Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 45 van de 67 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #441
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Juli en augustus zijn blackout dates voor deze actie met de jaarkaart, dus voor deze maanden zul je de optie niet zien. Voor Andere data kun je bellen met Discovery Cove.

  2. Top | #442

    Standaard Re: Discovery Cove

    Je kunt bovenaan een promotie code invoeren, dus het lijkt mij dat die er wel zouden moeten zijn. Degene die je echter vindt met google zijn verlopen.

  3. Top | #443

    Standaard Re: Discovery Cove

    Wij hebben per ongeluk tickets geboekt voor Discovery Cove voor Florida Residents. Dit zagen we pas bij de order details, maar op de E-tickets staat hier niks meer over. Heeft iemand hier ervaring mee ? Gaat dit voor problemen zorgen ?

  4. Top | #444
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Discovery Cove

    Hmmm vreemd. Je moet toch echt een heel ander icoon aan klikken als Florida resident. Anyway, ik heb net onze e tickets uitgeprint. Op onze tickets kun je nergens zien of we Florida residents of non-residents zijn. In de voorwaarden staat wel dat je een photo-ID moet laten zien bij binnenkomst. Dus,geen idee of het voor problemen zal gaan zorgen. En anders betaal je gewoon bij, zou ik zeggen. Wil je het zekere voor het onzekere dan bel je even met DC. Succes!

  5. Top | #445
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Susie USA Bekijk Berichten
    Gaat dit voor problemen zorgen ?
    Reken maar van jetje! Er zal inderdaad gevraagd worden of je je kunt legitimeren. Zowel bij SeaWorld, Aquatica als bij DC wordt er naar je paspoort gevraagd.

    Zoals Baluga schrijft, neem vooraf even contact op. Liefst telefonisch. Ik zou het niet ter plekke regelen, dat zou je wel eens veel tijd kunnen kosten.



  6. Top | #446
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Discovery Cove

    Ja gewoon telefonisch. Ze zijn heel behulpzaam en heel correct. Maar er zeker niet mee wachten!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #447
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Discovery Cove

    Bij DC moet men zich identificeren met een identificatie bewijs met een foto. Daarna word een foto van je gemaakt en ontvang je een pasje met je foto met daarop de tijd dat je met de dolfijnen gaat zwemmen. Met dit pasje kun je ook alle andere parken bezoeken als je die hebt toegevoegd. Anders kan je een ven de parken naar keuze bezoeken. Ga je ook duiken ( Sea Venture ) dan ontvang je daar een apart kaartje voor. Wil je echter eerst naar Buch Gardens of ander park dan kan dat gewoon. Je scand bij de toegang je e Ticket en geeft en vingerafdruk af. Bij de andere parken is verdere identificatie niet van toepassing. Men doorzoekt wel overal de handbagage.
    Ik ontving net van DC de volgende Email “Freshwater Oasis is Now Open!”
    http://discoverycove.com/Explore/Exp...eshwater+Oasis

  8. Top | #448
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Discovery Cove

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm Bekijk Berichten
    . Je scand bij de toegang je e Ticket en geeft en vingerafdruk af. Bij de andere parken is verdere identificatie niet van toepassing.
    Als er ergens veel controle is op misbruik, dan is dat wel bij SeaWorld en Aquatica. Reken er maar gerust op dat er bij de toegangscontrole regelmatig steekproefsgewijs op ID wordt gecontroleerd. Lees ook de kleine lettertjes op je ticket: Photo ID required.



  9. Top | #449
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Discovery Cove

    Klopt,wij hebben ook al eens onze paspoorten moeten laten zien bij
    Seaworld, ondanks het DC pasje
    En je moet je ziezo bij DC ook legitimeren, dus zou keurig mailen
    Om het inorde te laten maken
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #450
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Discovery Cove

    Het kan best zijn dat er steekproefsgewijze bij de andere parken van DC Aquatica , sea World en Buch Gardens gecontroleerd word. Ik heb dat de keren dat wij er geweest zijn niet kunnen constateren. Het enige wat ik bij deze parken heb kunnen constateren is het doorzoeken van de handbagage en het snel verwerken van de toestroom van bezoekkers. Ik heb niemand met een paspoort zien zwaaien. Bij Buch Gardens hebben wij zelfs onze toegangsbewijzen verwisseld. Eerst gescand en daarna je vinger laten scannen dan kun je gewoon door het poortje. Sterker nog vaak staat er bij het poortje iemand die je er mee helpt. Alleen bij DC heb je een id met foto nodig omdat ze daar een DC ID met foto maken. Als je deze bij de andere parken scand en je vinger laat scannen is er geen probleem. Als je echter een residents ticket hebt en bij discovery cove jou ID laat zien komen ze er al gauw achter dat je geen residents bent.
    Als er ondanks het DC id pasje gevraagd word om een paspoort of andere ID dan zal het zijn dat de foto op het Discovery Cove pasje niet lijkt op degene die er op naar binnen wil.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •