Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 67 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #391
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    30

    Standaard Discovey cove

    Hallo, Ik las laatst wat over Discovery cove maar snap het niet helemaal. Is het nou een soort park waar je kan zwemmen met dolfijnen, snorkelen met roggen enz of meer een soort organisatie met een 'all inclusive day pack' die je naar Seaworld en de Bush gardens stuurt om die dingen te doen? klinkt dom maar ze hebben het op hun site alleen maar over Seaworld Orlando, Bush gardens Tampa en Aquatica.

    en nog een vraag:

    Je hebt zo'n Day resort package en dan kan je voor 50$ 'unlimited admission' hebben voor Seaworld, Bush gardens of quatica. maar als je aan het selecteren wat je wilt enzo kan je niet iets neit selecteren. maar ik wil niet die 50$ extra betalen voor bush gardens ofzo. moet je dus die 50$ sowieso betalen en niet die pack zonder unlimited admission tot een pretpark nemen?

    Jesse

    oja: Mensen met ervaring met discovery Cove, ik hoor graag jullie verhaal/ervaring!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-12 om 09:13. Reden: toegevoegd aan bestaand onderwerp over dit park

  2. Top | #392
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Discovey cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJesse Bekijk Berichten
    klinkt dom maar ze hebben het op hun site alleen maar over Seaworld Orlando, Bush gardens Tampa en Aquatica.
    Hmmm..heb je wel op de goede site gekeken? Er zijn foto's en filmpjes en er is een park map. Om eerlijk te zijn, zie ik niets over de parken die je noemt. Tenzij je op Our Sisterparks klikt....

    Een bezoek aan DC kan voordelig uitpakken, je kunt kiezen voor aanvullende toegang voor Busch Gardens, SeaWorld en Aquatica. Dat is een kwestie van de mogelijkheden bekijken en keuzes maken. Altijd maar weer keuzes maken.......



  3. Top | #393
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Discovey cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJesse Bekijk Berichten
    oja: Mensen met ervaring met discovery Cove, ik hoor graag jullie verhaal/ervaring!
    Lees eens wat reisverslagen.

    Onze ervaringen van DC vind je hier:
    http://www.schoutenjanssen.nl/
    Bij Florida 2008 op 19 februari en bij Florida 2010 op 8 februari.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #394
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Discovey cove

    Hallo Jesse,

    Discovery Cove is een apart Park van Seaworld,
    het park kent twee soorten kaartjes 1 met zwemmen met dolfijnen en 1 zonder zwemmen met dolfijnen.
    Een dag all-inclusief bestaat uit oa zwemmen in een basin met tropical fish, en een nieuw gedeelte waar binnenkort de opening van is zgn Fresh oasis met aapjes en otters ed. ook is er een soort van voiiere waar je vogels kan voeren , je kan ook zwemmen en ronddobberen in een soort van stromende rivier.
    Het eten, drinken, parkeren, gebruik van duikbrillen, handdoeken, etc is bij de prijs in begrepen en je mag je snorkel als aandenken mee naar huis nemen.
    Ook krijg je een foto die gemaakt wordt bij binnenkomst kado als herrinering.
    Ook zit in de prijs begrepen 14 dagen onbeperkt toegang tot Seaworld zelf ( dit park ligt overigens aan de andere kant van de weg ) Je kan bij het boeken als extra,s evt tegen meerprijs een keuze maken voor ook toegang tot bv Bush Gardens te Tampa en het zwempark Antaquia van Seaworld.
    In de laatste parken zit uiteraard het parkeren en eten en drinken ed. niet inbegrepen.

    je kan via de website van Discovery cove de benodigde kaartjes bestellen ( je moet overigens reserveren voor discovery cove want je kan niet zonder reservering daar aankomen ivm een maximum aantal personen per dag ) je kan via de reserverings website aangeven wat je als extra,s wilt hebben.

    Ik hoop dat ik je thans wat op weg heb geholpen.

    mvg. Gerard.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-05-12 om 20:37. Reden: fqe

  5. Top | #395
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Discovey cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerard056 Bekijk Berichten
    Ook zit in de prijs begrepen 14 dagen onbeperkt toegang tot Seaworld zelf ( dit park ligt overigens aan de andere kant van de weg ) Je kan bij het boeken als extra,s evt tegen meerprijs een keuze maken voor ook toegang tot bv Bush Gardens te Tampa en het zwempark Antaquia van Seaworld.
    Kleine correctie:
    Your Dolphin Swim Day Resort package includes access to all of our signature experiences, plus unlimited admission to your choice of SeaWorld Orlando, Aquatica or Busch Gardens Tampa during your vacation. For only $50 more you can add Seaworld Orlando, Aquatica, and Busch Gardens Tampa (a $100 savings off the regular price).
    Je kunt zelf kiezen of je, als extra bij je DC-ticket, voor SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica kiest.

    Betaal je 50 dollar extra, dan mag je naar alle drie de parken in de volgorde die jij kiest! Je hoeft dus niet eerst naar DC. Hou er wel rekening mee dat je bij deze parken parkeerkosten moet betalen.



  6. Top | #396
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Discovery Cove

    En dit alles kan je weer extra uitbreiden met bijvoorbeeld een trainer for a day pakket.
    Hiermee ben je nog meer met de dolfijnen bezig dan het gewone zwemmen met dolfijnen.
    Maar ook dit heeft weer een prijskaartje.
    Zie voor een dag trainer for a day ons reisverslag van 2011 dag 5
    Grz
    Ton

    Ps.
    Als je gaat, ga dan heel vroeg zo rond 07:15 uur. Je kan dan als eerste de tijd uitkiezen om met de dolfijnen te zwemmen ( als je dit heb gekocht).
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  7. Top | #397
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Discovey cove

    Je hebt gelijk Teleton, ik had er in moeten zetten en/of afhankelijk wat je wilt voor welke prijs.
    Ik ben al eerder in DC geweest en wij gaan nu in September weer de reserveringen zijn al gemaakt.

    Gerard
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-05-12 om 20:38. Reden: fqe

  8. Top | #398
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    30

    Standaard Re: Discovery Cove

    Oke bedankt allemaal! dus voor een all inclusive day (zonder dolfijnen zwemmen) ben ik 169$ kwijt, maar dan heb je voor 14 dagen sowieso ongelimiteerde toegang tot seaworld, ontbijt/lunch en een prachtige dag met zwemmen met allerlei dieren.

    Dan kom je nieteens zo heel duur uit want een los kaartje voor seaworld kost al 75$!

    nog een vraag: in dat grand reef ofzo, waar ze in hun video mooie beelden van hebben dat ze redelijk diep onderwater zitten (rond de 2 a 3 meter) met allemaal roggen en tropische vissen, mag je daar gewoon tussen snorkelen (tussen dat koraal en de vissen)?



    bedankt allemaal, ik snap nu wat het is én wat je kan doen, erg fijn. als jullie nog verslagen over jullie ervaring bij DC hebben zie ik die graag.

    Jesse

  9. Top | #399
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Discovery Cove

    Alle mogelijkheden van D C op een rij
    1 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een keuse uit een bezoek aan een van de volgende parken, SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica $ 149 p.p.
    2 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een Ultimate package geeft recht op 14 dagen onbeperkt SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica $ 209 p.p.
    3 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een keuse uit een bezoek aan een van de volgende parken, SeaWorld, SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica. incl. zwemmen met dolfijnen. $ 259 p.p.
    4 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een Ultimate package geeft recht op 14 dagen onbeperkt SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica incl. zwemmen met dolfijnen. € 309
    5 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een keuse uit een bezoek aan een van de volgende parken, SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica incl. een bezoek aan Sea venture, dat is een onderwater wandeling met een helm op. $ 208 p.p.
    6 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een Ultimate package geeft recht op 14 dagen onbeperkt SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica incl. een bezoek aan Sea venture, dat is een onderwater wandeling met een helm op. $ 258 p.p.
    7 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een keuse uit een bezoek aan een van de volgende parken, SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica incl. een bezoek aan Sea venture, dat is een onderwater wandeling met een helm op. zwemmen met dolfijnen. $ 318 p.p.
    8 Basis ticket voor een hele dag DC van smorgens 9 tot smidags 5.30 uur inclusief een Ultimate package geeft recht op 14 dagen onbeperkt SeaWorld, Busch Gardens of Aquatica incl. een bezoek aan Sea venture, dat is een onderwater wandeling met een helm op. incl. zwemmen met dolfijnen. $ 368 p.p.
    9 Verder kan gekozen worden voor een private Cabana. Deze kan 3 weken voor het verblijf in DC besproken worden. En is voor verblijf van 6 personen voor $ 175
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-05-12 om 20:39.

  10. Top | #400
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJesse Bekijk Berichten
    Oke bedankt allemaal! dus voor een all inclusive day (zonder dolfijnen zwemmen) ben ik 169$ kwijt,
    De ticketprijs is afhankelijk van de datum, je kunt dus niet zo maar zeggen wat een ticket kost. ANWB leden krijgen in sommige perioden korting. Tussen 1 mei en 15 juni is er al een Non Dolfin Swim ticket voor $121 en een dolphin-swim ticket kost $189. Kijk even op de AAA site voor alle informatie en Show your Card.


    Uploaded with ImageShack.us





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •