Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 121

Onderwerp: Noise Cancelling Headset

  1. Top | #101
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    OF halen bij de BOSE shop in Orlando, ze hebben die gewoon in de winkel als je er om vraagt en kosten inderdaad iets van $30,- per setje. Maar de koptelefoon is zijn geld toch echt waard.

  2. Top | #102
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Wij hebben die noise cancelling headsets via dit forum gekocht. Dat is toch al weer enkele jaren geleden en ze doen het nog steeds. Niet duur en super goed.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    54

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Poeh dat zijn beste prijzen, ik zit zelf al te twijfelen over je JBL T450BT van €50,- misschien wel handig om jullie ervaring hierover te vragen.. Mijn keuze is namelijk een On-Ear maar wat werkt beter voor in het vliegtuig? Over-Ear?
    Tot op heden 2 trips gemaakt naar Florida in July 2015 en in Juni 2017.
    Oktober mogen wij weer voor 3 weken lang!

  4. Top | #104

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Voor noise reduction over-ear als je het mij vraagt...

    De bose zijn duur. Qua noise reduction kunnen andere daar wellicht prima tegenop, maar qua gekuidskwaliteit ben ik nog niets beters tegengekomen

  5. Top | #105
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan&Jolijn Bekijk Berichten
    Poeh dat zijn beste prijzen, ik zit zelf al te twijfelen over je JBL T450BT van €50,- misschien wel handig om jullie ervaring hierover te vragen.. Mijn keuze is namelijk een On-Ear maar wat werkt beter voor in het vliegtuig? Over-Ear?
    Deze JBL heeft geen noise cancelling volgens mij. En voor noise cancelling is over-ear beter want met on-ear komt er nog veel omgevingsgeluid doorheen.
    Ik heb zelf de JBL Synchros E40BT en ben daar best tevreden over. Wel ga je hem flink aan je hoofd voelen als je hem een paar uur op hebt.
    Laatst gewijzigd door sanook; 27-04-17 om 17:49.

  6. Top | #106
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Wij hebben die noise cancelling headsets via dit forum gekocht. Dat is toch al weer enkele jaren geleden en ze doen het nog steeds. Niet duur en super goed.
    Nog steeds te koop. Zie https://goo.gl/6hyo2c
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #107
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    OF halen bij de BOSE shop in Orlando, ze hebben die gewoon in de winkel als je er om vraagt en kosten inderdaad iets van $30,- per setje. Maar de koptelefoon is zijn geld toch echt waard.
    Klopt (net als de hoofdband), en ze zetten ze er nog netjes op ook. Ik geniet nog iedere keer van de Bose, dus voor mij het geld meer dan waard.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #108
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Zie dat er in Eindhoven ook een Bose Store zit. Maar eens bellen of ze ze daar ook op voorraad hebben (en gelijk vervangen).
    Qua kosten maakt dat ook niet veel uit met de US en dan zitten we heen ook met lekkere schuimpjes
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #109
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Ik ben een keer verstandig geweest, denk ik.. Geen Bose gekocht.
    Voor die paar keer per jaar dat ik vlieg en met een wetenschap dat ik de komende jaren mss wel nog minder vlieg, mijn dochter gaat na de zomer aan het HBO beginnen en zou eigenlijk dit jaar al niet meer met mams op vakantie mee gaan. Heb ik stilzwijgend geaccepteerd dat ik geen Bose nodig heb en dat ik niet alles hoef te kopen wat ik leuk vind.

    Heb op Amazon wat verder gekeken en ben hier op uitgekomen efoshm Active Noise Cancelling over-Ear hoofdtelefoon met Volumeregeling

    en mezelf ook maar een setje in ears kado gedaan...
    In Ear hoofdtelefoon elinker® Noise Cancelling hoofdtelefoon met microfoon, Krachtig Bass, Hi-FI, platte kabel multifunctioneel Oortelefoon sporthörer, 3.5 mm klinkstekker voor iPhone, iPad, iPod, HTC, MP3/MP4 player,, enzovoort (Grijs)

    Samen net iets meer dan €50.. nu maar hopen dat ik daar geen spijt van krijg.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  10. Top | #110
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Noise Cancelling Headset

    Hoi Njit, wanneer verwacht je weer nieuwe voorraad koptelefoons in de webshop?
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •