Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 67 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #311
    Regelmatige Bezoeker elcrack's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Brugge, Belgium
    Berichten
    17

    Standaard Re: Discovery Cove

    Absoluut NIET waar...probeer maar eens te boeken via hun website...geen enkel probleem zonder Dolphin Swim.

  2. Top | #312
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ja, inderdaad. Als je via hun site boekt kun je kiezen voor wel of geen dolphinswim. Wij willen ook graag gaan en niet met dolfijnen zwemmen. Is het dan wel de moeite waard?

    Groetjes Monique

  3. Top | #313
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Discovery Cove

    Zeker. Je kan de hele dag zwemmen, luieren, eten en drinken. Je heb dan ook een entree voor een 2e park of zelfs 3 parken. Wij gaan nu ook en ik ga weer niet zwemmen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #314
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Discovery Cove

    Wij willen inderdaad de extra parken erbij nemen voor 50 dollar. Kunnen we ook zo vaak we willen naar Aquatica. Daar zijn we nog niet geweest. Seaworld is ook al weer 3 jaar geleden dus zo'n combi pas maakt het heel aantrekkelijk.

    Groetjes Monique

  5. Top | #315
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    40

    Standaard Re: Welk waterpark?

    @Christophe:
    Hoe was het in Discovery Cove. Ik zie alleen kaarten incl. zwemmen dolfijnen. Deze zijn erg duur. Wat heeft het nu gekost?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-07-11 om 11:21.

  6. Top | #316
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Welk waterpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pkoole Bekijk Berichten
    Ik zie alleen kaarten incl. zwemmen dolfijnen. Deze zijn erg duur. Wat heeft het nu gekost?
    Waarom kijk je zelf niet even op de site van Discovery Cove ? Daar vind je wat een dagje in 'jouw' periode kost en zie je of er nog plaats beschikbaar is. Het aantal bezoekers per dag is namelijk gelimiteerd.

    Op 4 augustus kost een dagje Dolphin Swim bijvoorbeeld $ 339 en een 'gewoon' bezoek aan het park $ 169. Lees even goed op de site wat je daar allemaal voor hebt en kijk ook of je je ticket misschien wil uitbreiden met andere parken.



  7. Top | #317
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Welk waterpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pkoole Bekijk Berichten
    Ik zie alleen kaarten incl. zwemmen dolfijnen. Deze zijn erg duur.
    persoonlijk vind ik discovery cove helemaal niet duur. buitenom wetsuit,snorkel,zonnecreme,badlakens.... zit het ontbijt ,warme lunch, drinken van koffie ,frisdrank tot bier toe,ijsjes,chips allemaal onbeperkt in de prijs in begrepen... je kunt er dus van 8 uur smorgens tot half 6 s`avonds eten ,drinken, zwemmen zonder je portemonee verder nodig te hebben. voor je weg gaat kun je douchen,waar ook het badschuim,shampoo en conditioner en bodylotion bij in zit.
    op de koop toe krijg je nog en foto van de hele groep bij vertrek.

    enne... je krijgt nog 14 dagen onbeperkte toegang voor een van de andere parken.

    afgelopen keer heeft onze zoon op de keys met een zeeleeuw gezwommen. als ik de kassabonnen van de gehele dag in islamorada optel ben ik vele malen duurder uit
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-07-11 om 15:01. Reden: lege regels ...
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #318
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Welk waterpark?

    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-07-11 om 15:02. Reden: fqe en te grote foto

  9. Top | #319
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: Welk waterpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pkoole Bekijk Berichten
    @Christophe:
    Hoe was het in Discovery Cove. Ik zie alleen kaarten incl. zwemmen dolfijnen. Deze zijn erg duur. Wat heeft het nu gekost?
    Wij betalen voor een bezoek (zonder dolphin swim) 143 euro pp, daarin zit wel een bezoek aan aquatica, bush gardens en seaworld inbegrepen.
    Het is gewoon een hele dag zorgeloos genieten. Alles is inbegrepen en het is er heerlijk relax, alsof je op een tropisch eiland zit.
    In mijn reisverslag lees je er nog meer over.
    http://floridaforum.nl/showthread.php?t=1598

  10. Top | #320
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Discovery Cove

    @ Pkoole,

    Als je enkel naar de prijs kijkt, dan lijkt het idd duur. Zoals hierboven vermeld, krijg je er echter enorm veel voor terug. Bij ons was 't de mooiste dag van de vakantie. Ben je intussen nog niet overtuigd? kijk dan maar eens naar mijn filmpjes over DC
    http://www.floridaforum.nl/showpost....2&postcount=39
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •