Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 36 van de 67 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #351
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Hoogvliet
    Berichten
    11

    Standaard Re: Discovery Cove

    We hebben geboekt voor Discovery cove bij www.attractionsticketsdirect.de
    Scheelde toch nog in prijs zo met z'n viertjes. Voor het prijsverschil kunnen we de foto's al bijna laten maken dus hoeven we daar niet meer over na te denken en aan de reacties te horen zullen we er dan ook geen moment spijt van krijgen.

  2. Top | #352
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Discovery Cove

    Onderstaande link kreeg ik in mijn mailbox. Een paar voordelige dagen voor in de komende maanden, voor wie er wat aan heeft:
    http://links.mail.worldsofdiscovery....A4S0&mt=1&rt=0

    Groetjes

  3. Top | #353
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ja dat voordeel zag ik ook gisteren. Maar helaas hebben we al lang geleden geboekt voor 27 oktober. En nu zou t zo'n 100 dollar per persoon goedkoper zijn... baal er wel van. Dus ik heb even een bericht naar Discovery Cove gestuurd en mijn ongenoegen geuit!!!! Misschien dat t wat opleverd. Vragen kan altijd!

  4. Top | #354
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belle1974 Bekijk Berichten
    Ja dat voordeel zag ik ook gisteren. Maar helaas hebben we al lang geleden geboekt voor 27 oktober. En nu zou t zo'n 100 dollar per persoon goedkoper zijn... baal er wel van. Dus ik heb even een bericht naar Discovery Cove gestuurd en mijn ongenoegen geuit!!!! Misschien dat t wat opleverd. Vragen kan altijd!
    Grote kans dat je het verschil terugkrijgt. Twee jaar geleden had ik dit ook in de meivakantie. Ik kreeg gelijk het verschil teruggestort, hele goed service.

  5. Top | #355
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ook wij hadden deze mail ontvangen en naar aanleiding daarvan hebben wij het geprobeerd te boeken, echter we krijgen een error omdat het alleen voor inwoners van Amerika is.

    We hebben nu een mail gestuurd naar Discovery Cove of wij het nu alsnog voor dit aantrekkelijke tarief te krijgen.

    We houden jullie op de hoogte.

    Groet,

    Sjon, Bianca en Romy

  6. Top | #356
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Discovery Cove

    Even snel een reactie: Discovery Cove heeft van zich laten horen maar helaas krijg ik geen geld terug. Had ik nou maar gewacht met boeken......

    Jammer!

    Veel plezier voor iedereen die wel van dit mooie aanbod gebruik kan maken.

  7. Top | #357
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    7

    Standaard Discovery Cove KOUD WATER?

    Discovey Cove:

    Hoe koud is het water om met de dolfijnen te zwemmen? Is zo'n wet suit voldoende om je tegen deze kou te beschermen?

    Alvast bedanlt! Florida fans.

  8. Top | #358
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Discovery Cove

    Een wetsuit of zo,n vest is meer dan voldoende. Het is echt niet koud in het water. als het lekker warm is ben je zelfs blij dat je even af kunt koelen

    Maurice

  9. Top | #359
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Discovery Cove

    Grappig, want wij vonden het water juist hartstikke koud Je moet echt wel even "door" voordat het lekker is.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  10. Top | #360
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robisjo Bekijk Berichten
    Ook wij hadden deze mail ontvangen en naar aanleiding daarvan hebben wij het geprobeerd te boeken, echter we krijgen een error omdat het alleen voor inwoners van Amerika is.

    We hebben nu een mail gestuurd naar Discovery Cove of wij het nu alsnog voor dit aantrekkelijke tarief te krijgen.

    We houden jullie op de hoogte.

    Groet,

    Sjon, Bianca en Romy
    Reactie van DC:
    Thank you for contacting Discovery Cove. We appreciate hearing from our guests, especially when they suggest ways in which we may improve the services we offer.

    At SeaWorld Parks & Entertainment, we strive to provide our guests with quality entertainment, enriching education, and outstanding world-class service. We take great pride in how our guests are treated, and how they perceive our promotional offers. Your comments were forwarded to our Management Team so they can share your concerns with our Marketing Department. Your feedback is valuable to us, offering us the opportunity to improve our services, and correct potential concerns.

    At this time, I am unable to offer the promotional rate that you are referring as this promotion was only valid for United States residents. I apologize for any inconvenience this may cause.

    From time to time or Marketing Department offers different promotions and as mentioned in my above paragraph, we will share your feedback with them so they can enhance any further promotions they offer. I would recommend checking periodically online at www.discoverycove.com or you may find us at www.facebook.com or www.twitter.com to keep up to date with any information on our newest offers and attractions!

    Again, I do apologize for any inconvenience this may have caused. If we can be of further assistance please do not hesitate to let us know.

    Helaas wij mogen geen gebruik maken van de aanbieding...:-(



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •