Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 67 EersteEerste ... 13536162636465 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #621
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Discovery Cove

    Op 11 april geboekt via de site en op 17 april gaan zwemmen voor de eerste keer bij Discovery Cove.
    Ik had gewild dat we niet eerder bij Xel-Ha in Mexico waren geweest... dat is véééél groter en een stuk goedkoper. Heb het wel naar mijn zin gehad bij Discovery Cove, maar ik moest
    een beetje huilen toen ik zag hoe klein de 'Grand Reef' was, dat had beter 'Little Reef' kunnen heten.

    Jammer dat de slush puppy en frisdrank zijn aangelengd met het bekende chloorwater, dus ik heb het bij flessenwater gehouden voor de rest van de dag.
    Enige voordeel is dat er geen schorpioenen en slangen in Discovery Cove zijn (wel in Mexico). Wel ideaal dat Seaworld en Aquatica gratis zijn 2 weken lang, dat maakt de entreeprijs schappelijk. Ben je nooit bij Xel-Ha geweest, dan begrijp ik dat iedereen hier lyrisch over is.

  2. Top | #622
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Discovery Cove

    Gelukkig vonden wij het wel leuk, dit was voor mij de 3e keer, en heb ook ervaringen van andere Dolphin Swims buiten Orlando.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #623
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik heb kaartjes voor DC geboekt aankomende zomer met de dolphin swim en de extra parken. Mijn zusje en ik gaan zwemmen, en mijn oom en tante niet. Dus ik ga zeker aan hen vragen of zij foto's willen nemen en willen filmen. En dan kunnen we wel zien of we het foto pakket nemen, het klinkt prijzig. Maar als ze echt heel mooi zijn zoals ik Disney dan ga ik vast wel weer overstag...
    Wat ik mij nou afvraag, hoe gaan we het doen met de kaartjes voor Aquatica, Bush Gardens en Seaworld? Wij gaan in onze eerste week al naar DC, en dan leveren we natuurlijk onze tickets in. Krijgen we dan vouchers die we dan in moeten leveren of...?

  4. Top | #624
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    je krijgt bij DC een pasje met pasfoto (creditcard formaat)
    met dit pasje kun je gebruikmaken van de turnstyles bij de andere parken , dus scannen en doorlopen

    de tickets voor DC heb je trouwens eigenlijk niet nodig, je checkt in met je paspoort
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #625
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Discovery Cove

    Xel-Ha in Mexico is een stuk natuur dat is afgezet, Discovery Cove is compleet (na)gebouwd. Je kan ze dus mijn inziens niet echt vergelijken met elkaar.

  6. Top | #626
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ik ben het helemaal met je eens Patrick, ik vind wat JKG beschrijft, je niet met elkaar kunt vergelijken, appels met peren.
    Net als de Serengeti Savanna en Kilimanjaro Safaris in Animal Kingdom
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  7. Top | #627
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FeBeRoJe Bekijk Berichten
    Wat je natuurlijk ook kunt doen als je met meerdere bent, om de groep te splitsen, eerst de ene zodat de ander kan filmen, foto's maken, daar zitten wij aan te denken.
    Iemand dit al eens gedaan? Moet je dan apart boeken, want anders kom je toch automatisch bij elkaar in de groep?

    En is de parking package van $30 (voor de andere parken) nog steeds verkrijgbaar? Hoe werkt dit als je eerst naar bv Seaworld gaat en later pas naar Discovery Cove?

  8. Top | #628
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Discovery Cove

    Wij hebben het gewoon aan andere Nederlanders gevraagd. De star Fisch sectie is de beste plek om gefilmd te worden. Hier is vlakbij een plek waar je in je gezicht gefilmd kan worden. Zie kaart (of eerder post van mij)
    Zij hadden andere tijden en we hebben elkaar gefilmd.
    Helaas is onze harde schijf gecrasht en waren we alle beelden kwijt dus nu moeten we nog een keer
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  9. Top | #629
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    je krijgt bij DC een pasje met pasfoto (creditcard formaat)
    met dit pasje kun je gebruikmaken van de turnstyles bij de andere parken , dus scannen en doorlopen

    de tickets voor DC heb je trouwens eigenlijk niet nodig, je checkt in met je paspoort

    Bedankt Moonlight91!

    Paspoorten moeten dus mee

  10. Top | #630

    Standaard Re: Discovery Cove

    Hallo allemaal.
    Volgende week ga ik voor het eerst naar florida. Op zaterdag 19 september hebben wij geboekt bij dicovery cove. Nu even een vraag voor de mensen die er al vaker geweest zijn...
    Wij hebben dolfijnen zwemmen erbij geboekt. Nu ben ik 15 weken zwanger en op de site van dc staat dat het gewoon mag op eigen risico. Zijn de dolfijnen wild en loop ik veel risico?
    Ik verheug me al paar maanden om met dolfijnen te zwemmen voor het eerst... weet dat er altijd wel een risico is maar de verloskundige had ook gezegd dat als ze het in Amerika goed vonden dat het wel kon dacht ze... ik twijfel wel omdat ik weinig risico wil nemen met mijn kindje. Vandaar even de vraag... als ik filmpjes kijk heb ik het idee dat de dolfijnen wel rustig zijn?
    Hoop dat iemand hier ervaringen heeft zodat ik kan beslissen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •