Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 67 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #71
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Discovery Cove

    Heel simpel. een klein ontbijt. een geweldige lunch, en zo vaak als je wilt. en de hele dag tussendoortjes, inclusief lekkere cocktails of budweisers :grin: Geloof me, je komt er echt niets tekort. Vorig jaar hebben ze er zelf een paar britten uit gegooid, omdat ze totaal bezopen waren........
    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 10:14. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #72
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Promocode gezocht voor Discovery Cove

    Ik wil vandaag graag reserveren voor mei 2008 om met dolfijnen te zwemmnen. Nu schijn je d.m.v. een promocode in te voeren bij het het boeken dat je dan korting krijgt op je totale reservering. Aangezien het een hoop geld is is de korting van harte welkom alleen kan ik nergens de recente code vinden. De code die ik gevonden had met google ( TMP of iets dergelijks..weet het niet meer precies) is niet goed ( geeft het systeem aan als je dit invoert bij de reservering) Kan iemand mij helpen aan een code die wel recent is?

    Alvast hartstikke bedankt!O

  3. Top | #73
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Ik kwam het volgende tegen op Google.

    Promotional Codes
    To use a code below, go to DiscoveryCove.com and click on Book Now.
    • Make your Discovery Cove reservation using promo code TNC and you'll save 15% on a dolphin swim, plus a $25 donation will be made to the Nature Conservancy's Rescue the Reef program. Offer valid through 3/9/08, except not valid 12/21/07-1/6/08 and the following 2008 dates: 1/23, 1/27, 1/30, 2/3, 2/6, 2/10. Restrictions apply. Based on availability. Cannot be combined with any other offer. Thanks to Michelle M for info.
    Het heeft me twee minuten gekost, dus ik zou zeggen ga eens kijken op Google! Wie weet zijn er wel betere discounts te vinden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arie van urk Bekijk Berichten
    alleen is het offer "valid trough 3/9/2008 " oftewel de code werkt niet meer na 9 maart.
    Dan is het gewoon weer een kwestie van Google gebruiken en je hebt weer een nieuwe code. Het is zelfs zo, dat codes te koop worden aangeboden op Ebay etc. voor een dollar ofzo. Als je goed zoekt dan kan je er zelf ook achter komen. Ik heb dit zelf gemerkt met kaarten voor het concert van Kenny Chesney. Die moest je via Ticketmaster kopen. Ik wilde niet wachten op de 'publieke' verkoopdatum. Meestal heb je verschillende presales voor concerten. Ofwel via fanclubs of radiostations. Dat laatste heb ik gebruikt. Ik heb me ingeschreven (gratis) voor hun forum en een paar dagen laten kreeg ik de presalecode. Zo kon ik mijn kaarten al kopen in de presale, ver voor het 'grote publiek'! Gewoon een beetje creatief denken en dan kom je al een eind!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:19.

  4. Top | #74
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Discovery Cove

    Waar kan ik de prijzen vinden van discovery cove incl. bush gardens, sea world en aquatica? Ik zie ze op hun eigen site niet staan.

  5. Top | #75
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Discovery Cove

    Hier: https://www.discoverycove.com/en_promotions.aspx
    Op die pagina klik je dan op all-inklusive (ergens midden op de pagina).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #76

    Standaard middag/avond Discovery Cove

    Wij gaan in augustus naar Florida en willen ook discovery cove bezoeken. Heeft iemand ooit een twiglight discovery package geboekt en gedaan. Je kan dan van 'smiddags 3 tot 'savonds 9 uur in het park blijven. Je kunt dan volgens mij niet met dolfijnen zwemmen maar tussen de dolfijnen staan. Klopt dat?

  7. Top | #77
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Discovery Cove

    Wij hebben die voor juli geboekt. Ik weet zo goed als zeker dat het hetzelfde is als overdag. Je gaat dus gewoon met de dolfijn 'zwemmen'. Al is het met name in het water staan (zoals jij beschrijft) en 1 keer door de dolfijn rondgezwommen worden. Dat is niet anders dan overdag.

    In de avond leek ons leuker, met zonsondergang en zo. En het avondeten schijnt goed te zijn. Bij overdag programma heb je ontbijt (vonden wij wat tegenvallen) en lunch (was prima). Omdat wij al 2 keer dagprogramma hebben gedaan, wilden we dit proberen. Overigens, ik begrijp wel dat de vogelverblijven om 18uur dichtgaan.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #78
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Identificatie mee naar Discovery Cove?

    Ik heb gehoord dat je bij binnenkomst je moet identieficeren ( paspoort/rijbewijs). Klopt dit, ik vind het zelf niet prettig om de paspoorten mee te nemen dit in geval van verlies. Kan iemand mij hierover informeren? Wel weet ik dat je geen zonnenbrand mee hoeft te nemen want dat krijg je daar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:20.

  9. Top | #79
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Identificatie mee naar Discovery Cove?

    Van de Website @ https://www.discoverycove.com/en_cus...faq.aspx#bring

    Are reservations required to spend the day at Discovery Cove?(Top)
    • Since Discovery Cove limits attendance to only 1,000 guests per day, it is highly recommended you make a reservation for your visit. Also, if you are planning on visiting during the summer or near a holiday, you should book your reservation at least two months prior to your intended visit to ensure availability as these timeframes tend to book early.
    • Once you have made a reservation, you simply check in on the date of your visit. All you need is your name, confirmation number, and a photo ID for those guests over the age of 18.
    En verder nog:

    Cameras and video recorders
    • Guests may use their personal cameras and video recorders throughout the park, with the exception of the dolphin lagoons (for the safety of the equipment). We do, however, allow other party members to take photos and record video of the interaction from our beach areas. In addition, we provide photographers and videographers to capture every minute of your once-in-a-lifetime experience.
    • Photography packages vary in selection and pricing. Packages are available which include photos, posters, DVDs, photo key chains and magnets.
    en dit is ook nog handig om te weten:

    What should I wear to the park on the day of my program?
    • Guests should bring their own swimsuits, and, if they choose, water socks or rubber pool shoes, hat, sunglasses and cover-up or dry clothes. Discovery Cove provides all guests with swim vests and/or wetsuits. Participants in the dolphin-swim experience may not wear jewelry, for the safety of the animals.
    What do I need to bring with me to Discovery Cove?
    • Discovery Cove provides a mask and snorkel, towels and beach chairs. Guests may use their own masks and snorkels if they prefer, but may not bring any other diving or swimming equipment into the park. Discovery Cove will also provide guests with a sample of specially formulated sunscreen that is safe for use in the animal habitats. This is the only kind of sunscreen that may be used and additional quantities may be purchased in the gift shop. Since a meal is provided with admission to Discovery Cove, no other food, beverages or coolers are permitted. Guests may wish to bring books and magazines, a CD or tape player with headset or similar items to help them relax on the beach, and a camera to catch all of their special moments.
    ----
    Er zijn daar kluisjes. Dus daar kun je al je waardevolle spullen in opbergen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #80
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Identificatie mee naar Discovery Cove?

    je moet je kunnen identificeren. Ik heb hiervoor mijn rijbewijs gebruikt, en mijn vrouw niets ... vergeten [-X Toch gewoon naar binnen gekomen. Iedereen die op het park aanwezig is krijgt en locker.

    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:21.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •