..
    je betaald niet nog eens apart voor je dolfijn zwemmen..
    wij betalende 149$ excl. dolfijn voor een dag in oktober, de gene in onze groep met dolfijn zwemmen betaalde 249$ die zelfde dag , en gelang de periode waarin je boekt
    variëren de prijzen voor een dag met dolfijn zwemmen.. of niet
    het is dus niet zo dat er standaard 140$ meer gerekend word voor dolfijnzwemmen boven op de gewone resortdag

    het is zelfs zo dat als je nu boekt voor okt 2014, er maar een prijs verschil van 80$ is tussen geen of wel dolfijn zwemmen
    zonder 179$ , met 259$
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 15-06-14 om 11:33.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #573
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    uh..140$ voor het zwemmen met dolfijnen.. ??
    je boekt incl. of exclusief dolphinswim ..
    je betaald niet nog eens apart voor je dolfijn zwemmen..

    het is zelfs zo dat als je nu boekt voor okt 2014, er maar een prijs verschil van 80$ is tussen geen of wel dolfijn zwemmen
    zonder 179$ , met 259$
    Je betaald voor een dag DC, en apart maar meestal tegelijk hiermee reserveer je ook het dolfijn zwemmen. Je moet dus voor deze optie kiezen en er dus ook appart voor betalen. De basis is een bezoek aan DC. Al het andere is optioneel en hoef je niet bij te boeken. Je kunt de opties niet los van het bezoek aan DC boeken
    De prijs voor het zwemmen met dolfijnen blijkt ook flexibel te zijn.
    Kijk eens naar juli 2015 dan zie je dat het verschil $140 kan zijn.

  4. Top | #574
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    dat klopt het is flexibel ligt er ook weer aan of je ver van te voren boekt,
    wij hebben inmiddels 7x discovery cove bezocht, met en zonder dolfijn zwemmen ,vroegboeking maar ook wel enkele weken voordien
    en de prijs verschilt in de meeste gevallen gezien de periode, geloof niet dat we ooit het zelfde hebben betaald..
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #575
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik heb het geheel niet geschreven voor de prijs van DC, maar meer om wat je voor het geld krijgt en wat je gaat ervaren. Wij vinden dat DC een geweldige ervaring is. Maar dat DC zelf B.v. Het gebruik van de cabana niet stimuleerde omdat er maar een beperkt aantal van zijn. Al met al is DC een belevenis op zich. Wij vinden het geweldig.

  6. Top | #576

    Standaard Re: Discovery Cove

    Welzijn van dolfijnen

    Weten jullie hoe het met het welzijn van de dolfijnen is gesteld bij DC? Bij bv het dolphin research centre in Florida werken ze met het SMART systeem en vangen ze dolfijnen op die van attractieparken vermoeid zijn, dus echt een non profit organisatie. We willen graag naar DC en SEA World, maar we twijfelen nog wel, ook omdat ik begreep dat de lagune bij DC vrij klein is. En mijn twijfel is mede versterkt door de discussie van orca's bij Seaworld op dit moment...

  7. Top | #577
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ga er maar van uit dat SW zijn dieren goed verzorgd. Natuurlijk hebben ze veel minder ruimte dan in de natuur, dat in inherent aan het "gevangenschap". Als je er geen goed gevoel bij hebt, dan moet je het niet doen. Je zal dan niet kunnen genieten van een onvergetelijke dag die je kan hebben in DC.

  8. Top | #578
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Discovery Cove

    Alles wat er te zeggen is over Discovery Cove kun je in deze draad lezen. Over de behandeling van de dolfijnen en andere dieren het volgende. Ik en vele anderen met mij hebben geen verstand van dolfijnen maar ik vind het leuk om met de dolfijnen te zwemmen. De kunstjes die ze doen zijn hetzelfde als bij het dolphin research centre, alleen word het commercieel omdat DC je ook een compleet strand een snorkel set met zwemvest en gratis eten en drinken aanbied. of de lacune te klein is weet ik niet, wij hebben er een geweldige dag gehad.
    Ik weet niet of er een discussie is over de grote van het orca verblijf. Wel weet ik dat men het wil vergroten, niks mis mee dus. Wel is de orca show sterk aangepast omdat in het verleden de trainer is aangevallen en gedood door een van de orca's. waar in het verleden er mensen bij de orca's in het water doken en een hele show gaven, bestaat de show nu voor het grootste deel uit het spuiten en spetteren met water. Dus als je vooraan zit trek dan je regenjas maar aan.
    De meeste bezoekers beleven veel plezier aan hun bezoek aan DC en SeaWorld en laten dit niet afhangen van de grootte van het dolfijnen verblijf.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-08-14 om 03:24. Reden: q

  9. Top | #579

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik heb een mail gestuurd naar Discovery Cove en kreeg onderstaand antwoord. Die wil ik graag met jullie delen. Het geeft mij nu een goed gevoel en ze doen ook veel met programma's voor zieke dieren en dieren die niet meer naar het wild terug kunnen gaan ed, dat wilde ik gewoon even weten (dat het niet een puur commercieel gebeuren zou zijn met verplichte kunstjes elke dag). Dus ik ga er nu met een goed gevoel heen
    -----
    Thank you for contacting Discovery Cove. We always like to help assist our guests with any questions or concerns about our park.

    It should be recognized that marine mammals are not collected indiscriminately from the wild. We acquire our animals in many ways. SeaWorld has an amazing breeding program, for example, and we have had more than 21,000 animals born throughout our parks including more than 20 successful killer whale births. We have the best facilities in the world for breeding many types of animals, such as killer whales and dolphins.

    With proper governmental permits, we may collect animals from the wild or rescue sick, orphaned or injured animals. SeaWorld has the finest facilities on the planet for the rescue, rehabilitation and release of stranded animals, and many of the creatures that you see at our parks have been rescued. Our primary goal is to release these animals, however, some of them are so badly injured that they cannot be released or they would die. We have endangered manatees and sea turtles that cannot be released due to their severe injuries and others such as brown pelicans and sand hill cranes that have had their wings damaged in the wild and can no longer fly.

  10. Top | #580
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Discovery Cove

    Haha, het standaard antwoord van Seaworld en DC. Ga maar niet zoeken op youtube of internet want dat is dan behoorlijk schrikken Er was al eerder verwezen naar waar je op het Forum de uitgebreide discussie over dierenwelzijn in Seaworld kan volgen maar als je tevreden bent met het antwoord van DC dan is het lezen ervan misschien niet nodig. Het houden van dolfijnen in gevangenschap en ze dan kunstjes laten doen is altijd voor het plezier van mensen en om geld te verdienen. Is niet een idee van de dolfijnen zelf. Moeilijk onderwerp, ik kom altijd in conflict met mijzelf als ik er over nadenk.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •